dat is wel echt een ergenis he haha Hebben we het al zo zwaar om zwanger te worden, krijgen we ook nog eens de kwaaltjes erna haha Over de bevalling maar niet te spreken.. Wij hadden laatst ook scholieren die een vrijwilligers taak moesten doen. Erg leuk, ze hebben de gemeenschappelijke ruimte versierd voor de kerst samen met clienten. Was wel gezellig.
Ze hebben bij ons kerstkaarten gemaakt voor de familie met de clienten.. Moest ik eigenlijk doen maar nu hebben hun het gedaan.. Vond ik ook niet erg
Handig toch, die vrijwilligers? Nog geen posi-testers zie ik...jammer! Wie weet morgen? Gaat er nog iemand testen? Hier meer van hetzelfde. Heb geen antidepressivum ofzo gekregen hoor, zou dat nooit gebruiken nu. Heb promethazine (phenergan) gehad, zou me rustiger moeten maken en kunnen helpen slapen als ik het 's avonds neem. Mag het gewoon nemen als nodig, maar goed...ik ken mezelf en weet al dat ik dat écht niet zomaar doe Ik zou gewoon willen dat ik me niet zo afschuwelijk voelde en ook wat zekerder kon zijn - zoals vrijwel iedereen hier. Ben hier daarom ook niet veel, voel me enerzijds een zeikerd en ook maakt het me extra onzeker dat het bij mij zo 'anders' lijkt te voelen allemaal :'( Blegh, dit is gewoon Écht Níet Leuk!
@ Floor; nee ze kwamen vanuit een christelijke stichting ofzo.. @ Madeliefste; je bent echt niet de enigste hoor meid! Zoek hier ook maar eens rond en je zult zien dat er veel meer zijn Ik had het zelf ook, ben altijd heel eerlijk naar iedereen geweest dat het met mij emotioneel gewoon echt niet goed ging tussen week 6&8 en dan hoor je ineens; ja ik had dat ook, of ik had zus & zo.. Lijkt altijd net alsof het gras aan de overkant groener is maar dat is een leugen ben ik nu wel achter! maar mensen zijn er gewoon niet eerlijk over omdat ze zomaar denken dat ze op zo'n roze wolk horen te zitten.. Maar je moet je ook voorstellen.. Eerst draaide jou hele lichaam om jouzelf.. Zodat jij je goed voelt.. Maar nu je zwanger bent merk je gewoon dat wij er gewoon zijn om ons voort te planten.. Klinkt misschien beetje plat gezegd maar je hele lijf richt zich ineens op je kindje! En wat jij doet zoek jij maar uit Dus het is echt niet zo raar dat we ons zo beroerd kunnen voelen.. Tja en de ene kan het beter hebben dan de ander.. En wij kunnen het gewoon slecht hebben.. En jij ook nog die onzekerheid terwijl je al 1 blok hormonen bent
Hahaha kiraa mooi verwoord Even ego: Gister avond waren we naar serious request. Opzicht best leuk. Maar ik kreeg na een tijdje zoveel pijn in mn lies! Ik kon gewoon niet meer staan. Toen we uiteindelijk naar huis gingen dacht ik echt, dit is mis Maar niks.. Op internet vond ik dat t ook bandenpijn kan zijn.. Maar de schrik zit er goed in.. Vandaag gaan we de opas en omas t vertellen.. ik hoop niet voor niets.. **einde egobericht
Whaaaaaa!!! Even een snelle reactie hier!! Ik dacht laat ik nu toch ook maar even testen... Maaaaaar hier ging ik eigenlijk niet van uit.. Laat de tuurbrillen maar weg, die hebben jullie niet nodig volgens mij... Hahahaha! *ik hoop dat ie de foto meeneemt....
Madeliefste je bent echt geen zeikerd! En ik denk dat iedereen zich onzeker voelt, dat hoort bij een zwangerschap.. En je hebt een goede reden je onzeker te voelen meid! Ik kan je alleen maar zeggen dat ik met je meevoel, ik hoop dat je de 31ste een mooie echo mag hebben En ook hier onzeker hoor.. ik doe nog net geen vreugdedansje als ik weer zonder bloed van de wc af kom (trouwens lijkt me dat dan wel weer grappig hahah)
Mouserin gefeliciteerd! Mooie test! En Lely, is normaal hoor meid die pijn! Dat blijf je je hele zwangerschap nog voelen hihi.. En als je niest of hoest kan het nog 10 x pijnlijker zijn.. Als ik nu moet niezen ga ik al bij voorbaat krom staan..
Veel plezier met vertellen Lely, zit vast wel goed! Ik blijf voor je duimen Breeze! Ben benieuwd Mouserin, gefeliciteerd! Die is zeker duidelijk zeg! Goed begin van de feestdagen zou ik zo zeggen Nou, mijn berichtje van gister komt uit helaas; geen beebje in mijn buik dit jaar . Ging vanmorgen naar de wc en had bruine afscheiding bij het afvegen. Das bij mij altijd een voorbode van de rode duivels... Voel me even een beetje k*t nu. Maar ja, zal ook wel met de pms te maken hebben Gelukkig nog een hoop te doen vandaag, dan heb ik wat afleiding. Fijne dag dames!
Mouserin gefeliciteerd! Helemaal geweldig. Geniet ervan idd een leuk kerst kado. Kikker succes hoop dat het niet doorgaat. Vreselijk.... Hier vanmorgen in bed testdrang hahaha maar daarna snel naar de wc gegaan en mijn ochtend urine gedeponeerd haha wil echt pas testen met eerste kerstdag. Heb ook zo'n gevoel dat het niet raak is dat ik het kleine beetje hoop uit wil stellen.. kennen jullie dat? Vreselijk ik denk de hele tijd ik ga op rood het nieuwe jaar is... Waarschijnlijk zal dat ook zo zijn, maar toch is er dan weer de gedachte, maar het kan zijn dat het wel gelukt is... Damn was get alvast maar 1 januari.... Dan weet ik het zeker en is ongi al weer weg haha
Balen Kikker! En Floor knap van je! Ik doe iedere ochtend een dipstick, die kosten toch bijna niks. Vanmorgen wit. Heb wel weer Bertje zwaar gevoel, dat beloofd niet veel goeds... Werd vanmorgen om half vijf wakker beetje misselijk. Maargoed zolang het geen rode kerst is... Sterkte met wachten allemaal! Ik ga naar een regenachtig Eindhoven. En lely, veel plezier met vertellen!
Veel plezier in eindhoven shop ze! Lely idd veel plezier met vertellen, lijkt me zo leuk dat te kunnen doen! Collega uit het andere team vertelde me zwanger te zijn, 8 weken, helemaal leuk voor haar