Ik heb precies het zelfde! Eergisteren 12 uur geslapen en nog moe, toen overdag nog eens 2 uur liggen pitten... Meestal heb ik dat de dag voordat ik ongesteld word. Maar ja... Vroegst mogelijke NOD was eergisteren, komt er vandaag niets dan begint het a-typisch te worden en is oma er zaterdag nog niet dan ga ik wellicht toch eens testen. Aan mijn lichaam te merken zou ik toch echt ieder moment ronde 2 moeten gaan inluiden..! En toch vind ik het wel spannend. @ Lummiej: Gefeliciteerd met je neefje! @Tilaena: Jammer van de witte test. Maar je zit ook nog wel wat ver voor NOD dus het is ook gewoon nog erg vroeg hoor. Het kan nog steeds!
pfff nog zooo verkouden... het lijkt wel alsof er wasabi door mn keel gaat...zeer! haha iedereen is wel op zn hoede he met al die steekjes en krampen , geweldig! Het enige steekje wat ik hier heb is van de griep , iemand die het wil overnemen?? nouck jij gaat morgen testen he?
Balen rica, hoop dat het snel over is. Het is trouwens rustig vandaag. Ik heb visite maar kwam ff tussendoor checken. Denk niet dat het raak is. Menstruatiesymptomen beginnen weer te komen. Steekjes en krampjes enzo dus denk dat ik ongesteld wordt na het weekend. Ging breeze niet vandaag of morgen voor de fun testen?
Ik heb ook al aantal x pagina refresht maar het is rustig! @ Rica; hier hetzelfde al word de verkoudheid weer wat minder. Kan iig weer normaal ademen haha! @ Tilaena: geen bloed geeft moed! Hihi..
@tilaena spannend hoor! Ik denk ook erg vroeg getest...er is goede hoop! @nouck toy toy toy morgen! @bloem meestal is je gevoel juist.....we duimen! @breeze ook succes morgen! Hopelijk pakt de "grap" positief uit haha @lummiej gelukkig gaat t weer wat beter! Hier nog altijd geen ongi.....loop me al 3dagen suf naar t toilet om te checken omdat ik echt krampen heb. Normaal als ik krampen heb wordt ik meteen ongi. Ik heb ook zichtbare blauwe aders op mijn borsten....en nog vind ik het eng om te testen. Bang voor een teleurstelling....eerst wilde ik morgen testen maar ik denk dat t zaterdag wordt....dan is mijn vriend er ook bij. Wij werken smorgens beide al heel vroeg en dat vind ik niet echt knus. Doen jullie ook allemaal samen testen (in zoverre dat gaat hihi)????? Het is vreselijk spannend! Ik ben benieuwd naar de testers van morgen! X
Ben zo benieuwd naar de test van nouck. @puk ga jij morgen ook even testen????? weltrusten en tot morgen
@Puk, ik denk echt dat jij zwanger bent hoor! Dat je het vol houdt om zo te wachten. Ook ik had uiteraard een hagelwitte test , vanaf nu ga ik iedere ochtend een test er tegenaan gooien. Ik voel nog steeds van alles. Ik lees hier van meer meiden dat ze ook een beetje gevoel hebben van ontsteking, dat had ik voornamelijk de eerste dagen, daarna trekkerig gevoel boven mijn navel. Alsof je heel erg spierpijn hebt. Verder steekjes in borsten, af en toe heel erg goed kunnen ruiken, krampjes, pukkeltjes, vroeg/vaker plassen en al 10 dagen last van ongesteldheid gevoel. Dit heb ik allemaal nooit. Maar ik denk ook dat er wellicht iets is geweest, maar kan ook makkelijk afgestoten worden. Het codewoord: wachten.. Succes allemaal en trusten
Spannend spannend allemaal!! Nu gaat het echt gebeuren! Puk wat is je normale cyclus? Of iestie onregelmatig? (zal je waarschijnlijk al ergens hebben geschreven...) Als tie niet onregelmatig is dan zou ik zeggen veel plezier met je test want dan verwacht ik wel een mooi tweede streepie!!! Wij wachten...... Breeze, jammer, maar eigelijk ook wel vroeg 5 dagen voor NOD. Dus k zou zeggen alles is nog mogelijk!! Spannend!! Tilaena, heb je vandaag nog n testje gedaan?? Mijn duimen draaien!!! Hier niets bijzonders, we gaan het allemaal zien! Kan pas volgend weekend testen!!
Hallo allemaal, Mijn test vanmorgen was helaas weer negatief... Als ik zwanger zou zijn dan had ik toch nu in ieder geval wel een tuurstreepje moeten hebben? Vandaag is mijn NOD (als ik een normale cyclus zou hebben) Ik ga er dus maar vanuit dat ik dit weekend ongesteld ga worden. Jammer!! Hebben nog meer mensen getest??
Ja vandaag ook nog een test gedaan maar nog steeds omo wit. Maar het is nog vroeg. Ga gewoon net als breeze elke ochtend testen. Heb ze toch in huis. Hoopte zo op een tuurstreepje lol, maar die was er nog niet. Had ook deze weer uit zijn omhulsel gehaald en alhoewel ik denk dat ik kon zien waar het streepje zou moeten zitten, was dat denk ik meer de wens. Maar tis nog vroeg en nog geen bloed. Al beginnen de menstruatie krampjes sinds gister weer te komen. Zijn een dag of 3 weggeweest.
Nouck afwachten spannend. Ik hoorde dat sommige mensen pas een week na hun nod positief testen als ze bijv een late eisprong hadden. Dus zolang de ongi er niet is, is van alles nog mogelijk. Dus we wachten in spanning af!!!
Hier nog steeds ziek, bah! We hadden het trouwens pasgeleden over wat leuk is om het mee te vertellen en ik las net zo leuk idee, dat ga ik doen! Een teddybeer net een briefje en echo erbij; "opa en oma, willen jullie op mijn beer passen tot ik geboren ben?" Hihi, ik zie mijn moeder al janken!
@ tilaena: Spannend! Afwachten dus. Voel je je ook zwanger? @ Lummiej: Dat is wel een leuk idee ja! En beterschap!
Goedemorgen dames, @nouck jammer dat je test negatief is hopelijk blijgt je ongie weg en test je de volgende keer mooi positief Hoe gaat het met de rest van de dames nog klachten hier?????
@lummie beterschap en super leuk idee. Nou ik zou niet weten hoe het voelt om zwanger te zijn lol dus nee. Maar mijn krampen/steken zijn vandaag wel een stuk meer aanwezig af en toe wat licht misselijk en weinig trek in eten. Maar verder niets bijzonders. Al had ik gisteravond klein beetje last van obstipatie. Maar ben aan het proberen het los te laten en er vanuit te gaan dat het niet raak is, maak mezelf gek anders.
@ Tilaena, dat bedoelde ik eigenlijk, of je zwangerschapsklachten hebt. Wel een beetje dus! Spannend! Ik heb allerlei klachten, maar ik ga er ook nu maar gewoon vanuit dat het bij ontpillen hoort en dat ik binnenkort ongesteld word.