Spannend Wonnie! Ben benieuwd naar je foto! Ik ben vandaag toch uit eten geweest, alhoewel ik hondeberoerd was maar manlief wilde ook thuis blijven als ik thuis bleef anders vond ie het zielig voor mij.. En dat vond ik dan weer sneu voor hem dus ik ben maar ziek meegegaan.. Was opzich gezellig, alleen schoonzusje waar ik al vaker over verteld heb, zat natuurlijk naast mij, kwam zo uit en zag al aan haar gezicht dat ze dit niet leuk vond.. Hele avond ook geen woord tegen elkaar gesproken.. Heb meerdere keren gesprekje proberen aan te knopen maar dan bleef het bij een "ja" of "nee" en dat was het.. Andere schoonzussen gingen even mijn filmpje van de echo bekijken maar die wilde ze niet zien.. Nouja, prima.. Wat jij wil.. Iedereen verder leuke dagen gehad???
Dank je Kiraa voor het compliment. Ik snap het ook niet waarom het niet wil lukken, net zo min waarom deze ronde weer in een ongi gaat eindigen Vanmorgen temperatuur omlaag en dat is altijd de volgende dag menstruatie. Ik had zulke goede hoop voor deze maand, alles leek perfect. Niet dus. Vervelend trouwens dat het nu niet botert tussen jou en je schoonzus, ze zal zich er toch overheen moeten zetten, voor haar komt die tijd ook (hopelijk) weer en dan vindt ze het ook leuk als je de aandacht voor je kind krijgt van je familie. Trekt hopelijk wel weer bij. Vreselijk Rica! Ik kan er zo slecht tegen als mensen aan andermans spullen komen en al helemaal bij ouderen! Zo weerloos en niet meer in staat om over dit soort gebeurtenissen heen te komen. Spannend Wonnie, hoop voor jou dat het raak is! Hoe is het met de andere testers? Floor? Kikker? Kiss? Hier niet de kerst die ik had gehoopt zo aan het einde van een niet al te fijn jaar (zacht uitgedrukt), maar goed over een week heb ik wel weer energie om met goede moed ronde 5 in te gaan. Voor degenen die vrij zijn, geniet ervan en voor de rest, sterkte!
Allereerst een heel dikke knuffel voor Breeze! Wat rot dat je denkt niet zwanger het (rot)jaar uit te gaan Ik blijf hopen voor je zolang je niet ongesteld bent; dat een temp niks zegt heb ik zelf aan den lijve ondervonden! Kiraa, jouw schoonzusje...pfoe zeg, wat ingewikkeld! Ik denk dat we allemaal heel goed snappen dat het verdrietig voor haar is (ik zou er iig ook stuk aan gaan denk ik), is dit voor jou ook wel onwijs vervelend aan het worden. Hopelijk hoeven jullie haar na de feestdagen niet zo vaak meer te zien! Wonnie, ik tuur ook mee! Hier blijft het qua stemming hetzelfde en sinds gisteren voel ik me lichamelijk ook bar slecht, voel me grieperig ofzo? Mijn borsten zijn opgezet, hard, pijnlijk. Ik ben voortdurend 'niet lekker' (niet echt misselijk), heb onwijze dorst, ben duizelig en heb geen zin in iets te eten want alles smaakt vies. En ben moe moe moe, en slapjes dus en als ik een half uur op ben, wil ik weer naar bed. Zwangerschapsklachten denken jullie? Ik moet morgen weer werken (voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben) en zie er erg tegenop; hoe moet dat als ik me zo voel als gisteren en vandaag? Zo kan ik toch geen therapie geven? *slik*
Dank je Madeliefste, maar zo gingen de andere rondes ook. Laatste dag van cyclus -0,4 graad. Bruinverlies is net doorgezet en had vanmiddag ook pijn in mijn buik. En witte testen (laatste vanmorgen gedaan). Jouw klachten klinken als echt zwanger, lees hier de eerste weken vaker dat men erg moe is. Maar daar kunnen de zwangeren beter over oordelen sterkte morgen!
Breeze, wat jammer meid! Maar geen bloed.. Dan houden we de moed er nog ff in Madeliefste, zeker zwangerschapsklachten! Herken het meeste iig wel, helemaal omdat ook ik wat van het depressieve had die moeheid, lusteloosheid, beroerdigheid.. Je voelt je gewoon zo zwak.. Nog een paar daagjes voor jou en Tilaena met hopelijk mooie kloppend hartjes en bewegende ukkies!! Jullie verdienen het!! Net als iedereen hier trouwens!!
wonnie ik meld mij morgen ook!! breeze klote meid ... zeker met een goed voorgevoel!! ik ben heeeel misselijk..denk dat ik de pot zo ga kussen. prikkels in mn wang en mn eten zit hoog sorry haha. voel me nie lekker maar al dat eten deze dagen jeeeeetje! kruiden en specerijen poehh kan ook nie goed gaan ! mn ovutest is iets minder als gister masr nog posi... 3dagen nu... ben wel weer klaar hoor. haha zat te denken..als je test posi is (ovu). dan springt je ei 24tot48 uur? maar als ik de volgende dag minder knal is kan hij dan nog komen gezien de 48 uur of is hij dan al geweest. gezien hij lichter is zeg maar. vroeg mij af...zelfde dat ik 3 dagen een posi test heb en ze toch zeggen na de test 24tot48uur. naja zat zo te denken... pff verder ben ik alles weer kwijt.. sorry! met mn oma gaat t wel. ze heeft niet lekker geslapen maar das logisch. ze hadden heel wat werk gezien de schade, zelfs alle bloempotte op vloerbedekking en dan de rest nog. zelfs haar beddegoed lag op grond en haar kussenhoes is gebruikt als tas... ze komt er nu beetje bij beetje achter wat er allemaal mist (sieraden, wat geld en dom spul). gelukkig valt er weinig te halen... alleen haar sieraden waren kwa waarde niks maar emotioneel wel.
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 - 1e kindje NOD lijst 23 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 28 December: Floor32 29 December: Wonnie/Nic25 7 januari: Rica 24 Januari: Breeze 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 ♥ September 2013♥ .. september: Mouserin Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3
Goedemorgen! Potje slecht geslapen hier zo...pff zullen de zenuwen wel zijn geweest! Nou als het goed is staat de foto erbij!
Nou die lijkt me positief meid! Geen tuurbrilletje nodig, zelfs niet op dit vroege uur! GEFELICITEEEEEERD!!
Breeze wat balen meid dat is niet leuk, zo het jaar afsluiten Kiraa wat lastig met je schoonzus zeg.. ik kan me haar verdriet wel voorstellen, maar het is onterecht dat ze dat op Jou afreageert. Eis anders n gesprek met haar. Dan kunnen jullie beiden je hart luchten en daarna hopelijk verder Madeliefste herken een deel van je klachten zeker. Ik ben niet depressief maar ik voel me ook al 2 weken niet meer heel gezellig. ben strontchagerijnig zelfs haha. Even volhouden nog, dan zie je straks het hartje.. hoop dat je. dan iets meer durft te genieten Rica Jeetje ze hebben goed hun best gedaan.. ik zou ook niet meer fijn slapen.. inbrekers in je eigen huis lijkt me zo erg.. je huis hoort een veilige plek te zijn.
Wonnie gefeliciteeeerd!! Super! Dat zijn zeker geen tuurtestjes meer! Kiraa, jammer dat je schoonzusje zo doet. Ik zou inderdaad toch proberen om met haar te praten. Rica, vervelend zeg dat er ingebroken is bij je oma! Kan me voorstellen dat ze bang is. Madeliefste, dat het maar snel 31 december mag zijn en dat je hopelijk ziet dat met je kindje alles goed is! Breeze, jammer! Is je ongi nu doorgebroken? Hier gaat alles wel goed. Wat gevoelige borsten en af en toe wat moe. Verder geen klachtjes. Wel lekker hoor! Ben emotioneel ook nog redelijk stabiel. Haha. Ik word wel ontzettend snel dik zeg! Hoop dat het er maar eentje is! 4 januari heb ik de eerste echo. Volgende week vrijdag al! Ben zooo benieuwd
wonnie gefeliciteerd hij is raak hoor! hoe gaat het met de rest in het inimini lijstje? ik lig nog half te slapen pff
Rica welke ovu testen gebruik je? Ik heb hier gelezen dat die van de kv te lang positief blijven geven
ahh wonnie gefeliciteerd!!! had ik eindelijk iemand gevonden die ook in ronde 4 was en precies rond mijn cyclus wordt je zwanger hahahah nu ik nog.... durf alleen niet voor nod te testen, zal dit keer zo;n teleurstelling zijn als het weer niet zo is... heb er zooo opgehoopt dit keer....
Wonnie gefeliciteerd!!!!! Kiraa Snap dat het voor je schoonzusje heel vervelend is maar dat is het voor jou ondertussen ook. het wordt denk ik tijd voor een goed gesprek tussen jullie twee want zo kan het niet. Want die bom gaat straks denk ik een keer barsten. Balen Breeze hopelijk dan maar in de volgende ronde je kreeg nu toch ook extra testen voor schildklier ofzo. @moeheid is hier ook erg aanwezig, maar sinds ik een bepaald drankje drink wordt het er wel beter op. Is voor extra ijzer en ?????.
Hier was dat net zo bij mijn zoon. In mei met verlof en september pas terug. Maar ik heb het gewoon met 12 weken verteld. De roosters worden voorlopig nog niet gemaakt.
Nic, wanneer ga je testen? precies op je nod? Mijn duimen draaien! Nog last van kwaaltjes? Smurffin; van Floradix toevallig? Dat drink ik ook.. Topspul is dat! En tja, wat mijn schoonzusje betreft, ik wil die eerste stap niet zelf zetten want ik ben bang dat ze dan erg nep gaat doen en net alsof er niks aan de hand is enzo.. En dat js wel het laatste wat ik wil Gelukkig gaat de rest van de schoonfamilie er nu al wel "normaalder" mee om.. Ze praten en vragen er iig naar, ook waar zij bij is.. Maja valt ook niet meer te ontkennen nu mijn buikje lekker groeit (en het is heus niet zo dat het constant over de zwangerschap gaat hoor, maar iig even de vragen hoe het gaat enz)
Wat een egoistisch naar figuur zeg Bah! Ik zou d'r ook in d'r sop gaar laten koken.. Als zij straks zwanger is dan moet iedereen zeker door de dolle zijn... Snap best dat het verdriet blijft maar je kunt toch best vriendelijk en netjes blijven zeg...