Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lely27

lely27 Niet meer actief

Oh Denise spannend! Dat is echt niet leuk :( Veel sterkte voor jou en je moeder

Kikker, ik ben op gaan schrijven wat voor klachten ik had voor mn NOD.. want ik kon er ook geen touw meer aan vast knopen.
    Ik vond t erg handig, want dan weet je of je klachten eerder hebt gehad of niet

Ik heb de tuurbril ook al klaarliggen hoor, opgepoetst en al! Ik hoop mooie testjes te mogen zien :D

Hier: misselijk!! Oohh als ik niet oplet ga ik echt bijna overgeven :( Opzich heel fijn dat ik dat voelen mag.. maar ik hou totaal niet van overgeven :(

2. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hè Denise, dat is schrikken zeg! Hoop dat het allemaal meevalt morgen. Sterkte in ieder geval!

3. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Vervelend Lely, die misselijkheid. Hopelijk gaat dat snel weer over! Ik schrijf niks op, kan toch elke maand weer anders zijn of je je nou zwanger bent of niet volgens mij. Wacht het maar gewoon af...

4. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Oh Denise, dat is schrikken! Hopelijk is het niks! En goed van je moeder dat ze het zelf ontdekt heeft! Mijn moeder vertikt het om aan haar eigen borsten te voelen, zelfonderzoek doen zeg maar. Vind ze raar! Haha is nog een beetje preuts en van de oude stempel denk ik :)

En lely, meid, jij wilde kwaaltjes, hier heb je ze! Haha! :D

Hier vanmiddag wat stress door gezeur van werk.. Grr, was gelijk weer kotsmisselijk en heb de hele middag in bed gelegen! Khad namelijk voorgesteld om weer een dienstje te proberen, maar ze kregen juist de diensten niet opgelost die ik niet wilde draaien.. Dus uiteindelijk liet ik me nog een dienst aanpraten en moest ik dus gelijk weer 2 volle dagen achter elkaar! Wat totaal niet mijn bedoeling was want is mijn eerste dienst na 4/5 weken ziek + dat ik me nog steeds goed voel telkens.. Dus ik mezelf helemaal stressen en beroerd maken maar uiteindelijk ist met 1 telefoontje opgelost.. Dus hele middag voor niks vergald eigenlijk.. :D Eind ego-bericht van mij :D

5. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Sterkte Denise dat is schrikken zeg

6. lely27

lely27 Niet meer actief

haha Kiraa ;) helemaal beroerd en naar.. voor niks. Wel fijn dat het snel opgelost kon worden.

En jah, die kwaaltjes heb ik, ben er ook blij mee :D Maar ik wil écht nog niet overgeven

7. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Dat is een probleem waar ik denk ik niet zoveel last van zal hebben... het overgeven... Ik kan dat heel makkelijk..
    Wanneer we gingen stappen en ik (meestal eigenlijk wel haha) teveel had gedronken, deed ik ook vaak mijn vinger in mijn keel om over te geven. Dan was de misselijkheid weg en konden we weer verder hahaha Erg he...

Zo dag 20 van de cyclus is bijna klaar op naar dag 21. Tot nog toe geen rare kwaaltjes. We rare pijn in mijn buik/eierstokken af en toe, maar die heb ik iedere maand lijkt wel.
    Nog vijf dagen wachten en dag 6 testen... spannend!! hahaha
    Merk dat ik het nu helemaal niet zo spannend vind eigenlijk...

8. lely27

lely27 Niet meer actief

Komt wel Floor :p Hoe dichterbij die datum komt (had ik wel haha)

En wow wat ideaal! Ik loop er altijd tegen te vechten en ik geef pas over als het echt niet anders kan
    Ik was trouwens zo beroerd op de fiets, lijkt me sowieso niet echt een succes om dan mn vinger in mn keel te steken hahaha

9. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ego: morgen echo, ben superzenuwachtig en ben ervan overtuigd dat het mis is/zal gaan gezien het bloedverlies, de stomme tests en het.feit dat ik geen klachtjes heb terwijl anderen hier allemaal wel last hebben van dingetjes...zelfs dames die minder ver zijn. En dan die stomme ongikrampen die weer een stuk erger zijn vandaag. Bwuh.

Denise, wat een eng nieuws! Heel veel sterkte!

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    madelief hoe laat? zal achter mn pc gekluisterd zitten en maar duimen!!

denise pff schrikken meid maar misschien een positief verhaal?
    Ik had het ook en het was een ontsteking... paar dagen later was het afgezakt. Zat al bij de mamapoli vragen over kanker te beantwoorden dus was behooorlijk in de stress. Maar in heeeel veel gevallen is een knobbel niks ernstigs..Ik ga duimen voor jullie!!

verder nog tester of iets??
    Ik wou dat ik kon testen....jeetje nog een week tot mn ei...traaag traaag traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag

gut wat zijn er veel misselijk zeg!! :) ik had het maar 2 weken gelukkig.
    Alleen nu wel enorme rugklachten door een gezwel in mn rug...die gaat groeien door hormonen en is door mn prille zwangerschap iets gaan groeien. Nu heb ik last van mn rug...wel te doen hoor maar ben bang voor als het weer raak is. Ik kan hem laten verwijderen maar kans is groot dat hij weer aangroeit en zou mn zwangerschap wens op een laag pitje even moeten zetten. Nou mooi niet! we gaan het wel zien en beleven :)

Hoe gaat het hier verder?
    Ik zag een nieuw lid, we hebben een kikker in ons midden zie ik ;):D
    Welkom...

11. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Denise dat is idd schrikken zeg! Succes morgen! Mijn duimen draaien.
    Ik heb het ook eens gehad, maar na de echo bleek het een ontstoken melkklier te zijn. Dus goed afgelopen. Heel veel sterkte!

12. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Is het bloedverlies al erger geworden dan Madeliefste? Bruinverlies en krampjes zijn normaal he?! Ik heb daar gister en vandaag ook flink last van.. Van krampjes dan maar dat komt wss door de echo.. Al dat gedruk en gepor in je buik! Voelt best wel naar.. Ik blijf nog even hoop houden voor jou beebje! Hoop dat jullie morgen al iets kunnen zien want je bent natuurlijk ook nog geen 6 weken dus hOpelijk een beebje met kloppend hartje! :) en je laatste test was een supermooie knaller toch! Dus maak jezelf nog niet te druk, is niet goed voor jou en je kleintje! ;) *fingers crossed en een dikke knuf voor jou!*

13. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Denise, Wat ontzettend vervelend! Hoop dat het een vetbultje oid is! Een dikke knuffel iig!!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest, echt rigoreus (schrijf je dat zo?!)

Heerlijk, al het gedoe van de afgelopen tijd (overspannen etc.) is er vandaag afgeknipt :D
    Ik kan er weer tegenaan!

14. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wonnie ik zeg fotooooooooooooooo:D

15. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Madeliefste spannend, hoop dat alles goed is morgen enne krampen zijn ook een symptoom. Ik zei van de week ook tegen mijn oeder dat ik misselijk was, zegt ze heb je niet van mij, ik heb bij jullie alle drie totaal geen last gehad van misselijkheid of andere dingen... alleen wel zoutloos/suikerloos moeten eten. Dusse niet alle vrouwen hebben duidelijke symptomen. Elke zwangerschap is anders.

16. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    @Rica...
    Niet schrikken dan haha!

Is een 'ik kom net uit de douche en zit op de bank in de badjas van vl en het is ook nog donker dus *huh-schrik* flitser-foto'! :D

Bijgevoegde bestanden:

17. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Hihi weten jullie ook tegen wie jullie kletsen :p
    Btw, Ik ging van een boblijntje naar dit en de gehele onderkant is met de tondeuse bewerkt :p

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Leuk hoor wonnie

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    cooool staat je vet goed hoor!!!

20. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Jeetje zeg, das schrikken Denise..! Ik duim voor jullie dat het niets bijzonders is.. Sterkte morgen in ieder geval..

Spannend, Madeliefste.. Ik hoop dat jullie je kleintje kunnen zien en een hartje kunnen horen.. Van die bevestiging wordt je dan toch weer zekerder, denk ik.. :)

Leuk, Wonnie, staat je goed..

Hier voel ik ook nog niets speciaals... Behalve dan het gevoel: "doe een test, doe een test".... Ik blijf alleen braaf wachten tot na het weekend.. Bang voor een teleurstelling.. De onzekerheid qua nod helpt daar ook een handje bij mee.... Het kan te vroeg zijn voor een test, maar het kan ook van niet..... We wachten geduldig.... :)

Deel Deze Pagina