Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wow Madeliefste, das wel echt een knaller! :) Zoals ik al zei, je hcg kan wat raar doen de eerste weken dus wss vandaar het kleurverschil! Ik duim zeker verder voor jou meid!! :)

2. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Maar waarom vóelt het dan zo anders? :( Jemig zeg, dit is echt killing!

Jij veel plezier bij je echo :D

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Tja.. Zoals je weet heb ik zelf in een emotioneel dipje gezeten van week 5-8... Toen voelde het ook niet zoals het voelen moet! Je wilt gewoon niet hopen op iets dat er misschien niet eens is of zal zijn, dat is heel logisch dat je je zo voelt toch?! En de symptomen komen en gaan dus daar is ook geen pijl op te trekken! En tuurlijk kan er nog van alles misgaan! Uiteraard.. Maar voor nu ziet het er hoopvol uit en misschien krijg je wel weer wat kwaaltjes nu je zulke positieve testen hebt :D

Kun je de 2e echo niet naar voren verschuiven? ;)

En bedankt allen voor het plezier-wensen! :D kan wel even duren voor ik weer reageer want ga de echo natuurlijk eerst gelijk aan de aanstaande oma showen :D

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    tuurlijk mag dat kiraa je hebt gelijk zolang de foto van de echo maar voor 18:00 er op staat hihihihi anders moet ik tot morgen wachten;)

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    wat een knallers madeliefste, maar fress my mind je had al een echo gehad????? hier last van vroege dementie;)

6. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    madeliefste die testen zijn hoopvol!!! maar kan me de verwarring heel goed voorstellen

kiraa geniet van je echo!!

raket, weet je iig wat je voorlopig niet meer moet eten deze zwangerschap haha... maar lijkt me wel vervelend

dames mooie buikjes

dames die wachten op hun NOD ik vind het zoooo knap dat jullie kunnen wachten tot dan, maar eerder is idd een beetje geldverspilling want het geeft niet echt zekerheid. Neemt niet weg dat ik het knap vind als jullie kunnen wachten, want die spanning is killing!!

@hier denk vanmiddag de echo maar even aan mijn vader laten zien als hij thuis is, verder gewoon alle kwaaltjes die ik de afgelopen weken had, en mijn borsten beginnen nu ook gevoeliger te worden, niet alleen de tepels. Dus ik ga gewoon uit van het niet goed kunnen zien idd en hoop op een mooie gegroeide beeb op de 31ste.

7. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Whahaha Smurffin! Ja ze had een echo vorige week maar daar was nog niks op te zien ;)

8. lely27

lely27 Niet meer actief

Madeliefste, die testen zijn mooi!
    Raar hoor! Ik hoop dat jet bloed was van het innestelen, of wat oud bloed.
    En dan je gewoon weinig klachten hebt!

Kiraa veel plezier en succes!

Tila leuk! ben benieuwd wat je vader zegt. Wist hij al wel dat je zwanger wilde worden?

buikjes: mijn buik is nu al zo hihihi.. en das niet vanwege de beeb!

Raket misselijk zijn is niet leuk! Veel beterschap

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    ohjaaaaaa is ook zo hihihi loop beetje achter is ook zo moeilijk om alles te onthouden wordt zoveel gekletst dus sorry dames als ik wat vergeet. maar bij nader in zien staat het ook onder haar banner;)

zo hier weer een lekker luie bankdag tot vanavond dan moet nog boodschappen doen geen zin ben moe en heb spierpijn

10. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Pffff...vind dit ook echt onwijs ingewikkeld om mee om te gaan :( Gelukkig donderdag weer een echo (die is indd vervroegd Kiraa), hopelijk dan iets meer zekerheid - al heb je als zwangere eigenlijk nooit zekerheid besef ik me ;)

Ik zou het (nu iig) niet erg vinden als ik kwaaltjes krijg, dan voel ik tenminste dat er iets gebeurt in mijn lijf!

(ik doe overigens mijn best onder mijn egoïstische steen uit te kruipen, maar dat is nog heul niet makkelijk nu ik me zo rot voel, sorry! :))

11. lely27

lely27 Niet meer actief

#4451 lely27, 18 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 dec 2012
  12. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    hihihi Gefeliciteerd had ook niet anders verwacht hoor.

Madeliefste tja snap het wel hoor meid. Maar helaas heb je hier geen invloed op (willen we wel want dan ging het altijd goed:p) Maar probeer die testen dan maar even als positief te zien en afwachten tot donderdag.

13. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    gefeliciteerd lely!!!!!

madeliefste het is ook lastig meid.... ik hoop dat de echo donderdag wel wat laat zien

mijn vader weet al dat ik zwanger ben ja. Maar de echo is klein en onduidelijk haha dus geen idee hoe ie gaat reageren erop. Zal wel positief zijn, in tegenstelling tot mijn vaders pessimistische commentaar altijd, is hij nu verdomd positief tegen me continu haha dus dat komt wel goed.

14. lely27

lely27 Niet meer actief

grappig dat je vader juist nu zo positief is. Veel plezier straks met de echo laten zien. Ik ben benieuwd hoe hij reageert!
    Ben je al een beetje van de schrik bekomen?

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Madeliefste, logisch hoor meid! Iedereen heeft hier wel eens zo'n bui, helemaal bij zoveel onzekerheid! :)

Lely, nu kun je dr niet meer omheen meid! :D

Tilaena, hahaha leuk he, die aanstaande opa's ineens! Die van mij heeft me nog nooit zo vaak ge-smst! Hij heeft me vanmorgen al 3 x ge-smst dat alles vast goed is enz, tja wie is hier nou zenuwachtig? :D

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Haha kiraa idd. Voor mijn ouders wordt het ook de eerste en misschien wel enige

Ik ben wel weer wat van de schrik bekomen. Heb de halve nacht wakker gelegen met de gedachte: ik heb het hartje zien kloppen, ze kunnen het gewoon niet zien, ook omdat ze pas op het laatst heel vaag de dooier zag. En die moet er toch echt wel zijn anders krijg je geen kloppend hartje, want geen dooier is geen voeding dusse.... ik kijk het de 31ste ff aan hoe het gaat. Gaat het weer zoals de eerste keer ga ik vragen warom ik bij de vk in het ziekenhuis ben en niet de gyn en vragen hoe veel ervaring ze hebben met dikke mensen. Want zit er toch over te denken om misschien rond te gaan shoppen in den haag of rotterdam. Een opleidingsziekenhuis is leuk en nodig, en wil ik best aan mee werken, maar niet ten kosten van alles.
    Merk wel dat ik gister een eetbui heb gehad en die zich vandaag nog beetje door wilzetten, maar heb er bejoorlijk last van gehad met mijn darmen. Mijn eigen ha is op vakantie wat balen is, want ik vraag me af of ik niet misschien stiekem een blaasontsteking heb. Van de week de vervanger anders maar even bellen.

Had amely vandaag de afspraak met de gyn?

17. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Fijn dat je echo vervroegd is zeg! En het forum is er ook om je hart te luchten en soms mag je best even lekker spuien en alleen aan jezelf denken hoor Madeliefste! Snap goed dat je het een beetje van je af wil schrijven! :)

Moet een fijn gevoel zijn, die tekst te kunnen lezen Lely! :D Nogmaals gefeliciteerd!

18. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@ Madeliefste, wat een onzekerheid! Je hebt toch geen bloed verloren? Dan lijkt het mij wel goed te zitten. Fijn dat je echo vervroegd is!

@ Lely, Gefeliciteerd!! Mooie test!

@ Sophie, mooie buikfoto's hoor!

@ Raket, Balen dat de misselijkheid nu pas begint!!

Ik heb net de vk gebeld!!! En... 4 januari de eerste echo! Joehoeee! Over 2 weken! Ben zoooo benieuwd! :-D En dan als alles goed is 15 januari de intake.

19. lely27

lely27 Niet meer actief

Dank je wel Kikker :D
    En Kiraa nee nu is het echt hihi.. Ik werd door mvm gefeliciteerd met mn zwangerschap.. oehhh ik straalde van oor tot oor hahaha. Ik weet zeker dat ik ga janken als ik t mn ouders vertel hahaha
    *proest* die arme vader van je hahaha. Wel lief zeg!

Tila, je dacht vantevoren toch ook al dat het moeilijk zou zijn om wat te zien?
    Blijft raar dat je niet door de gyn gezien bent hoor.. Inderdaad de volgende keer maar eens naar vragen

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Huh Nouck, ze doen toch eerst de intake en dan de echo?
    We gaaf dan dat jullie vk dat andersom doet!!

Deel Deze Pagina