spannend kikker, je mag hier wel een test komen halen hihi ben benieuwd, een positieve test met kerst is toch prachtig!
Fijn dat het vruchtzakje goed was! Lekker bezig, Breeze! Is soms moeilijk om bij te benen hier! Hoi Rica! Fijn dat je ongi over is, op naar de volgende ronde! Zou leuk zijn als je zwanger het nieuwe jaar in gaat! Wonnie, staat je goed!! En alle bijna testers....spannend!!! En nu mijn ego-berichtje: nog steeds aan het wachten op mijn ongi. Ben op dag 3 met de provera-kuur, nog 7 dagen te gaan en dan als het goed is....ongesteld. Joepie..... Maar gelukkig krijg ik bij mijn volgende cyclus nu wel een eisprong (athans, is de bedoeling) dus ik zeg: januari zwanger!!
Dankje Amely! Ik zit nog 9 dagen voor mijn NOD, weer eens pijnlijke borsten en 'ongi-steken'... nu al :s
Nou ik pin me nergens meer aan vast, mn borsten of mn krampen het kan allemaal bij mn ongesteldheid of zwangerschap horen...jammer! amely ik doe mee!!!!! op naar januari!!
Ja, precies, januari 2013 wordt onze maand, hihi!! Ik had trouwens ook elke maand last van mijn borsten, krampen enz..maar toch niet zwanger elke maand.... Zit te twijfelen, zal ik nieuwe ovu-testen kopen? Ik moet op dag 10 van mijn nieuwe cyclus een echo laten maken om te kijken of mijn eitjes groeien. Wat zouden jullie doen?
Spannende dagen weer voor de bijna testers! Ben benieuwd naar de testjes! Madeliefste, fijn dat het vruchtzakje goed was voor nu! Gister naar serious request geweest in Enschede. Heb een gratis echo gewonnen! Leuk leuk! Ook 2speentjes gekocht voor de kleine straks! Vind sr altijd zo leuk om te volgen, helemaal met het thema van nu. Als ik mijn dochter in een 3e wereld land op de wereld had moeten zetten hadden We het beiden niet overleefd waarschijnlijk. En dan nog iets leuks vandaag! Mijn vriendin en ik hadden beiden een dag na elkaar licht positief getest. Vandaag had zij de termijn bepaling en nu zijn we dus beide op 4 juli uitgerekend! Echt bijzonder!
@Amely, ik zit nu in ronde 4. Elke maand wel krampen en pijnlijke borsten gevolgd door een ongi, maar dit is wel een beetje vroeg! Mjah of mijn cyclus is wat korter deze maand... Haha geen idee, we zullen wel zien! @Bloempie, dat is wel heel bijzonder!
Amely spannend hoor, ik zou dan na dag 10 gaan testen na de echo hihi gewoon uit nieuwsgierigheid Bloempje hiet staatsr ook de hele dag aan. Leuk dat je een echo hebt gewonnen en super bijzonder van je vriendin. Iknga voor iedereen deze maand heeeeeeeeeel hard duimen dat alles roze mag worden voor de testers, dat alles goed mag zijn voor mij en madeliefste, dat het bij de rest goed blijft gaan, dat amely haar eisprong gaat krijgen, dat mama geduld mag opbrengen en de tijd voor haar mag vliegen zodat het snel valentijnsdag is. En dat breeze niet tot haar laatste kwakje hoeft te wachten. Laat alle wondertjes maar komen!!!!!!!!!! Ik zit er helemaal klaar voor!
Haha, bedankt voor het aanbod Rica, maar ik ga ze van het weekend zelf wel even halen. Hoor goede dingen over de 2v5 van kv, dus denk dat ik die maar haal. En dan een cb digital voor het geval die van de kv positief is Ik heb zelf nog nooit ovu-testjes gebruikt Amely, maar zou denk ik even de echo afwachten en dan daarna gaan testen? Dat is zeker leuk Bloempie! Kun je alles samen delen, lijkt me heel fijn!
Ja is zeker leuk om samen te kunnen delen. Vorige keer waren we ook samen zwanger, toen zat er 7 weken verschil tussen!
Heb hier de grootste moeite om gezond te eten. Na oud en nieuw me daar maar op focussen en tot die tijd proberen de schade te beperken. Neem gelukkig vitaal zwanger van kv en omega 3 dus krijg gelukkig wel mijn vitamine binnen.
Tilaena, probeer anders eens tussen de middag warm te eten! Helpt bij mij eigenlijk heel goed! Ik eet 's morgens een boterham, 's middags warm en 's avonds boterham en dan later op de avond meestal wat lekkers (frikandellen vaak ) Dan loop je niet de heeeeele dag tegen dat warme eten aan te hikken en krijg je toch je groentes binnen
En als je nou gewoon fruit en rauwkost eet overdag? Avondeten vind ik ook lastig, maar eet vrij gezond overdag. Savonds soms gewoon brood met af en toe n soepje. Als ik dan n lekker kaasbroodje eet voel ik me minder schuldig
Wat zijn jullie allemaal braaf, ik heb nog steeds een testverslaving (alleen rond de nod, ok 9 dagen ervoor..) Ik heb ook bij Z&K besteld, 15 dipsticks voor 16 euro geloof ik. Als ik een streepje zie, koop ik wel mooie , eerst die STREEP!
Avondeten is het probleem niet dat gaat nu wel goed. Het is meer de lunch, croissants, borrelhapjes, kaasbroodjes, ijs dat soort dingen. Om de een of andere reden krijg ik gewoon brood niet weg op het moment. Ik drink fruitsapjes als ik geen trek in fruit heb. Het is echt de 'lunch' en de lekkere trek.
Wat fijn Madeliefste. Dat het vruchtzakje goed was! Nou Amely en Rica, laat dat ei maar komen. Jeetje Bloempie, wat leuk een gratis echo. En die spenen vond ik inderdaad ook erg leuk eruit zien. En ook erg gezellig dat zwanger zijn. Ook wel grappig dat het dan met beide zwangerschappen zo dicht op elkaar zit. Ik had vorige keer die van het Kruidvat gehaald.... Maar toen las ik overal negatieve reacties. Daarom had ik voor de zekerheid die van de Etos ook maar gehaald.... Maar helaas, ook die hield het bij één streepje, haha. Had vanmorgen ontzettend last van m'n rechterpols. Baalde er echt van. Kon zelfs niet meer schrijven of met het rijden de auto in z'n 1 zetten.... Dat moest ik met m'n linkerhand doen..... Daarna m'n medicijnen ingenomen en maar even een klein stootkuurtje van 3 dagen dubbele Prednison (gelukkig nog wel zo laag, dat het is toegestaan mocht ik zwanger zijn.....) Ik merkte wel dat het toen minder werd en sinds een paar uur erna gelukkig geen last meer...... Weet alleen helaas de oorzaak niet (misschien de afgelopen weken te laat ontbeten, waardoor de medicijnen niet 's ochtends en 's avonds waren ingenomen, maar 's middags en s avonds) Dus maar even afwachten, hoop dat dit eenmalig was...... Pfff... Sorry voor dit ego-bericht..! Moest het even van me afschrijven.....
Balen mouserin maar fijn dat het wegtrekt. En het kan geen kwaad om idd even naar je ritme te kijken of dat afwijkt van wat het was. Hoop dat het snel helemaal over is