@ Rica; ik ben nooit aan de pil geweest. Altijd condoom gebruikt. Ik heb nog geen plannen, waarschijnlijk eerst ff uitzieken en daarna mijn neefjes bezichtigen! En voor de rest, geen idee Zwarte markt is hartstikke leuk! Wij gaan er meestal wel 1 keer per jaar naartoe (kun je ook wel leuk baby-kleertje shoppen )
Ik ben van mijn 15/16 de aan de pil geweest tot mijn 31ste. Toen even 4 maanden niets, 3,5 jaar een mirena ongeveer en die is er 27 augustus uitgegaan. Na de pil had ik direct een cyclus van 28 dagen. Nu na de mirena lijkt ie op 25 te zitten.
Hier ook nooit de pil geslikt. Heb een hekel aan pillen.... Zo te lezen gaat het morgen een spannende dag worden voor een aantal....hopelijk ook positief nieuws!! Morgen geen bijzondere plannen....denk dat we even naar de stad gaan en ff wat in huis doen!! En heeeerlijk uitrusten en niksen!!
Hier bijna 4 jaar aan de pil geweest (Yasmin) en gestopt in april. Sindsdien houd ik mijn cyclus bij en die is redelijk regelmatig, behalve dan die ene uitschieter naar 33 dagen. Voor de pil was mijn cyclus 32 dagen, nu meestal 27. Laat ik het zo zeggen: na vandaag voelt het niet meer goed om NIET te testen
Hi all, Ik kwam net deze pagina tegen, kun je de kans aflezen dat je positief test voor je nod (als je uiteraard zwanger bent ): Pregnancy Test Results for 10 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy Dag 9 of 10 maakt best een verschil zag ik. @Tilaena: ik ga morgen voor test 3, hopelijk wat te zien, we lopen bijna gelijk. Succes allemaal
Ik ook en idd we lopen bijna gelijk. Ik ga ff die pagina bekijken die je neerzet. Ik ga morgen trouwens een kruidvat 2v5 doen ter afwisseling Leuk om even wat statistiekjes te zien op die site, maar het is puur van wat mensen ingestuurd hebben en 11,4 % test op 20 dpo nog steeds negatief, dat is nog vrij veel.
Leuk die statistiekjes! Maar een en ander hangt natuurlijk ook af van hoe gevoelig een bepaald merk/type test is. Lijkt me overigens wel slopend om een week of langer overtijd te zijn en nog steeds negatief te testen... Zou ik tenminste wel chagrijnig van worden..!
Ja ik ook, te vroeg negatief testen is jammer maar geen man overboord. Maar overtijd negatief testen zou zooooooo frustie zijn denk ik, als de ongi ook maar niet komt, maar dan zou ik denk een bloedtest vragen.
Staat ook een hoofdstuk in met al onze kwaaltjes En dan vooral de uitleg erbij hoe deze ontstaan is wel leuk om te lezen.
Zo akelig dat die symptomen zo lijken op een normaal griepje zoals ik net heb gehad. Haha kan wel zeggen ''dat had ik ook'' maar het kon ook een gewoon griepje zijn. Wel een leuke site! Mijn man wil beslist wachten met testen tot mijn nod, dus nog paar daagjes geduld (wat ik dus echt niet bezit )
komt vast goed lummie dan moet je man je maar vermaken om je te weerhouden van het testen haha maar het gaat al opschieten, dag of 6 toch nog?
Zie bijlage. Ik schrik me een aap zo op de megavroege ochtend. Het is pas 3 uur in de ochtend maar ik moest zo nodig plassen dus kon de test met eerste ochtendurine niet meer uitstellen. Mijn man gelooft het allemaal niet zo. Streepje is te vaag etc... Maar ik kan hem prima zien op de foto, en een streep is een streep is een streep... Ik heb hem beloofd dat we nu een ander merk test gaan halen. Ben totaal geshoqueerd, klaarwakker en superonzeker! Help!
Wooowww super raket! Dit is volgens mij gewoon een positieve test hoor! Alvast van harte gefeliciteerd! Je bent de eerste!!
Ik zeg zwanger!! Gefeliciteerd, de eerste zwangere hier! Overmorgen nog eens testen dan is het misschien wat duidelijker!
Ik ben vanmorgen helaas ongesteld geworden.....zonder krampen dus dat is voor mij heel raar. Maar ergens heb je wel zo een voorgevoel hè....ik wilde niet voor niets wachten met testen. Helaas, hopelijk volgende ronde beter maar het is toch een teleurstelling (nu al 😁 we gaan duimen voor de volgende ronde! Ik ben benieuwd naar alle andere testers....er krijgen toch zeker meer dan 1 een mooie test in handen?! Succes lady's!