Vandaag uitslag gekregen van eerste bloedtest, progesterongehalte is [34] 1 week na eisprong. Heb gelezen dat dat goed is. <20 = medicijnen, 20-30 is twijfelachtig en alles > 30 is goed. En ik was nog een dag te vroeg met testen. Nu afwachten, als de ongi door komt zetten krijg ik op dag 3 weer andere bloedtesten om te kijken of er iets is dat een evt. innestelling kan verstoren. Maar dan zitten wij allemaal al in een roze Kerst & Oud & Nieuw of zijn onderweg naar Hét perfecte ei! Morgen maar even een dipstickje, is immers alweer 3 dagen geleden..
wat gaan jullie snel, wel gelezen maar een hoop niet onthouden. Madeliefste wel fijn dat het er goed uit zag Breeze: testmaatje haha ik doe alleen niet met je mee morgen hoor hahha das nog te vroeg. Testdrang... helemaal niet hier.. heel vreemd, maar deze maand gewoon geen klachten die ik nog niet eerder heb gehad en dus ben ik er van overtuigd dat het we geen kerstkind hebben lol nu nog vier dagen wachten en de vijfde dag een test doen. Ik heb het echt druk dus kan niet iedere dag iets zeggen. de 25ste laat ik het natuurlijk weten haha succes op de wachtbanken allemaal!
Ik zal naar de ervaringsdeskundigen luisteren; ga ze bij etos halen De reden dat ik zo braaf ben Breeze, is ook grotendeels omdat ik ze nog niet in huis heb hoor, haha! Wil ze morgen halen, tussen mijn kerstinkopen door, en dan zal het zondagochtend wel even lastig zijn om niet te testen Vervelend Mouserin, maar fijn dat het nu weer beter gaat! Spannend Breeze! Duim voor je!
Pfff.... moet even een ego-berichtje kwijt hoor! Had al last van vlagen raar op mn maag afgelopen week, maar sinds gister is dit een stuk erger geworden! Ook niet de hele tijd gelukkig, maar moet wel mn best doen de misselijkheid een beetje weg te ademen steeds. Een paar keer het idee gehad dat alles er uit zou komen, maar dan zakte het uiteindelijk weer... En mn darmen zijn ook een beetje van slag. Zie gister nog tegen ml dat als ik niet zwanger ben, ik niet hoop dat ik dit elke maand moet doormaken tussen eisprong en menstruatie! Oké, hart gelucht, kan er weer even tegen! Breeze, al nieuws inmiddels?
breeeeeeeeeeezeeeeeeee echoooooooo joehoeeeeeeeeeeeee hihi die zit vast beschuit met muisjes te eten komop met dat roze!