Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Leuk Sophie, ben benieuwd. Leuke foto trouwens, dacht eerst dat je donker haar had. Maar dat komt door je profielfoto denk ik :D onzin natuurlijk, alsof ik oranje ben..

Hier baaldag. Werd vanmorgen wakker met enorme krampen, ongi komt nu pas echt goed doorzetten. Heb maar een dagje vrij genomen en lig de hele dag al in bed. Ik ga dat zelfmedelijden maar even wegdouchen en maar weer even in mijn boek verder ;)

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Erg is dat he! Ik ben ook zo goed in zelfmedelijden! Maargoed moet wel weeë verder.

Ik ben aan het wachten tot mijn broer komt, die mee rijd naar huis. Woon zelf in noord holland en ben nu in nijmegen... Duurt nog effe. Eerst maar eens even jullie foto's bekijken

3. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Ik heb ineens heel veel vrienden hahaha

4. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    LOL :) hier t zelfde...

Breeze, jij niet oranje? Hihi :p

Zelfmedelijden.... Had dat ook altijd n paar dagen van de maand ;) heerlijk! Lekker bank hangen, film kijken, thee drinken, chippies eten en je daarna heel schuldig voelen. De volgende ochtend douchen en je dan al weer iets minder sip voelen. Schuld van die rot hormonen!
    Had er in t begin van m'n zwangerschap ook heel veel last van, voel me nu wel goed eigenlijk! Ben blij dat ik nog n week vakantie heb, zo geniet ik wel van t leven. :)

5. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Breeze! Mooie vrouw!

6. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Floor! Leuke foto's :)

Volgens mij hou jij wel van n beetje gekheid, of heb ik dat mis?

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    floor jij gaat morgen testen? ik hoop het van harte d at je mij alleen laat in de lijst :):) jeetje wat is hij kort he.... gast heeel snel hier..tilaena hoe gaat het mwt jou? maandag je echo he!?

breeze pff eerste dag ongi is echt klote ... heb je dat altijd eerste dag?

8. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    kikker feli!!!!

nic balen

floor spannend

sophie soms kunnen ze het geslacht met 16 weken al zien dus zou er gewoon naar vragen als je zo benieuwd bent ;)

9. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Balen Breeze! Af en toe zo'n dagje is best lekker!! Enne dat mag toch ook, zeker als je ongi doorzet! Ik loop ook al heel de dag in mijn pyjama, heb er vandaag geen zin in! :D

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    rica hier gaat het wel goed hoor, wat winderigheid en obstipatie en af en toe wat lichte misselijkheid met vlaagjes die gelijk weg is als ik wat eet, en moe. Maar mag absoluut niet klagen.

Inderdaad maandag de echo. Las op de website van het ziekenhuis dat in principe de klinisch verloskundige de bevalling en controles doet en dat als je tang/vacuum etc tijdens de bevalling nodig hebt, dat een arts-assistent doet onder leiding van een gyn. Welkom in het opleidingsziekenhuis. Schijnt wel dat er wekelijks spreekuur is van de gyn voor vrouwen die zelf een ernstige ziekte hebben of ziekte die van invloed kan zijn, of voor vrouwen die tijdens een eerdere bevalling de gyn nodig hadden. Ik ga dus wel even maandag vragen of ik naar de gyn mag. Dat de ha, vk, en internist het alleen maar over en gyn gehad hebben. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik na de eerste afspraak geen vertrouwen heb in deze vk. mag ze een klinisch vk zijn en beter opgeleid zijn, maar ik heb liever niet dat ze mijn bevalling doet, dat voelt nu al niet goed. Dus dat ga ik maandag bij de intake gewoon vragen. En als ze zegt dat ik bij haar moet blijven, ga ik bij mijn internist zeuren, mag ik dan nog niet in mijn eigen ziekenhuis naar de gyn, dan ga ik naar een ander ziekenhuis. Heb het al helemaal besloten voor mezelf haha en dat na 1 ontmoeting. Maar kan niet wachten om maandag het hartje weer te zien kloppen en te zien dat het gegroeid is en dus goed zit, en niet al nu een groei achterstand heeft zoals ze tot de mogelijkheden rekende. Officieel kunnen ze zulke dingen onder de 10 weken niet eens zeggen dus.... Ik ga heeeeeeeeeel assertief naar mijn echo/intake (misschien wel iets TE haha)

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @breeze balen zeg, gewoon inderdaad lekker weg duiken in je boek...

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    mocht de echo maandag goed zijn en ik weer een fotootje krijgen dan mail ik die denk ik rond naar de rest van de fam (lees neven en nichten en 1 tante, want voor de rest weet iedereen het toch al, inclusief op z'n minst 1 vriendin van mams) en daarna knal ik het gewoon op facebook. ookal is het maar 8 of 9 weken. Aangezien de mensen om me heen en veel van mijn online vrienden die mijn rl vrienden toch niet kennen het ookal weten. Met iets erbij van op de valreep met heel goed nieuws het oude jaar uit ofzo haha..

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Volgens mij verschilt het gewoon heel erg per persoon. Ik zou nu bijvoorbeeld niet meer voor NOD testen. Zit nu 5 dagen na en het was nog niet heel erg knal, terwijl dat bij anderen een paar dagen voor NOD al wel zo is. Een streepje is een streepje, maakt niet uit hoe duidelijk of wanneer lijkt me! Ik duim voor je Floor!

Spannend al die aankomende echo´s zeg! Foto´s! :D

Het is jouw beebje waar het om gaat tilaena, jij moet aangeven waar je je prettig bij voelt en daar moeten zij het mee doen! Goed juist dat je je zo assertief opsteld hoor!

14. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Nee dat is ook.
    Het kan nu ook Zijn dat il gewoon een paar dagen later ben. Wel spannend zo hahah

Tileana succes ben benieuwd!
    Zou ik ook meteen zeggen als me er niet prettig zou voelen.

15. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Sinds ik een paar jaar geleden met de pil ben gestopt wel helaas, ene keer wat erger dan de andere. Afgelopen 4 rondes was het behoorlijk raak, heb volgens mij al drie keer een dag vrij genomen. Gaat goed zo..

Dank je Sophie! ;)

Leuk Tilaena, gewoon vragen, ik heb nu ook al in een vrij voeg stadium testen gekregen waar je anders lang op kunt wachten. Assertiviteit kan in dit soort lange trajecten geen kwaad. Succes!

16. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Hey meiden ik reageer straks beter al heb ik de i-pad maar ik ben zwanger 1-2 weeken :) ik ben vandaag zo vrolijk haha

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja logisch dat je vrolijk bent, is toch geweldig!!!

floor nu jij morgen nog!! de rest volgt hahaha

poehhh ben dat wachten nu al zat! maar toch vind ik het verschrikkelijkste na mn ongie en het wachten op mn ei....
    was het maar 7 januari!!
    Wij hebben in ieder geval veel geklust dus daar kan het echt niet aan liggen....
    We hebben nu drukke dagen voor de boeg dus hoop dat ze voorbij vliegen!!

breeze nou dat heb ik ook! sinds die pil de deur uit is zijn de eerst 2 dagen vreselijk! hoop er hierna vanaf te zijn...2 kids is genoeg en dan ga ik wel weer aan de pil/spiraal e.d.

ik ga op visite, wie weet tot straks ladies :)

18. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Jeetje wat een vruchtbare maanden hebben we hier, gefeliciteerd!!!!

19. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Kiss gefeliciteerd!!!

20. lely27

lely27 Niet meer actief

Ohh kiss! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina