Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    inderdaad kiraa dat spul werkt ontzettend goed, alleen smaakt het niet zo heel lekker. Proeft beetje naar de vruchtensap van Aldi alleen beetje sterker.

2. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik doe het altijd bij ranja, dan smaakt het best lekker :)

@ Mama-in-love; idd!!

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM)
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje
    Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje
    Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje
    Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje
    Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje
    Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje
    o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje
    Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje

NOD lijst
    23 December: Kikker 85
    26 December: Kiss2012
    28 December: Floor32
    29 December: Nic25
    7 januari: Rica
    24 Januari: Breeze
    14 februari: Mama-in-love

♥ZWANGER!♥
    ♥Juni 2013♥
    6 juni: Raket78 - Ronde 1
    12 juni: SophieJosephine - Ronde 1
    15 juni: Sproettie - Ronde 1
    26 juni: Bibo - Ronde 2
    ♥juli 2013♥
    4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2
    14 juli: Kiraa – Ronde 2
    15 juli: Mamalicious - Ronde 2
    27 juli: Chavern878 - ronde 1
    ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2
    ♥augustus 2013♥
    4 augustus: tilaena - ronde 3
    13 augustus: Smurffin - ronde 3
    20 augustus: Nouck 85 - ronde 3
    11 augustus: Denise 90 - rond 3
    22 augustus: Madeliefste - ronde 4
    27 augustus: lely27 - ronde 3
    ♥ September 2013♥
    .. september: Mouserin - ronde 4
    .. september: Wonnie - ronde 4

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Rica - ronde 2
    Bloem85 - ronde 2
    Mama-in-love - ronde 3

4. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    Na ik denk dat ik de 29e ga testen..want ik vind het heel erg lastig om te w88. Laatste keer dat ik ongi was, was 27 oktober...dus als ik dan 2x 31 verder tel kom ik op 29 december uit. hm keb wel last van buikpijn en moeheid maja dat kan ook door eten komen van kerstdagen en omdat ik dubbelzolang op mijn ei heb moeten w88. Ik ben wel chagi maja das ook wel normaal als je zo lang moet w88 op duidelijkheid.... en ik ben ook erg moe. dus geen idee wat ik nu meot denken.

Vind het wel heel vervelend voor je worden Kira dat je schoonzusje zo blijft hangen in haar eigen wereldtje. Zou je schoonmoeder niet een gesprek met haar aan moeten gaan ofzo? ik snap dat jij dat liever niet doet om "neppe" gesprekjes te voorkomen? Suc6 iig

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nic dan doen wij wel samen hihi.. kan je wachten tot de 7e??:D

ik gebruik ovutesten van zw en kids maar ze zijn vaker dan 1 dag posi vroeg mij alleen af hoe dat zit als hij minder knal is... of hij dan echt al is geweest vanwege die 24 tot 48uur.

die van kruidvat weet ik ik..die komen er hier niet in :)

6. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,
    Hoop dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad! Ben zelf zo druk geweest dat ik geen tijd heb gehad om op zp te komen, haha. 1e kerstdag bezig geweest met voorbereidingen voor 2e kerstdag en daarna naar de schoonfamilie. 2e kerstdag ook de hele tijd bezig geweest in de keuken; mijn familie kwam eten, dus uitgebreid gekookt samen met ml. Gelukkig smaakte het allemaal goed :)

@Breeze; jammer meid. Dan op naar een goed begin van volgend jaar!

@Floor; jammer meis, maar het kan nog! Heerlijk trouwens zeg, lekker door de duinen rijden met de paardje. Ik reed western op een manege maar het er vanwege de grote afstand (benzinegeld en tijd) helaas mee moeten stoppen. Maar mis het wel! :(

@Rica; wat erg voor je oma zeg! Kan me voorstellen dat ze flink geschrokken is, en jullie ook natuurlijk. Hopelijk is ze weer een beetje bijgekomen inmiddels?

@Kiraa; vervelend dat je schoonzusje zich zo blijft opstellen zeg. Misschien inderdaad een goed idee om het eens met haar te bespreken. En hopelijk draait ze snel weer bij.

@Wonnie; dat zijn duidelijke streepjes hoor! Gefeliciteerd meid! :D

Hier heeft, vreemd genoeg, mn ongi niet doorgezet… Het begon zondag met wat bruinverlies en maandag en dinsdag zette dit nog wat door met een klein beetje roze ertussen, maar sinds toen is het eigenlijk eerder weer minder geworden. Zijn alleen nog wat ‘gelige snotjes’ (sorry voor de beeldvorming) Weet niet zo goed wat ik er van moet denken eerlijk gezegd. Heb nog niet weer getest, ook omdat manlief vanmorgen weer heel vroeg op moest om een vriend te helpen klussen en ik niet wakker kon worden. En ben ook een beetje bang om te testen omdat ik denk dat ‘ie weer negatief zal zijn. Heb gewoon niet meer zo het gevoel zwanger te zijn sinds die negatieve test van afgelopen zaterdag. Heb wel met ml afgesproken morgenochtend toch nog een testje te wagen, als mn ongi dan nog steeds niet heeft doorgezet. Zit vandaag namelijk al wel 4 dagen na NOD… :(

Ik ga trouwens zo ook een foto op mn profiel zetten heb ik besloten. Ben namelijk ook wel heel benieuwd naar jullie foto’s en voor wat hoort wat, haha. Moeten we wel even vriendjes worden, want ga het niet ‘openbaar’ maken natuurlijk. :D

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nic dus kan ook zijn dat je al zwanger bent en dit geen dubbele is...ooeffffff ij heb er vertrouwen in.
    dan wordt het wel erg eenzaam op dat bankie hihi

kiraa wat een hork is je sz! bah wat naar.... wat zegt de rest er van!

8. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Lief lief lief Rica!!!

nou die ovutesten van zwanger en kids kom ik echt niet uit hoor!!! Bij mij geven ze elke keer een streepje maar niet echt heel helder. Net of ze wel willen kleuren en dan zeggen van, jammer dan niet positief. En nu had ik d8 ik positief, kreeg ik gister ook weer een positieve test :S

Maar om antwoord te geven op je vraag rica. omdat het 24-48 uur van te voren is krijg je na de positieve test een half positieve test want dan verdwijnt het hormoon weer dat is niet in 2 uurtjes uit je lichaam. Dus het is heel normaal om een bijna positieve test te hebben na je piekpunt, of te wel je ei is geweest... nu nog w88

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ff snel op telefoon... Winnie gefeliciteerd
    Breeze wat super balen

De rest die nog wacht, heel veel succes!!!

10. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden hier even een kleine update heb het heel druk dus kan even weinig reageren wonnie gefeliciteerd ik had maandag een test gedaan en die was oma wit vandaag zou volgens mijn berkenigen. Mn menstruatie moeten komen als die weg blijft test ik vrijdag nog een keertje :)

11. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    ik heb geprobeerd het vast te leggen maar het is heel lastig, krijg een blauwe gloed. Het zijn trouwens ovu testen!! geen zw testen hahah

mijn vraag...: wat kan ik hieruit opmaken? wie heeft mijn ei gevonden? ikzelf heb wel een idee maja ik weet dus nu niet meer of het zo is ja of nee... pleh ,ik bedoel help :)

Bijgevoegde bestanden:

12. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    ik zie het zelf al..... het is zo niet af te lezen... sorry voor de spam hahah

13. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    :D:D

14. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Even een kort berichtje, ga dan weer snel verder met de grote schoonmaak.

Ik heb n foto van mezelf in mijn fotoalbum gezet. T is de meest recente, heb namelijk in n opwelling m'n haar kort laten knippen en het donkerder laten verven hihi...

Zijn de hormonen volgens velen, maar ben niet ontevreden ;)

15. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    Limburg
    Heb je gelijk als vriend toegevoegd ahhaha was benieuwd. Heb bij mij ook mijn pasfoto neergezet :D Hoor ik er nu ook bij :D

16. lely27

lely27 Niet meer actief

hier wel :p ze zijn er nu volop mee bezig, en ik heb al vragen gehad of ik de laatste weken van juli (dus mijn eerste verlof weken) extra kan komen..
    euhm.. jaahaaa ;) (stiekem bedoel ik neehee :p )

17. lely27

lely27 Niet meer actief

#4837 lely27, 27 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 dec 2012
    kun je anders een foto plaatsen?
    hij is negatief zodra de testlijn minder donker is als de controle lijn..
    Dus ook al is hij nog knal, maar wel lichter.. dan is hij dus negatief

Foto van NIC (ik ben totaal de weg kwijt, dacht dat het van rica was :p)
    Maar zo op je foto heb ik hem nog niet gevonden.. het hormoon is wel aanwezig maar piekt nog niet.. kan zijn dat de piek wel geweest is (leuke woordspeling met de kerstboom in gedachten :p ) maar dat je hem met testen gemist hebt (dan piek je te snel..)
    Sorry :(

18. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Allereerst alle zwangeren, gefeliciteerd!!

Vreemd Nic25! Heb je nu een dubbele cyclus? Op welke dag zit je? Als het lang duurt zou ik gewoon naar de ha gaan voor een doorverwijzing voor de gyn. Ik had nl ook bij elke ovu-testen een vaag streepje en werd niet duidelijker. Komt bij mij doordat ik geen eisprong heb.

Sorry dat ik niet op iedereen reageer.

Breeze en kikker wat ontzettend jammer! We gaan gewoon voor een mooi begin van het nieuwe jaar! Want ook ik ga denk ik vandaag of morgen de nieuwe ronde in (cyclus 46!!)! Heb nu beetje bruinverlies. Hopelijk zet het gauw door want dan kan ik het ziekenhuis bellen voor een afspraak voor de echo, die moet op cyclusdag 10 gemaakt worden. En als het doorzet, over 3 dagen beginnen met clomid, ben zooooo benieuwd of het aanslaat!

Vraagje: Na hoeveel dagen heb je eigenlijk een eisprong en wanneer kan je dan testen? ( ervan uitgaan dat vandaag mijn ongi begint) Ik ben het even helemaal kwijt hoe het in zn werk gaat door die ellendelange cyclussen. Ben zo benieuwd of ik dan ook een nod heb (een echte!)

Sorry voor mijn egobericht, ben zo blij dat ik nu "duidelijkheid" heb!

19. lely27

lely27 Niet meer actief

Amely, je hebt niet zoveel dagen na je ongi een eisprong, maar zoveel dagen ervoor..

Vanaf je eisprong tel je er 10-14 dagen bij en dat is de lengte van je cyclus.
    Als daar een gemiddelde uitkomt kun je zeggen, zoveel dagen na mn ongi..
    Maar gemiddeld is het tussen dag 10 en 20 van je cyclus..

20. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Klopt lely, maar ik zit nu aan de provera (ongi opwekker om het zo maar even te noemen) want heb geen eisprong. Moet op dag 3, nieuwe cyclus, aan de clomid om een eisprong op te wekken. En moet op dag 10 een echo laten maken om te kijken of er eitjes op springen staan. Dus ik vraag me af na hoeveel dagen kan zo eitje dan springen als je een normale cyclus hebt...

Deel Deze Pagina