Joehoeeeee Wonnie is ZWANGER!! Gefeliciteerd! Gewoon testen Nic, mocht het niet raak zijn, je bent niet alleen in ronde 5! Ik gebruik de (donkergroene) dipsticks van Sensitest, niet duur en bij mij werken van alle testen nog het beste, nog steeds niet optimaal, maar verder reageer ik helemaal nergens op. Bij mij testen ze vaak postief ná mijn eisprong, ook zoiets vreemds. Dat kan ik dan weer controleren a.d.h. van de echo's. Spannend Kikker, klinkt toch een beetje verdacht ik zou er morgenochtend maar een test tegenaan gooien! Ik had het bij ronde 1, 4 dagen overtijd, wel al drie dagen bruinverlies en daarna behoorlijk ongi na vreselijke krampen. Testen waren negatief, maar mijn hele lichaam zei dat er wellicht iets (eventjes) heeft gezeten. Maar daarentegen testte mijn zus ook pas 4/5 dagen na nod positief, kan dus alle kanten op. TESTEN! omA wit Kiss, haha succes morgen! Haha Lely, "plan mij maar in hoor in dat schema! " Heerlijk lijkt me dat om te zeggen *gniffel*Ik denk ook weleens stiekem "wacht maar... over een tijdje mogen jullie het allemaal zelf ondervinden als ik 4 maanden weg ben.." Hi Amely, proberen jullie al 46 maanden zwanger te worden? Ik zet die duimen nog wat sneller voor je! Heb hele goede verhalen gehoord over Clomid. Een vriendin van mij werd er wel wat nukkig van, maargoed als het maar helpt. Bij een "normale" cyclus van 28 dagen: Dag 1 = 1e dag echte menstruatie Dag 10 = echo, start vruchtbare dagen, na deze dag zal ergens je LH piek zijn Dag 12 = meestal 2e echo, weet niet of ze door Clomis ook sneller groeien, denk het wel. Natuurlijke weg is ongeveer 1-2mm per dag Dag 14/15 = meestal eisprong, wellicht door Clomid of extra Pregnyl sneller Dag 29 = nod Nou Floor, ben voor jou ook super benieuwd, klinkt tot nu toe goed! Temperatuur je ook? Het valt me op dat ik volgens mij nog niemand heb gehoord binnen ons topic over een innestelingsbloeding een dag of 7 na de eisprong? Ik ga lekker slapen, weer veel te laat... ga morgen al jullie foto's bekijken, leuk! Succes testers!!!!!!!!!!
Nee ik temp niet, wil dat wel doen, maar ik zal dat ook weer vaak vwrgeten en wil er ook niet iedere dag mijn wekker voor zetten. Dus heeft het geen zin.
Haha Breeze, zo denk ik inderdaad wel een beetje Ze zoeken t maar uit.. maar wel met optijd ingeseind, dan heeft t niet aan mij gelegen.. nou ja t ligt wel aan mij Hier trouwens geen innestelingsbloeding.. ik heb helemaal niks gevoeld. Behalve dat ik me 'anders' voelde als vorige maand En mijn foto hebben jullie ook nog niet gezien ik zal straks eens proberen vriendjes te worden met iedereen.. maar via mijn tel is dat nogal een opgave haha Floor en kikker, hoe waren jullie testen? Amely 46 maand? Das bijna 2 jaar.. Jeetje meid das echt heel lang Waarom ben je nu pas met clomid gestart? In sept heb je de diagnose al gehad toch? hier: ik moet zo om mezelf lachen, ik had me voorgenomen om donderdag voor mvm zelf nog een testje te doen. Dus ik gister de 2v5 van de trekpleister gehaald, en aangezien er daar 2 inzitten, heb ik mezelf met n testje beloond haha.. hij knalde! met 5.2 week.. ik ga me toch echt zorgen maken over n tweeling! Verklaard wel waarom ik veranderd ben in een hormonster (hormoon monster) Djies wat ben ik niet te genieten zeg!
Haha foutje bedoelde omo wit haha ik ben nu net op m'n werk en vergeten te testen had me verslapen dus ik ga morgen ochtend gelijk een testje wagen haha Haha lely daar hebben de meeste zwangere last van denk ik ik reageer ook heftiger sinds ik gestopt ben met de pil m'n hormonen zijn ook in de war haha
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 23 December: Kikker 85 26 December: Kiss2012 28 December: Floor32 7 januari: Rica 24 januari: Breeze 29 januari: Nic25 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - rond 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 ♥ September 2013♥ .. september: Mouserin - ronde 4 .. september: Wonnie - ronde 4 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Helaas door naar de volgende ronde..
juh idd baal der wel goed van.. aan de andere kant ik weet nu wel dat de 14e mijn ei is geweest... ofja je wordt toch nie ongi als je geen ei hebt gehad of wel dan? naja hoe dan ook een lekkere baaldag/dagen maar iig wel champagne met nieuwjaar hahahah, en de cocktails van de verjaardag nog jam jam!!
Gefeliciteerd Wonnie! Jammer Nic.. Hier ook geen last gehad van een innestelingsbloeding. Achteraf gezien is die steek in m'n zij misschien wel van de innesteling geweest in plaats van de eisprong... Haha! Volgens de berekeningen zou ik 31 augustus uitgerekend zijn. Strakjes maar eens de verloskundige bellen en kijken wanneer we langs mogen komen...
Hier ook een foto in privé album gezet. Is nog van voor de zwangerschap. Liggen sigaretten nog voor mijn neus haha. Hier vanmorgen bloedgeprikt, kraamzorg geregeld en babydozen aangevraagd.
Goede morgen. Ik zie geen ongi.maar heb geen testen wat ben nog niet thuis. Morgenvroeg waarschijnlijk wel een test doen. Of maandag pas, dan is ml er ook.
Sorry dat het zo lang duurde meiden, was er zo van overtuigd dat de test negatief zou zijn dat ik geen zin had om er vroeg voor op te staan. Zie hieronder het resultaat
Kikker gefeliciteeeeerd!! Wat een verrassing als je dacht dat de test negatief zou zijn! Nic, jammer! Succes in de volgende ronde! Floor, spannend! Ben benieuwd morgen!
Jeeeeej..!! Kikker wat goed.. Gefeliciteerd.! Ik herken het helemaal wat je zegt... Zo dacht ik er ook over vorige week.. Spannend Floor...
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 3 - 1e kindje (MMM) Bibo - 26 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar- ronde 2 zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 5 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 zwanger- 1e kindje Denise90 - 22 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Floor32 - 32 jaar - ronde 4 - 1e kindje Kikker85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Kiss2012 - 25 jaar - ronde 3 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Lely27 - 27 jaar - ronde 3 zwanger- 1e kindje Love2011 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 4 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 zwanger - 2e kindje Mouserin - 23 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje o0Mrkk0o - 23 jaar - ronde 2 zwanger - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 5 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Raket78 - 34 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - Ronde 4 - 2e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar -ronde 1 zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 zwanger - 1e kindje Wonnie - 27 jaar - ronde 4 zwanger - 1e kindje NOD lijst 26 December: Kiss2012 28 December: Floor32 7 januari: Rica 24 januari: Breeze 29 januari: Nic25 14 februari: Mama-in-love ♥ZWANGER!♥ ♥Juni 2013♥ 6 juni: Raket78 - Ronde 1 12 juni: SophieJosephine - Ronde 1 15 juni: Sproettie - Ronde 1 26 juni: Bibo - Ronde 2 ♥juli 2013♥ 4 juli: Bloempie 1983 - Ronde 2 14 juli: Kiraa Ronde 2 15 juli: Mamalicious - Ronde 2 27 juli: Chavern878 - ronde 1 ?? Juli: o0Mrkk0o - ronde 2 ♥augustus 2013♥ 4 augustus: tilaena - ronde 3 13 augustus: Smurffin - ronde 3 20 augustus: Nouck 85 - ronde 3 11 augustus: Denise 90 - rond 3 22 augustus: Madeliefste - ronde 4 27 augustus: lely27 - ronde 3 ♥ September 2013♥ .. september: Mouserin - ronde 4 .. september: Wonnie - ronde 4 1 september: Kikker85 - ronde 3 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindertjes Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Rica - ronde 2 Bloem85 - ronde 2 Mama-in-love - ronde 3 Meteen even de lijst aangepast
Jammer Nic, hopelijk brengt 2013 je wel snel een roze streepje! Spannend Floor! Duim voor je. En je ziet, ook als je denkt dat het niets zal zijn, kan het toch Ik ben blijkbaar een late posti-tester, misschien jij ook?
Hahaha Kikker! Gefeliciteerd meid! (haha ik had het stiekem al wel verwacht.. ) Geniet er maar lekker van!!