Kan alleen niet zoveel met een hoog libido Kiraa, haha. Maar een goede doorbloeding is ook goed voor een evt. beebje. Met deze dagen is het ontbreken van een partner extra jammer. Maargoed we gaan er gewoon iets van maken! Wat voel je Floor? Ik slik al lange tijd de pil niet meer, dus was alweer gewend aan wat heftigere ongies. Maar voel wel al vier rondes andere dingen dan normale cyclus. Als het deze ronde niet lukt, heb ik verwijsbrief voor bloedprikken op oa schildklier. De 39 komt ook al in zicht..
Lieve meiden, Een mooie, fijne en gezellige kerst gewenst voor jullie allemaal! Ik zie van niemand een foto zijn ze er al weer af? 50 tinten is verslavend, alle 3 de delen in 1 week uit (tijdens m'n zomervakantie) Gisteren al kerst gevierd bij mijn ouders, was erg gezellig! Mooie cadeautjes gekregen, ook voor ons vruchtje manlief wordt n beetje geplaagd, mooie praatjes heeft ie, nu n t-shirtje gekregen voor de kleine 'ik lijk op mijn vader, maar de artsen zeggen dat dat gelukkig nog wel bij trekt' Hieronder n foto van t gerecht dat ik gemaakt heb, n tussengerecht, vandaar niet te veel.
Dat ziet er lekker uit Sophie! Breeze een zeurende brandend gevoel achter mijn heupbotten. Had dit vorige maand ook.zal wel een teken zijn dat ongie eraan komt. Of ontpillen geen idee. 39 jaar, snap dat je dan gewoon snel zwanger wilt worden. Succes! Gelukkig kan het nog wel hoor! Goede moed houden.
Vervelend Floor, hopleijk betekent het deze maand iets anders! Mooi gerecht Sophie! Ik zie dat je alweer 4 maanden bent, jeetje wat gaat dat snel! Leuke foto in je album Smurffin! Ik heb alle foto's gemist van de week. Ik dacht inderdaad al dat je blond zou zijn, geen reden voor hoor, haha. Ik heb ook een foto geplaatst in mijn privéalbum, iets minder rood haar dan op mijn profielfoto..
fijne kerst iedereen! Jammer van alle wittesters, had liever het wit buiten gezien. Is altijd zo romantisch een witte kerst. Hier ook een verhoogde temperatuur alleen komt dat jammer genoeg door de griep! Lekker gepland dus, krijg straks 9 mensen op bezoek, Bleh!
@ Sophie; ziet er goed uit dat gerecht! en dat shirtje, geniaal! @ Breeze; Hihi, tegenwoordig heb je daarvoor geen partner meer nodig toch? Hihi, maar ik snap niet dat zo'n mooie vrouw als jou nog vrijgezel is! (Vriendelijk bedoeld ) Leuke foto! @ Amely & Floor; das niet zo fijn Wij hebben net ons kerstdiner achter de rug, ouders hebben hier gegeten en nu ga ik mooi even uitbuiken op bed, lijkt wel of ik al 6 maanden zwanger ben ipv 11 weken haha! Gelukkig voel ik me vandaag wel redelijk goed
Floor dat is niet leuk, zo onzeker worden van de klachtjes. Slim dat je naar de huisarts gaat, gewoon om t uit te sluiten! Hier: nog steeds niet ongesteld ik blijf t verrassend vinden! Gewoon over iets meer als n week komt mvm.. en dan ga ik het ook op mn werk vertellen.. qua vakantie planning wel fijn als ze t weten.. ik ga in de drukste periode qua vakantie met verlof! Voel me gewoon n beetje schuldig..
Hahaha heerlijk he, niet ongesteld worden Ik vind nog elke x overal ob's, in mijn tassen enzo (rommelkont) en dan denk ik; onee, die heb ik voorlopig niet meer nodig & dan ben je wel heel vroeg met vertellen zeg!! Wat doe je voor werk?
vandaag weer posi ovutest..teststreep bijna zwart en nog donkerder als de tesrstreep. alleen vandaag kutdag. breng net mn oma thuis..keken al raar in huis maar ach verder niet bij nagedacht. wacht altijd tot ze de deur open heeft en rij dan weg. jaaaa hoor belt ze overstuur. alles echt alles ligt overhoop. zooo zielig! ze is zo bang. familie is daar nu dus genoeg mankracht daar masr pfff 4e keer in 30jaar alleen nu is ze alleen. ze is doodsbang dus ik kan mn kop er niet bij houden. stelletje peeeep lui!!! ik wens ze alle slechte dingen die een mens kan meemaken voor 2013! nou moet ik dus eigelijk klussen maar ben dr nie bij.... pfffffff zo das eruit haha...jullie veel plezier deze dagen!
Ik vind het trouwens heerlijk om in de vakantie te bevallen! Lekker verlof en daarna nog even mijn vakantiedagen er achteraan plakken O bah Rica! Zielig altijd als die oude mensjes zoiets overkomt
Oh bah Rica, heb het ook een keer mee gemaakt toen we opa van ml thuis brachten. Echt naar om te zien als zo,n huis helemaal overhoop is gehaald! Allen fijne kerstdagen!
Ff snel een berichtje, niet alles meer onthouden wat er geschreven is. Rica jeetje zeg wat vervelend voor je oma. @50 tinten grijs. Kon de ophef me wel voorstellen bij het eerste boek. Bij de 2de en 3de, vooral de derde, heb ik de liefdes scenes geskipt en alleen het verhaal gelezen haha... Gister gezellig bij mijn moeder geweest. Gewoon normaal gegeten en spelletjes gedaan. Vandaag ook weer alleen is mijn oudste broertje er dan ook weer bij voorhet eerst sinds hij getrouwd is. Dus gaan we gourmetten en wat uitgebreider eten. Mijn moeder is overigens een stoomboot en moet heel erg wennen dat ze niet meer in dezelfde ruimte mag roken. Moet er meerdere keren wat van zeggen lol. Gekscherend grapt ze dan wel dat ze niets meer mag in haar eigen huis lol... Vorig jaar was ze gestopt met roken, maar lag ze ineens met een ndubbele longontsteking in het xiekenhuis, dus is ze weer gaan roken, want als ze rookt heeft ze nergens last van haha... mijn vader is op zijn 65 gestopt en die is er nu ruim 1,5 jaar van af, maar ook hij zegt dat ie sinds hij gestopt is, veel meer lichamelijke klachten heeft. Maar goed mams zegt dat ze in januari weer gaat stoppen, dus we zijn benieuwd. Hopelijk is een eerste klein kind geoeg motivatie haha. Allemaal een hele fijne dag vandaag!!!!!!
Oh rica das kut! Arm omaatje! Tila, dat klopt wel.. als je al heel lang rookt en dan verminderd roken allerlei klachtjes. T heeft geen zin om te starten met roken als je pijn hebt roken versnelt ook je stofwisseling. Daarom kom je ook echt aan als je stopt Wel lief dat ze in een andere ruimte gaat roken Kiraa ik ben apothekersassistente. Ik sta heel veel en merk nu al dat ik daar last van heb. Eind vd dag veel steken waar mn banden dan schijnen te zitten en ik zal misschien ook vrij moeten voor de controles bij de vk. Het is zoveel makkelijker als werk t weet.. en we zijn n heel klein team (5 meiden) Ik vind t ook wel fijn om in de zomer uitgerekend te zijn,voor mezelf. voor mn collega's vind ik t sneu want de vakanties zijn al zo moeilijk dicht te krijgen. Ik neem zelf geen vakantie achter mn verlof, maar wil graag 2 weken ervoor. Dus 4 weken van tevoren gaat t verlof in, maar ik stop al 6 weken van tevoren. Ik weet nog niet helemaal wat ik daarna ga doen.. 2 of 2.5 of 3 dagen werken. Ligt aan t functioneringsgesprek van ml hahaha Als t 3 dagen wordt ga ik misschien wel proberen om na mn verlof elke week 1 dag op te nemen tot eind vh jaar, en dan dus 2 dagen te werken Zo heel verhaal.. iedereen n heel fijne 2e kerstdag! Wij gaan vandaag de broers en zussen inlichten! Zin in!
Leuk Lely!! veel plezier! Verder iedereen heel druk deze dagen? Ik lig nog lekker in bed, te wachten op mijn saucijzenbroodje en kopje bosvruchtenthee Heerlijk, lieve man heb ik ook! (Meestal haha) Vanmiddag uit eten bij v/d valk met de s-familie, moet nog even zin creeeren aangezien ik me niet zo lekker voel, maar komt vast goed!
wat een $%&$ Rica hopelijk is je oma er snel over de schrik heen. Hebben ze veel waardevolle spullen mee genomen (bedoel voornamelijk de emotionele waardevolle spullen) Hier een lekker luie dag met z'n tweetjes, vanmorgen lekker ontbijt op bed gehad en gaan straks lekker eten. Heb van die aardappel toefjes gekocht met een heerlijke rollade. Moet natuurlijk ook beetje groente bij dus heb sla gehaald ga daar nog een appel, mandarijn, komkommer en een augurk door heen doen. En als toetje heerlijk ijs met chocolade. Veel plezier Kiraa hopelijk voel jij je nu wat beter.
Dag dames! Fijne kerst gehad? @Rica, wat vervelend voor je oma...echt niet tof en al zeker niet wanneer je op zo'n leeftijd bent. @Lely, allemaal leuke reacties gehad? Even over mij...Ging net douchen (zijn al thuis van de schoonfamilie) en dacht...Laat ik eens een testje doen! Ik had gezegd ik test geen dag eerder dan de NOD maar kon het niet laten... Nu dacht ik een tuurstreepje te zien (Ja? Ja? Ja?) maar was nog te onduidelijk om op de foto te zetten. Morgenochtend ga ik nog maar eentje doen hihi... Ohw laat het zo zijn dat ik roze het nieuwe jaar in mag!!