Breeze jammer! Ik testte uiteindelijk ook pas 4 dagen voor nod heel licht positief Floor wat raar van je testen. Hoop dat een volgende test wel een mooi positief resultaat geeft Kikker jammer meid! Hoop dat je de kerst zonder rood doorkomt! Madeliefste wat ontzettend vervelend dat je je zo voelt! Ik hoop dat het goed is bij de volgende echo. Probeer je vast te houden aan de verhalen dat niet iedereen klachten heeft. Een zwangerschap is zo verschillend. het is al gezegd, hier hebben er niet 2 dezelfde klachten. Veel sterkte voor jou meis! Hier: gaat t goed. Ik heb dus wel klachten, maar ze zijn gelukkig maar kort van duur. Vraagje, herkent iemand de pijnlijke steekjes rond de eierstok? Morgen gaan we het dan eindelijk de ouders vertellen. Ik wil voor ml het boek "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" halen.. denk dat ik dan dat ga gebruiken als opstapje.. Goh ml heeft nog n leuk boek gekregen.. hihi Straks eerst t mezelf moeilijk maken.. ik ga naar dr kapper en ga daarvoor 1.5 uur bij mn moeder koffie drinken.. Pff moeilijk! Fijne dag allemaal!
Lely/Tilaena: met welke testen hebben jullie zo vroeg resultaat gehad? Van kruidvat of etos, en welke dan?
Ik heb 2 dagen voor nod getest met kruidvat plus test en kv 2v5. En 1 dag na nod met cb digitaal met indicator. Daarvoor met kv 2v5 getest maar dat was turen/wit. Dat was meer dat glansstreepje waar ze het over hebben.
Ok dank je! Ik heb nu die dipsticks. Op zich prima denk ik, maar ze blijven zo wit, ik wil testen die roze worden
Kan ik me voorstellen. Maar sommige vrouwen testen pas na nod posi. Dus het is voor iedereen verschillend. Gewoon afwachten en geen bloed......
Ik had de gewone dipsticks van z&k en van de trekpleister de 2v5 ik wilde niet met extra gevoelige testen omdat ik bang was voor vals positief..
Ik heb vanmorgen die van testpoint 2v5 van etos gebruikt. Heb later de gebruiksaanwijzing er nog eens bijgepakt en daar in staat wel dat je ze kan gebruiken vanaf 1 dag na de gemiste periode. Zit er vandaag 1 dag voor. Heb dus eigenlijk 2 dagen te vroeg getest dus heb het nog niet helemaal opgegeven . Ga er ook niet meer van uit dat het wel raak is maar goed, eerst maar eens kijken of ik de kerst zonder rood doorkom inderdaad .
Kikker irri he die glans streep! Vreselijk. Madeliefste hoe gaat het? Hier geen klachten eigenlijk lekker dagje geshopt in utrecht en nu weer in de trein naar huis. Natuurlijk vertraging. Auto kapot dus straks taxi van station naar dorp. Was het maar 28 en geen ongi haha
Was even mijn computer aan het ordenen, en vond deze met 34 weken.... een mooi balletje hihi en toch was ik heel klein!!!! als ik dit zo zie wil ik weer!!! wij allemaal denk ik!!! naja wel gevuld met een baby en niet met oliebollen haha jammer dus geen roze testen!??? morgen nog testers dan????
Thanks kiraa en lely. Spannend hè. Ik heb ook de gevoelige van z&k. Zo'n heel dun dipstickje met donkerblauw. Heb vanmiddag die van etos gekocht waar Tilaena het over had. Is geen eigen merk. Ik heb af en toe een beurs gevoel rond de baarmoeder en m'n liezen. Maarja kan ook aankomende ongi zijn. Heb vannacht wel gedroomd dat ik een positieve test in handen had, haha. Gaan er nog zwangeren leuk nieuws brengen aan familie tussen de kalkoen door? Je had wel slecht weer Floor om te shoppen. Ik vertrek morgen, ook dit weer :-/ dan maar lekker ergens binnen eten, kroegje en wat winkels!
Haha Rica, ik dacht al huhhh. zeker mooie buik (toen voor jou een buikje) in dit stadium voor ons een BUIK! Daar gaan we voor!
Idd mooi was het niet, maar wel lekker kunnen shoppen. Heb een mooi vest kunnen vinden en roze kleurige ring armband ketting oorbellen. Ook nog kerst kado voor moeder en vriend, het was erg leuk!
Hahaha wie weet! Nog niet zo over na gedacht. Vind die kleur echt zo gaaf! Lucardi heeft mooie dingen van staal in die kleur
Mooie buik Rica! Ik heb op het moment ook een flinke buik maar dat komt, denk ik, doordat ik veels te veel gedaan heb vandaag! Weer voor het eerst aan het werk maar er waren 2 collega's ziek dus kon 2 groepen op me eentje draaien! Bah! Kwamen er ook nog onverwachts vrijwilligers (pubers) langs die activiteiten wilden doen met de clienten (was mijn collega vergeten op te schrijven) dus ik had er bijna 3 clienten bij haha, verlegen meisjes en ik werk met laag niveau dus volgens mij vonden ze het maar doodeng! 1 meisje naast een client die je gewoon echt niet verstaat als je hem voor het eerst ziet.. En dat meisje maar; oh.. Ja.. Oh.. Aha.. Ik ging helemaal stuk Andere client boeren en scheten laten van de spanning, meisje dr naast zat echt zo Haha dus die zijn gelijk goed in het diepe gegooid Ik heb echt superveel last van mijn onderrug en linkerbil! Nu al ruim 2 weken maar nu ik weer wat meer in beweging kom word het alleen maar pijnlijker! Kon vanavond wel huilen! We liepen in Amsterdam want hadden de ipad mini gekocht en toen nog dat rotstuk lopen naar de parkeergarage.. AUW AUW AUW.. Niet fijn! Nu een lekker warm bad en hopen dat het wat afzakt.. Wat kwaaltjes betreft heeft het me nog niet erg mee gezeten :S *EIND VAN KLAAGBERICHT *