haha dank jullie maar verwacht er niet te veel van, is pas 10 dagen na eisprong en 5 dagen voor mijn ongi dusse heeeeeeel vroeg hihi, maar zal het even laten weten hier
Heel goed misschien staat er nog niks maar inderdaad erg vroeg. Mocht de test omo wit zijn ga je dan in het weekend weer testen op pas dinsdag (dan was je NOD toch?)
dan test ik in het weekend weer ik heb 5 testen in huis die op 4vNOD kunnen en nog 1 normale kruidvat die op nod kan. Dusse ik kan testen wanneer ik wil hihi... zou bijna zeggen ga ik elke dag testen, maar geloof dat hcg om de dag pas verdubbeld ofzo toch? Naja ik zie wel, eerst morgen maar kijken of ie omowit of een tuurstreepje is.
ik ben benieuwd laten we hopen op een tuurstreepje. Je gaat hem wel even plaatsen hier als er misschien iets te zien valt
ja mocht ik een tuurstreepje hebben dan open ik ff een topic in het gedeelte van het forum daarvoor en zet ik hier de link wel neer, maar zoals ik al zei, ga er van uit dat ie omo wit zal zijn omdat het 5vNOD is.
ik ga 3 okt testen een dag na mijn nod mocht ik niet ongi zijn maar ik geloof echt dat deze rond het niet wat wordt...net als bij mn eerste, ik wist het bijna zeker dat ik zwanger was...het voelde gewoon zo anders. hoelaat ga je testen? ik ga morgen direct spieken
Spannend tilaena! Ik hoop voor je dat het raak is. Mijn klachten: gevoelige tepels, aders op borsten, krampjes en sinds vandaag lijk ik koorts ofzo te hebben. Als ik hoest doet dat pijn in mijn onderbuik. Net of alles daar onstoken is. Verder steeds wisselende klachtjes. Maar misschien is het ook wel ontpillen. Zolang er geen bloed is heb ik hoop. Ik ga denk ik morgen of vrijdag een testje doen met ochtendurine. Daarna zondag weer. Weltrusten allemaal!
ik weet nog niet hoe laat ik ga testen, hangt er vanaf hoe vroeg ik wakker wordt om te gaan plassen haha... maar ik zal voor het middaguur even posten. nouck voor jou ook spannend, en dat koortsig gevoel herken ik heel goed, ik heb al een dag of 4/5 het idee dat ik vooral 's avonds wat verhoging heb. (warme wangen). truste enne laat jij ook wat horen als je test???? @rica stoer hoor dat je zo lang kan wachten
ja naja als ik allerlei klachten zou hebben of zo'n voorgevoel wat ik eerder vertelde zou het mij niet zo lukken maar deze keer wel en ook omdat dan lieffie jarig is Dus dan wordt het een leuke of minder leuke dag hahah nouck jij ook succes morgen
Ik vind het mooi! @mijn eigen 3 vragen: 1. Oorspronkelijk Limburgse (vandaar de vraag), nu woonachtig in Canada. Enne... als je ergens anders vandaan komt dan Limburg mag je het ook zeggen hoor! Egocentrische doos ben ik ook soms, om alleen naar Limburg te vragen, haha 2. Dagboek gaat er absoluut komen! Waarschijnlijk een Nederlandstalig. En dan werk ik het eerste trimester maar een beetje met kladjes, voor het geval het mis gaat... Kan namelijk niet onbeperkt dagboeken aan blijven rukken uit Nederland en het boekje is toch bedoeld voor iemand die het later kan lezen! @Klachtjes: Ik heb eigenlijk niet echt iets te melden, behalve dat ik vanochtend een vreemde kramp had down under. En ik ben moe, maar dat ben ik altijd rond mijn menstruatie. We zullen zien.
spannend ook raket!!! btw zijn er hier dames die als ze positief testen, mee gaan doen aan moeders voor moeders? en weet iemand misschien waar je leuke, goedkope prullaria kan kopen met oma/opa/oom dingen erop? mocht ik nl positief testen ooit en het goed raak zijn dan wil ik mijn vader/moeder/broertjes iets kleins geven om het nieuws te vertellen
ah ok, ik heb newborn sokjes van de action wel maar heb die niet gezien, misschien volgende keer even kijken, als mams cigaretten gaat halen ofzo, anders is ze er nl altijd bij als ik bij een action in de buurt ben lol wilde vandaag ff naar de wibra zegt ze, ik heb daar al spullen gekocht hoor, dus ik ja maar ik niet en ik wil gewoon ff kijken. Lol ik ging voor sokken voor mezelf en totaal niet voor baby spul ofzo. Maar ik weet niet wat mams aan het doen is, als ze dit volhoudt heeft ze al een kamer vol spullen voor ik uberhaupt zwanger ben lol.
Hihi over cadeautjes gesproken.. Vriendin van mij haar ouders zijn gescheiden, vader krijgt nieuwe en veel jongere vriendin! Paar jaar ouder dan oudste kind van pa.. Afgelopen kerst kregen de 2 dochters opeens een shirt: Hoera, ik word grote zus! Haha vriendin en haar zus zijn beide boos van tafel gestapt Zijn nu gelukkig wel allebei reuze blij met de pasgeboren kleine! Maar misschien leuke rompertjes met de liefste oma/opa/oom erop? Evt met de eerste echo? Zoiets ben ik iig van plan!
ja das ook nog een idee lummie. mijn ouders zijn ook gescheiden, mijn vader is inmiddels nu vrijgezel en mijn moeder is altijd vrijgezel gebleven. Zijn nu 28 jaar uit elkaar ofzo. Maar geen nakomertjes gelukkig. Pa zou dat ook niet willen, die heeft er al 2 uit een huwelijk voor die met mijn moeder en de kinderen daaruit heeft ie geen contact meer mee door omstandigheden sinds ze 2/3 waren. 1 van hun heeft 2 kinderen dus die kleinkinderen heeft ie ook nog nooit gezien. (lang leve stamboom info online) dus ik denk dat hij wel super happy gaat zijn, want het is dus eigenlijk de eerste voor hem en voor moeders ook. Dus dat wil ik dan toch wel een beetje leuk aankleden. Ookal weten mams en broertjes wel dat ik bezig ben (paps niet). Maar een eerste echo krijg je pas rond 9 weken toch? denk niet dat ik zo lang kan wachten lol. Denk dat als ik posi test ik het ze gelijk de dag na mijn NOD wil vertellen.
Vanaf 6 weken kan het volgens mij al.. Maar kan ik mis hebben Maar gelijk na je nod vertellen, wow! Wij gaan het eerst nog even lekker voor onszelf houden! als het nu raak is willen we het wss met kerst of rond oud en nieuw vertellen.. Vonden we wel leuk want dan zijn we ongeveer 8/9 weken..