Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Wonnie leuk model zeg en weten nu idd hoe je er uit ziet dat is wel leuk:)

Mouserin dat gevoel heb ik ook al ik wil testen haha dan duurt te lang hoor die paar dagen :)

2. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    @Madeliefste: Succes morgen; duim heel hard voor je dat alles goed is met je beebje!

@Wonnie: staat je goed!

Ik krijg ook steeds meer testdrang merk ik, haha. Maar ga me er toch aan houden pas maandag te testen, als de rode duivels weg zijn gebleven dan natuurlijk...;)

3. kiss2012

Kikker ik ga ook proberen te wachten tot de kerst maar is wel moeilijk voel jij je al anders?

4. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Heb wel wat symptomen ja, maar echt anders voel ik me niet. Heb ongi-achtige kramp sinds een paar dagen en last van mn onderrug. Af en toe beetje duizelig, vlagen van raar op mn maag. Wat pijnlijke tepels en puistjes die ik anders nooit heb, maar dat is nu wel minder geworden.

Klopt jouw banner wel dan trouwens kiss? Staat dat je over 4 dagen je eisprong hebt namelijk...

5. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Nou indd... Dan gaat de tijd ineens zo langzaam... Gelukkig weer een paar drukke dagen voor de boeg, dus dan gaat het allemaal wat sneller... Haha.. Wordt wel druk hier hoor met de kerst.. :D

6. kiss2012

Nee volgens mij niet ik heb deze maand ovu testen gebruikt en ik zou volgens die testen m'n ei vorige week dinsdag of woensdag gehad hebben dus dan zou ik 2e kerstdag kunnen testen maar ik heb een onregelmatige cycles de 1 ste keer was 21 dagen en de 2 de Keer 42 dus ik had nu 42 aangehouden maar volgens die ovu testen is m'n ei geweest
    Voel mij. Ook niet echt anders heb wel vrijdag 1 hele felle steek in m'n buik gehad en heb soms gevoelige tepels of steken in m'n borsten ben heel licht misselijk soms maar goeddat kan ook van alles zijn maar hoop natuurlijk op een positieve test :)

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Precies, leuk al die klachtjes, maar kan op van alles wijzen :( We kunnen alleen maar afwachten met z'n allen en hopen op een roze kerst :D

8. kiss2012

Ik hoop het ook en mouserin word idd drukmeter de kerst haha

9. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hey all,

Pff 30 pagina's bijgelezen :$

Leuk Kiraa je foto's (buikje en beebje) en wat ben je inderdaad mooi slank *jaloers*

Jammer Tilaena, zeker zo'n eerste keer is superspannend en dan is een vage echo niet wat je wilt zien. Maar het hartje klopte! Ik zou daar proberen aan vast te houden. Zit je weer op een wachtbankje... kom dan meer even bij ons zitten voor de gezelligheid en dan snel weer terug naar die roze wolk!

Hi Floor, hoe is het met mijn testmaatje? Voel je al wat?

Kikker, spannend nog maar 4 dagen, stiekem al getest? Kiss schiet ook alweer lekker op.

Amely, ik heb al heel wat ovutesten geprobeerd. Ik vind de donkergroene gevoelige dipsticks van Sensitest (online bestellen) het beste! Op de rest reageer ik totaal niet. Ik hoor dat Clomis wel vaak voorbij komen in forums, ben benieuwd of je snel resultaat ziet. Ik duim voor je, die onzekerheid is niks.

Jeetje Madelief, kramp is inderdaad geen goed voorteken meestal. Hoop echt voor je dat het goed blijft zitten. Update: 10 pagina's verder.. dat zijn wel mooie testen zeg!

Gaat vast goed komen met dat bolletje Sophie, waarschijnlijk zelfs BOL tegen die tijd, haha

Jij gaat écht niet wachten met testen tot kerstavond Mouserin! En als je dat wel doet, zou ik dat echt heel erg knap vinden. Ik kreeg gisteren 15 dipsticks binnen en heb er gewoon met één getest, omowit natuurlijk met 9 dagen voor nod, domme domme Breeze...

Ow vervelend Raket dat die misselijkheid nu toch door komt zetten. Ik dacht elke keer al, die heeft geluk dat het redelijk goed gaat zo die eerste drie maanden. En het lijkt ook niet van bepaald soort eten te zijn. Is er niet iets waardoor je minder misselijk wordt? Muntthee of iets?

Yeeehhh pagina 446 een mooie test voor Lely, gefeliciteerd!

Nouck bijna naar de verloskundige, met die feestdagen gaan de dagen extra snel voorbij! Enne 2e kerstdag heb je gewoon last van de kater van 1e kerstdag..

Wat leuk Kiraa die foto, heerlijk om al die vormen al een beetje te kunnen zien en zeker als het nog terug zwaait ook :) Filmpje nu ook gezien, dat wordt een bokser!

Mamalicious, fijn nieuws zeg!

Wat een vervelend nieuws Denise, hopelijk inderdaad een opgezette klier of iets, sterkte!

Nou Wonnie, een nieuw kapsel hoort vast bij "iets ander leuk nieuws", leuk!

Bijgelezen en een uur verder... snel naar bed, over 6,5 uur gaat de wekker weer :x

10. Mouserin

Mouserin Lid

12 okt 2012
    71
    0
    6
    Noord-Brabant
    Whaha..! Ach.... Met zoveel pagina's bijlezen hoef je je in ieder geval niet te vervelen op de late avond.... Hihi.. :)

Ik weet het niet... Heb maar twee testen in huis... 1 van Kruidvat en 1 van Etos..... Maar gezien manlief wel samen wilt zijn bij het testen, vind ik het zo lullig om dat dan niet te doen en heel stiekem toch te doen.... Misschien dat ik hem wel kan overtuigen om toch van het weekend al een testje te wagen..... :D Vind het alleen zo zonde geld als ik toch al weet dat het voor niets is....... ;)

11. lely27

lely27 Niet meer actief

Daarom was ik zo blij met de dipsticks.. die kosten bijna niks!

Wonnie leuk! Ik heb krullen dus dat werkt bij mij niet maar zo'n kapsel vind ik echt zo gaaf!

Breeze ah arme meid hihi. Thanks voor de felicitatie :D

Vervelend he die klachtjes.. t zou verboden moeten worden! Alleen klachtjes bij zwanger graag!

12. lely27

lely27 Niet meer actief

Madeliefste heel erg veel sterkte en succes vandaag!

13. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Lief, thnx :) Ben alweer terug en zoals verwacht weten we eigenlijk nog niks: ze zag een vruchtzakje, maar verder nog niks. Vruchtzakje was wel 'goed' voor deze termijn, en dat we verder nog niks zagen zei ook niet per we iets slechts zei ze. Kan nog steeds twee kanten op...zucht. Afwachten tot de 31e nu!

14. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
    Maar wat fijn dat het vruchtzakje voor nu goed was!!
    Hou je daar gewoon lekker aan vast Madeliefste :)

15. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Madeliefste, goed nieuws dat het vruchtzakje goed was! Hopelijk volgende echo een beeb met knipperlichtje :)

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Welkom op het andere wachtbankje madeliefste....

Breeze dat is een hoop bijlezen en reageren lol. Je zou er bijna een dagtaak aan hebben.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    oh dus nog wachten....maar dat het vruchtje goed was voor deze termijn en dat hij er ook nog zat is al heel goed!
    vaak klopt het beeld met de termijnen geen eens...

zo zit weer aan de ovutesten, nu 2 dagen geleden ongi gestopt dus wil hem weer benutten.
    ik wil alsnog zwanger het jaar uit (zonder dat ik het dan weet hihi)

breeze haha doe je netjes hoor..ik kan het ook soms niet bijbenen

hoi amely en wonnie ;)

18. Wonnie

Wonnie Actief lid

21 nov 2012
    235
    0
    0
    Juf
    Gelderland
  19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Dat is in ieder geval goed nieuws Madeliefste! Probeer dat vast te houden en dan hopelijk de 31e idd nog meer zekerheid!

Heb nog niet stiekem getest Breeze. Sterker nog; heb nog geeneens testjes in huis, dan kan ik ook niet in de verleiding komen :p

20. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    op zwanger en kids.nl heb je 6 testen voor 5 euro!
    En ze werken prima want ik had ze bij mn dochter ook.
    Dat is toch niet duur?
    en als je die dipsticks hebt die zijn ook helemaal niet duur alleen hebben die wel wat hcg nodig.

Deel Deze Pagina