hahahah dat zou wel vroeg zijn.... oooh nu is het het van de dam.. ga mijn plas ophouden en niets drinken voor de komende drie uur hahaha heb er een druppel water op gedaan, maar het trekt niet helemaal weg. Weet ook niet hoe ik foto's via mijn mobiel op dit forum kan zetten .... is dan in jip en janneke taal uit te leggen door iemand hier??
Je klikt op meer opties onder waar je een berichtje kan plaatsen dan kan je een paperclipje kiezen en dan opent er een nieuw venster waar je een bestand kan uploaden. Dan sluit je dat venster, klikt weer op paperclipje en kiest de foto die je hebt geupload en dan plaats je het bericht
Jemig Madeliefste.. Het zit je niet mee... Ik hoop voor je dat er snel weer iets positiefs bijkomt, waardoor je wel kunt gaan genieten. Zoals alle anderen al zeggen: het is niet bij iedereen hetzelfde, maar kan me 'voorstellen' dat je je rot voelt.. Jammer hoor Breeze, maar het is inderdaad nog wat vroeg, wie weet over een paar daagjes. Dat is trouwens wel gelijk waarom ik het ook nog niet aandurf.... Oeehhhhh Floor, wat een spanning..... Hahaha! Ik moet even kijken van het weekend, mocht ik de drang voelen, waag ik er miss wel een. Maar dat weet ik nog niet zeker
Floor, met veel telefoons lukt dat ook niet.. Ik kan het iig niet.. Dus even via de comp! We zijn nieuwschierig Mamalicious, waar blijft jouw echo? Ik zie dat je online bent, en daar ben ik ook nog heel nieuwschierig naar! Ff beebjes vergelijken
Mij lukt t wel, heb n iPhone. Werkt dan best makkelijk. Ik heb de komende 2 weken vrij en wil heel graag testen zien met (tuur)streepjes!
Sophie ik moet steeds aan mezelf een jaar geleden denken. Ik was ook op 12 juni uitgerekend dus liep exact zoals jij nu. Leuke herinnering
Hihi, ben echt een muts! Kwam uit mn werk vandaag en miste mn bus dus bedacht dat ik wel kon gaan lopen naar huis. Toen liep ik door de stad en viel me op dat de winkels nog open waren. Toevallig ligt de etos op mijn route, dus ben vast even naar binnen gelopen. Stond daar echt als een of ander giebelend schoolmeisje in die winkel om me heen te kijken of ik geen bekenden zag Heb nu dus testjes in huis 2v5 van etos en 2 cb digital. Dus ja dames, jullie krijgen gelijk; ga morgenochtend een testje doen. Kan toch niet wachten tot maandag haha Ben al helemaal nerveus, hihi. Eerste keer dat ik een testje ga doen voor het echie! Spannend!!!! Ml vindt het volgens mij net zo spannend als ik
HAHAHAHA kikker, daarom bestel ik ze altijd via internet.. Ik weet nog wel dat ik een paar jaar terug eens om condooms moest.. Ben wel 3 x de rij uitgestapt omdat er teveel mensen in de rij stonden en uiteindelijk met een hoop troep wat ik niet nodig had de winkel uit, maar met condooms hihi.. Verschrikkelijk! Maar om zwangerschapstesten ga ik echt niet meer! 1 x bij een apotheek gekocht en dat mens keihard; wil je een verpakking met 1 of 2 erin? 2 zwangerschaptesten is namelijk goedkoper.. Uuhh.. *roderdanrood* Maar spannenddd!! Wij zitten klaar met onze opgepoetste tuurbrillen!
Haha, I know! Heb mezelf de rest van de weg naar huis uitgelachen . Ml zag er de humor ook wel van in toen ik het hem vertelde . Dat meisje achter de kassa zat me ook echt heel blij aan te kijken: Fijne avond verder zei ze met een veelbetekenende glimlach, haha. Denk dat ik ook maar overstap op internet bestellen in het vervolg
pfff herken het!! ik was in de kv en moest mn testen op de band leggen!! achter mij schooljeugd. alsof ik al niet nerveus genoeg was!! cassiere pakt alvast tasje en doet ze er in... haga alsof het te zien was hihi... floor heb je een streep!!??! op 2testen dan is hij gewoon posi hoor kan toch niet anders?! ahhhh exht geen foto???? mail ze mij maar hihi nee maar jammer wou ze graag zien. kikker morgen 8uur meldplicht hihi wooow wat spannend hier. breeze jammer maar tis nog vroeg!
Haha ik denk dat je morgenochtend al om 6 uur wakker word en aat testen Die dingen roepen gewoon om over gepiest te worden
Haha, we zullen zien Kiraa. Ben over het algemeen wel fan van slaap, dus het zal mij benieuwen of ik wakker wordt van het geroep van de testjes Zal het jullie in ieder geval zo snel mogelijk laten weten
bij mn dochter toen wel.... was het 5uur haha! ik wist het zo zeker dat ik niet kon slapen.... ist al 9januari????haha we leve in ieder geval nog
Ik heb de foute test al weg gegooit, en wacht nu weer even. Volgens mij zie je altijd zo'n glans streep, kon de streep zelf ook niet op de foto krijgen. Zondag of di weer proberen, maar had er wel de balen van.. dacht ineens heel erg nu gaat het niet lukken deze maand...dus.... naar de winkel gegaan en nootjes, chocolade en brownie toetje gehaald..... ooohh voor het eerst in weken gezondigd en goed ook hahah nu misselijk op de bank film kijken.
Hihi! Die winkelverhalen herken ik inderdaad ook wel een beetje... De eerste keer ging ik ze in m'n eentje halen bij het Kv... Cassière, die er volgens mij qua leeftijd pas net mocht werken, vroeg of ik nog vragen had over het product? Haha! Ik antwoorde daar ook heel overtuigend 'nee hoor' op. Alsof ik ze al zooooo vaak gehaald had....... *schaam schaam* De tweede keer hebben we die van de Etos heb samen gehaald toen we 's avonds in de stad liepen. Merkte wel dat hij zich er nog ongemakkelijker onder voelde als ik. Hij liep ook continu om zich heen te kijken, of ie bekenden zag. Terwijl ik bij mezelf dacht: of ik nu testen haal of ze zien me volgend jaar met een kleine lopen, haha Nou Kikker... Ben benieuwd morgen...
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 4 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 - 1e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 22 December: Mouserin 23 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 27 December: Breeze 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 .. December: Amely86 .. December: Koeka90 9 januari: Rica 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Zo Kikker, even de lijst voor je opgedoken. Is zo lastig zoeken morgenochtend om 05.00uur
Nou, je had gelijk hoor Kiraa, kon idd niet meer slapen haha. Heb helaas geen foto voor jullie dames. Stond wel iets van een glans streepje als ik hem in het licht hield, net als bij Floor, maar verder niks te zien helaas . Geen beebje in mijn buik dus voor het eind van het jaar... Merk dat ik het wel jammer vind, maar zijn nog niet zo lang bezig dus volgende maand weer met goede moed verder. En mocht ik na de kerstdagen nog steeds niet ongesteld zijn kan ik altijd nog een keer testen Fijne dag dames!