Succes iedereen die gaat testen! Ben zo benieuwd! Ik heb de testen ook gereed liggen, misschien morgen één voor de grap proberen.. Slaat nergens op, maar kan het niet laten. En voor de statistieken: - Ik kom uit Zuid-Holland - Ga geen dagboekje bijhouden denk ik, wel wat leuke foto's van de stappen (nee voor de nieuwkomers, niet van het klussen, maar van de donordossiers, de kliniek, enz ) - Ondanks dat ik zelf gedoopt ben, ga ik het niet doen bij mijn kindje. Dat mag hij/zij later zelf bepalen waar ze/hij zich goed bij voelt. Op naar roze strepen deze week!
Vraag 3 vergeten (vast zwangerschapsdementie, sprak zij hoopvol): 3. Wij laten ons eventuele kind waarschijnlijk wel dopen voor de United Church (een Canadese protestantse kerk). Ik ben zelf Katholiek opgevoed en mijn man United. We zijn zelf niet zo zeer gelovig, maar we willen ons kind wel meegeven dat er meer is in het leven dan alleen datgene wat nou direct zichtbaar is. En United is een vrijzinnige kerk, men doet er onder andere niet moeilijk over homoseksualiteit en dat vinden wij belangrijk. Dus àls er gedoopt wordt, wordt het United.
Ik ben net gebeld dat mijn tante weer een jochie heeft gekregen en ik kan niet eens even gaan kijken omdat ik ziek ben, bah! *klaag* Hoe is het met de testers hier?
T is echt heel gek hier, maar heb gewoon het gevoel dat ik zwanger ben! Toen ik zwanger was van onze zoon had ik helemaal geen gevoel er bij, maar nu.....!! Mn buik is de hele tijd bezig, met steekjes, rare krampjes, erg bol en ook geen afscheiding! SOms denk ik dat ik het gewoon TE graag wil, maar weet het niet...heb er echt een goed gevoel bij.....!!
Ik heb dat gevoel ook! Ik heb ook sinds gister een steek/trekkend gevoel in onder buik.. En aangezien ik hartstikke verkouden ben en dus heel vaak moet niezen, word dat alleen maar erger! Hihi, dus ga nu dubbel staan als ik moet niezen, neus snuiten of hoesten oid anders doet t echt pijn daar onderin! Hopelijk een goed teken en hopelijk nemen onze lichamen geen loopje met ons!!
Lummie gefeliciteerd en wat jammer zeg, extra reden idd om snel beter te worden Bloem spannend!!!!!! Wanneer kan je testen? Hier is de test helaas omo wit. Krampjes beginnen weer terug te komen. Zal zaterdag of zondag nog een keer testen en bij geen ongi dinsdag. Bekijk bijlage 276474
@rica ja ga ik doen als ik zo lang kan wachten haha... maar heb het vermoeden dat mijn ongi gewoon gaat komen maar goed, geen bloed geeft moed heb hem zelfs nog uit zijn omhulsel gesloopt haha om te kijken en al heb ik het idee dat ik weet waar het streepje zou moeten zitten, was er niets maar dan ook helemaal niets te zien lol.... (behalve die mega pukkel op mijn kin die maar niet weg wil lol)
Ahh jammer Tilaena! Zondag maar weer proberen! Ik ben nog niet ongesteld! Dus ik heb ook nog hoop. Vandaag of morgen is mijn NOD. Vanmorgen wou ik eigenlijk nog even testen, maar ik had me wat verslapen dus moest rennen naar mijn werk. Morgenochtend wil ik wel gaan testen. Ben benieuwd of er nu wel iets te zien is.
moee moee en nog eens moeeee, niet uit mijn bed geraken... mss ligt het ook wel aan het weer, krampjes komen zo nu en dan.. weet niet wat ik er van moet denken...
spannend hitchke, helaas kan het van alles zijn en heerst er van alles. Laten we maar gewoon hopen op positief nieuws straks wanneer je kan testen.
Ah jammer Tilaena! maar er is nog hoop want je bent er wel supervroeg bij! Mijn tante overspoeld me al met foto's van de kleine baby *smelt!* ikwilookikwilookikwilook! En me schoonzus krijg uiterlijk dit weekend ook haar kleintje, lijkt wel babyboom hier haha.. Maar heerlijk om die kleintjes te verwelkomen in de familie!
@lummiej gefeliciteerd hoor en ik kan me voorstellen dat je door de babyboom ff gek wordt. Hopelijk mag jij snel op roze. @tilaena jammer, maar je bent er inderdaad vroeg bij. @nouck moeten we nog een dag langer wachten haha. Ik ben benieuwd wie van ons als eerst op roze komt. Ik ga denk ik voor de volgende ronde. Wil de cyclus eerst maar eens goed in beeld hebben. Want snap momenteel niks van mijn lichaam Ik ben ook nog maar sinds augustus gestopt met de pil dus kan alle kanten op.
Weten jullie dit trwns.. Heb pijn rond mijn navel als ik nies, snuit, hoest, uitrek of verkeerde beweging maak.. Kan dit iets met een zwangerschap te maken hebben of moet ik me zorgen gaan maken om mijn blinde darm ofzo?
@Tilanea, jammer van de witte test Maar het is idd nog heel erg vroeg, dus kan nog alle kanten op. Spannend zeg al die kwaaltjes. Ben beneiuwd of er al wat positieve testen komen deze ronde, hoop het wel! Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik totaal geen klachten voor mijn NOD. Maar werd opeens wakker met het sterke gevoel dat ik zwanger was en het klopte nog ook. Hahahha, was er ook van overtuigd dat het een jongen was, maar daarmee zat ik ernaast Is het bij jullie ook allemaal zo aan het regenen? Bah! Hoop dat het vanmiddag nog droog wordt... @Eerste echo, ik had hem bij 8 weken. Volgens mij doen ze bij ons bij de verloskundige niet vaak eerder een echo, omdat er dan vaak nog geen hartactie is.
Ha LummieJ, ik heb dat ook. Maar dan echt helemaal onderin mijn buik. Als ik hoest doet het daar pijn en lijkt het net of alles daar ontstoken is ofzo.
Geen idee lummie Nee hier is het droog mar wel bewolkt en ik denk dat we straks wel regen krijgen. Staat ook wat wind. Tsja als ik zwanger wordt is dat een risico zwangerschap dus ik hoop stiekem op een hoop extra echo's haha. (Risico vanwege leeftijd, overgewich, chronische ziekte en een trombose been 4 jaar geleden)