Hoi meiden, Allereerst fijne Kerstdagen! Mouserin, gefeliciteerd! Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Jammer, alle omo-wittesters! Leuke foto, Kiraa. Echt grappig, had me je zoiets voorgesteld! Ben wel benieuwd naar iedereen eigenlijk. Weet alleen niet of ik mijn foto er op zet. Wat voor beeld hebben jullie bij mij? Egoberichtje van mij: nog geen verandering. Ben aan het wachten op mijn ongi, nog 3 provera-pilletjes. Ik denk dat ik rond de 30e mijn ongi verwacht, was vorige keer ook 3 dagen na mijn laatste kuur. Maarja is niet te voorspellen.
Rica, kzie jou foto nog niet.. Alleen hele mooie foto's van je mooie kleine meid en je dikke buik foto's
zal ik eens even kijken dan *staat in mijn fotoalbum* ben wel benieuwd wat jullie hadden verwacht hihihi
Valt tegen Smurffin! Had je blauw met wit mutsje verwacht Hihi, nee hoor, had een lieve blonde meid verwacht en dat lijk je me ook wel! beetje giecheltje volgens mij ofnie?
euhhhhh ligt er aan waar ik ben haha als ik in zwembad ben dan laten we het zo zeggen........ontspoort
hee tileana je hebt een foto als profiel foto leuk! hier geen foto's in mijn profiel. Net klaar met werken, nu met een roze prosecco op de bank met suiker pinda's santa baby kijken
Meiden heel fijne kerst! Ik hoop dat jullie toch nog van n roze kerst mogen genieten Geniet lekker van elkaar, want we gaan voor n laatste kerst in de huidige gezinsvorm! Volgend jaar bij iedereen 1 mondje extra om te voeden! Liefs Lely Ps, hier begon kerst goed.. misselijk en steekjes.. "hoi beebje, fijn dat je er bent"
Hier omo witte ovu test..... Ik ga wachten tot ongi zich aanmeld... Beetje dipje op deze kerst ochtend.
Hier ook nog witte test en temp nog hoog. Niet fijn dit. Had liever duidelijkheid gehad. Ik ben er meer mee bezig dan ik zou willen. Gelukkig wat afleiding door deel 1 en 2 van Vijftig tinten grijs. Vandaar die hoge temp natuurlijk... Kikker ongi al doorgezet? Heeft Kiss nu ook nod? Ik weet het even niet meer. Succes allemaal!
Hahah Breeze succes met lezen, moet er ook maar eens aan beginnen. Idd ik ben er ook teveel mee bezig,krijg het ook niet uit mijn hoofd. Dan die zeurende brandende pijn aan beide zijde van mijn buik. Ik weet gewoon niet wat het is. Voel dingen die ik 18 jaar niet meer heb gevoeld door de pil. Denk dat ik voor de zekerheid in het nieuwe jaar naar de huisarts ga. Misschien zit er wel iets. Het maakt me ongerust en dan heb ik het niet eens over de wens om zwanger te raken, want daarin zitten we nog steeds in een vroeg stadium. Als we nu ronde vijf ingaan. Pff lekker positief op eerste keRstdag sorry. .