@ Puk: Ai, jammer! Op naar ronde 2! @ Allen: Dank jullie wel! Ik had het eerlijk gezegd niet echt verwacht. Van de andere kant zijn er wel een paar kleine dingetjes ietwat atypisch geweest. Vlak voor mijn menstruatie ben ik meestal een dagje doodmoe, gevolgd door een duidelijk voelbare daling van lichaamstemperatuur, gevolgd door de menstruatie. Dit keer ben ik twee dagen erg moe geweest (sinds eergisteren geen last meer van), maar daar bleef het bij. Het is dus bij mij meer de afwezigheid van bepaalde (menstruatie-)symptomen die het hem blijkbaar doen. Ik hoop dat ik genoeg nieuwe ochtendurine kan aanmaken voor de Clearblue Digital die we zojuist hebben gekocht bij de nacht-drogisterij. Het is hier 4 uur in de nacht, dus als ik nu even wat drink en dan probeer te slapen moet dat lukken, toch? Mijn man is bang voor een vals positieve test en is nu heel irritant de ongelovige Thomas aan het uithangen. En ik? Ik denk dat ik zwanger ben, maar och, wie ben ik, he...
Jeej!!!! Joepie!!! Hoera!!!! Raket is ZWANGER!!!!!!!!!! Wat een super nieuws zeg!! En dat toch wel onverwacht!! (das altijd extra leuk) Veel succes zo met je nachtelijke zwangerschapstest en daarna heeeeeeeerlijk er van genieten!! GEFELICITEERD!!!!!
Ik moet een stroompje urine van 5 seconden produceren dus zo snel gaat dat niet. Ik heb daar nog wel een paar uur voor nodig. Ik denk dat ik het in een bekertje doe en dat over de test heen giet. Geeft minder rommel en ik pies er tenminste niet naast. Ik ben helemaal over mijn theewater nu, durf nog niet goed na te denken over wat dit betekent. Ik heb bij mijn period diary app het vinkje bij "are you pregnant?" veranderd van no naar yes. Stond er opeens, in plaats van een countdown tot de volgende menstruatie: 279 days till birth WOEHAAA! Hoezo confronterend?!
Whaha zo gaaf! Ik ben gewoon zo superblij voor jou terwijl ik geen idee heb wie je bent, ja raket hahaha! Maar echt helemaal super en helemaal als er zometeen op clearblue ook zwanger komt te staan en je mannetje ook enthousiast word!!
Raket gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!! En dat is 1!!!!! Op naar nr 2.... Vind het fijn voor je raket, heb je nog kunne slapen verder haha
Puk wat jammer maar op naar ronde 2. Raket gefeliciteerd!!!!! Dat is echt een duidelijke enne je kan ook gewoon urine opvangen en hem daar inhouden. Hoef je niet zo'n grote plas te fabriceren hihi. Hoop dat man lief het ook gaat geloven en dat het zoals iemand al zei een plakbeeb is, maar aangezien jij al op de nod zit is die kans heeeeel groot. Super. Kan het lijstje aangepast gaan worden hihi.
Superleuk!!!! Gefeliciteerd Raket78!!! Het is duidelijk een streepje hoor! Jammer Puk, op naar de volgende ronde!!
Hier de test nog omo wit. Weet niet of ik morgen test. Dinsdag is mijn nod dus misschien dat ik dan pas weer test als mijn ongi er niet is. Maar de kruidvat 2v5 schijnt behoorlijk gevoelig te zijn en op 12 dpo, 3 voor Nod ben ik bang dat het niet raak is. Ach ja maar wachten op de ongi dan en opnieuw proberen.
Bedankt voor de felicitaties allemaal! Ik doe geen oog dicht. Zojuist de clearblue test gedaan: Zie bijlage! Ik had 1-2 weken verwacht, maar er kwam zelfs 2-3 weken te staan! Volgens mijn berekeningen ben ik 4 weken en 2 dagen. Manlief gelooft het nu ook hoor! We zijn blij, verrast en vinden het ook heel eng. Je stelt je toch in op een langere "aanloop-periode"! We beseffen nu dat we zeer zeker vruchtbaar zijn en we de jackpot hebben getroffen! En één ding is zeker: dit zijn de coolste 2 cellen die er ooit door mijn lichaam hebben gereisd! 2? Het zijn er nu natuurlijk meer. Hoeveel eigenlijk? Ff opzoeken...
@Tilaena: Jammer van de witte test! Het is natuurlijk wel nog wat vroeg, zelfs voor Kruidvat 2 voor 5. Eerst nog maar een paar dagen afwachten dan maar.
Hihi super gefeliciteerd en fijn dat manlief het nu ook gelooft. Het is jullie van harte gegund. Succes met googlen lol. Tijd voor een nieuwe banner hihi en dan genieten samen van de komende periode waarin alleen jullie het nog weten
@Puk: balen zeg! Zeker omdat je al best wat dagen overtijd was. Maar wel goed dat je op je gevoel kunt vertrouwen. Op naar de volgende ronde! @Raket: wooooooooooowwwwww, top! gefeliciteerd, volgens mij had je je er helemaal niet op voorbereid leuk hoor. Was je over je nod datum heen? Geniet ervan. @Tilaena: jammer, maar het kan nog steeds. Hier ook nog witte strip, maar ik zit 4 dagen voor nod, dus ook nog niks aan de hand. Gewoon alvast voorbereiden op negatieve test, dan valt het altijd mee. En je moet maar denken dat het zelden voorkomt dat iemand de eerste keer meteen zwanger is. Misschien moeten wij onze naam ook veranderen in Raket2 en Raket3
Wat ik nog vergeet te zeggen: ik houd iedere dag mijn temperatuur bij al 5 maanden. Hierdoor weet ik exact mijn verloop van mijn cyclus. Echt heel erg handig, weet je precies de dag van je eisprong en als je temperatuur aan het eind van de maand naar beneden gaat weet je dat je menstruatie eraan komt. Dan ben je vast voorbereid.. sommige vinden het een gedoe, maar bij mij werkt het beter dan die ovulatie stripjes (hoewel die bij de meeste nauwkeuriger zijn).
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 1- 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar - 2e ronde - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - leeftijd - ronde 1 - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 23 september: Puk1987 27 september: Bibo 28 september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 28 september: Nouck85 02 oktober: tilaena 02 oktober: Rica 02 oktober: Hitchke 03 oktober: Breeze 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 07 oktober: Sproettie 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo zonder datum: Amely26 zonder datum: 6lindsey ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Eigen zwangerschap zelf maar even erin gezet Moet er nog wat bij trouwens of is het goed zo? Puk1987 aangepast: 2e ronde.
Aahh.. Wat zie ik nu?? De eerste van het stel!! Raket van harte gefeliciteerd! Leuk leuk! Hoe voel je je? Ik hoop voor jullie dat het blijft zitten en dat je over 9 maanden een prachtige baby in je armen hebt! @Ongesteld geworden: Balen zeg, jammer! Maar op naar een nieuwe ronde. De 1e ronde is het niet vaak raak dus geen zorgen. @omowitte test: Zolang er geen bloed is is er nog een kans toch? Wie mag er nog meer een test doen binnenkort? Ikzelf mag pas over een dikke week dus duurt nog even..
@Raket: Misschien is het leuk om erbij te vermelden wanneer je het verwacht? Weet ik niet hoor, maar leek me wel leuk. Zo kunnen we dat ook mooi bijhouden..