Pas geleden was er ook al iemand.. Kikker volgens mij? k ben wel nieuwschierig naar jullie allemaal dus dan moet ik maar bij mezelf beginnen.. Maar voel je niet verplicht hoor!
oke een duidelijke dit is drie maanden terug denk ik. Was een foto omdat mensen wilde zien hoe ik er uit zag min 30 kilo hahah
die met mijn paard vind ik wel echt super mooi, toen deden we mee aan een western clinic. hahaha durf ik er eerst geen foto op te zetten, staan er nu twee haha
Ik heb die van mij er weer afgehaald waren net veel mensen online hier maar nu niet meer.. En wil liever niet herkend worden hihi
hier ook weer verwijderd, dank je wel voor het compliment! hahah ben er ook wel trots op al moet ik wel altijd blijven opletten, doe ik dat twee maanden niet zit er zo weer een aantal kilo aan. maargoed tis nou eenmaal zo en zit min 30 veel maar dan ook veel beter in mijn vel qua humeur dan hahah letterlijk, pas ik niet meer in mijn vel zullen we maar zeggen haha
Jeetje, wat was het weer druk vandaag! Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties! Indd een supergoed begin van de komende feestdagen... Toch blijft het allemaal nog heel onwerkelijk... Had *afkloppen* helemaal geen kwaaltjes waarvan ik dacht dat het nu wel een raak zou kunnen zijn....... Maar ja, dat zal ik niet te hard zeggen, voor je het weet, zit je een paar weken ziek thuis.......
Wauw mouserin! Mooie test hoor!! Idd geen tuurbrilletje nodig hihi. Super joh! Helaas alle foto's gemist. Hier vandaag mega drukke dag gehad op t werk. 12 uurs dienst en alleen maar rennen en vliegen! Zo druk zo voor kerst. Nu pas 1januari weer, heerlijk weekje vrij!
Trouwens heeft iemand vanmorgen dat schattige meisje gezien bij serious request die Gerard ging wakker maken? Is mijn nichtje! Trots!
Geniet van je vrije weekje, Bloem.. Helaas niet gezien.. Hier inkopen gedaan voor de komende paar dagen en vervolgens een verjaardag.. Dus ook druk, druk, maar dan op een andere manier Haha
Bloem, gezien! in de herhaling dan wel. Wat een schatje! Wat doe je voor werk? Vandaag hoeven we maar tot 16 uur. We hebben afgesproken om geen werkkleding te dragen, maar iets leuks. De baas is er. vandaag niet en volgens mij blijft t rustig. Kortom, een leuke dag! Gister avond voor t eerst weer gevreeen sinds de posi test.. wel een beetje eng hoor.. Mn lijf reageerde nu al anders.. heel raar Fijne dag allemaal, en alvast heel fijne kerstdagen! Op naar nog een paar roze testen!
Hier getest maar helaas weer omo wit... Zoals ik nu denk wil ik mijn is afwachten. Heb eigenlijk niet zo'n zin om morgen te beginnen met een witte test.... Misschien 2de kerst.
Oh he bah floor ik hoop dat t komt omdat je toch per ongeluk te vroeg test Kan me voorstellen dat je morgen t testen overslaat