Wow! Wat een leuke verhalen van iedereen... alleen jammer dat er wat zieken zijn, beterschap voor jullie! En en en, hebben er al mensen getest?! SPANNEND! Ik heb de afgelopen paar dagen wat mini krampjes, maar die zijn nu duidelijk weer vertrokken... voel verder totaal niets anders dan normaal... Terwijl ik 'normaal' ontzettende last van mn borsten heb tussen ovulatie en ongie in, heb ik er nu nog helemaal geen last van. Ik denk dus dat er helaas dit keer niet raak geschoten is. Antwoord op de vragen van 2 dagen geleden: ik kom niet uit Limburg, maar uit zuidholland. Of ik een boekje bij ga houden weet ik niet, lijkt me ontzettend leuk, maar weet uit ervaring dat ik dit bij andere super vind maar er zelf bijna niet aan toe kom. Ik ga ons kindje niet laten dopen. Wat voor werk doen jullie? Ik zelf ben docente op een middelbare school. Op dit moment werk ik fulltime, maar dat wil ik zodra het kindje er is terug brengen naar max 3 dagen. Ik heb op mn werk trouwens echt geen tijd op ZP te checken, veel te bang dat er iemand mee leest
Gehandicaptenzorg.. Ik werk 26 uur en weet nog niet hoeveel ik wil blijven werken als er een kindje komt. Met mijn functie mag ik namelijk niet te weinig uren werken.. Maar dat zien we nog wel tegen die tijd..
@tilaena heb je dan geen begeleiding bij het sporten?? In de zin van dat die gene vertelt hoe lang je moet lopen/ fietsen of hoeveel gewicht en welke oefening? @sophie helemaal mee eens veel te veel nieuwsgierigen. Is bij mij op het werk ook al zo, vragen ze vaak of wij al bezig zijn en wanneer de eerste wordt verwacht. En ik de hele tijd maar ontkennen en zeggen dat het nog niet uitkomt maar ja ik en liegen1 collega weet het wel maar daar kan ik het erg goed mee vinden.
Ik werk nu 27uur en dat blijf ik na die tijd ook doen. Maar het kan dan goed verdeeld worden gelukkig aangezien ik ook s'avonds (2x pw) aan het werk moet en dan is ml thuis. 2dagen oppas en de rest ff inpassen.
ja had de intake dus het was ff uitproberen en bij sommige zat het gelijk goed, bij sommige te laag dus werd wat hoger en bij andere startte het te hoog dus werd daarna pas verlaagd.
@mamalicious kan me voorstellen dat je denkt dat je misschien je zoontje te kort gaat doen, maar ik denk dat als het zover is, alles zich van zelf wel wijst en dat dat helemaal niet aan de orde gaat zijn
Hey allemaal, warm zeg ik broertje? Omdat ik altijd al het gevoel heb gehad dat ik een mama van 2 jongens zou zijn... Kan er volledig naast zitten hoor... Zusje is ZEKER ook welkom !!! Volgens mij is men nod 2 oktober
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 1- 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - leeftijd - ronde 1 - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Bibo 28 september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 september: Nouck85 02 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 02 oktober: Hitchke 03 oktober: Breeze 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 07 oktober: Sproettie 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo Zonder datum: Raket78 zonder datum: Amely26 zonder datum: 6lindsey ZWANGER! AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN gegevens Hitchke in de lijst erbij gezet Puk test a.s. vrijdag weer. Spannend!! gegvens Sproettie in de lijst erbij gezet, heb NOD maar op 7 oktober gezet uitgaande van een cyclus van 28 dagen. BTW iedereen kan de lijst aanpassen als je je gegevens wil wijzigen. Ga gewoon naar het laatste berichtje met de lijst. Druk op quote. Haal de tags quote en /quote weg en de [] die er omheen staan. Pas je eigen gegevens aan en verstuur het berichtje
@sophie kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten op je werk @hitchke heb je gegeven in de lijst gezet spannend he? zo op het wachtbankje? Enne we zullen het zien of je onderbuik gevoel gelijk krijgt of niet ik ben heel benieuwd
Hebben jullie hier al wat symptoompjes ? Ikke gisteren kwartiertje savonds hevige buikkramp.... En meteen na eisprong af en toe licht steekje....
@tilaena haha ja idd eerst nog terug zwanger geraken hè. Vorige keer deed ik er 6 rondes over, maar was nog mr juist gestopt met anticonceptie toen, nu toch al een half jaar gestopt....
ik heb altijd vanaf de eisprong tot mijn menstruatie krampen en steekjes. Nu ook, alleen zijn ze 3 dagen geleden gestopt. Ik was paar dagen na de eisprong wat misselijk maar dat is ook weg. Mijn tepels worden wat sneller hard dan voorheen maar niet gevoeliger verder. Ik moet vaker plassen en heb meer druk op mijn blaas. ik heb al 3 dagen weinig trek in eten en ik heb sinds vanochtend een MEGA pukkel op mijn kin :s Maar dat is het eigenlijk wel. Ik heb geen idee wat wel of niet bij een eventuele zwangerschap hoort want het is de eerste voor mij en ik heb zoveel gegoogled dat het best kan dat mijn lichaam me voor de gek houdt omdat de wens zo groot is, dus we zullen zien. Ik denk dat ik misschien morgen al stiekem een testje ga wagen op 10 dpo/5vNOD al kunnen de testjes die ik heb eigenlijk pas vanaf 4vNOD. verwacht niet dat ik positief zal testen en zelfs als ik positief test is het niet gezegd dat het blijft plakken, want dat weten we dan pas rond 2 oktober op mijn NOD maar ik ben gewoon TE nieuwsgierig.
Hoop voor je dat het dan lekker snel mag gebeuren hitchke hihi want "ontpillen" (of van welke anticonceptie je ook afkomt) hoeft dan lekker niet meer, dus ik hoop dat dat scheelt voor je.
Hèhè, weet je, ik herken het griote verlangen dat je hebt van bij mijn eerste kinderwens, nu bij deze tweede is er wel een verlangen, mr het verschil is, ik heb al ne kleine pagadder rond lopen, dus voor mij is het ook niet echt, hoe moet ik het zeggen.... Dringend??? !!
http://babyboom.ncrv.nl/game kan je een rompertje winnen, kwam ik net tegen haha, denk zal het even delen
ja hier wel zeker ook met mijn leeftijd enzo, het had eigenlijk al 10 jaar geleden gemogen, maar omstandigheden enzo...