Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Duidelijker genoeg, van harte gefeliciteerd hopelijk is het een heerlijke plakbeeb

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @ Puk: Ai, jammer! Op naar ronde 2!

@ Allen: Dank jullie wel! Ik had het eerlijk gezegd niet echt verwacht. Van de andere kant zijn er wel een paar kleine dingetjes ietwat atypisch geweest. Vlak voor mijn menstruatie ben ik meestal een dagje doodmoe, gevolgd door een duidelijk voelbare daling van lichaamstemperatuur, gevolgd door de menstruatie.
    Dit keer ben ik twee dagen erg moe geweest (sinds eergisteren geen last meer van), maar daar bleef het bij.
    Het is dus bij mij meer de afwezigheid van bepaalde (menstruatie-)symptomen die het hem blijkbaar doen.

Ik hoop dat ik genoeg nieuwe ochtendurine kan aanmaken voor de Clearblue Digital die we zojuist hebben gekocht bij de nacht-drogisterij. Het is hier 4 uur in de nacht, dus als ik nu even wat drink en dan probeer te slapen moet dat lukken, toch?
    Mijn man is bang voor een vals positieve test en is nu heel irritant de ongelovige Thomas aan het uithangen. En ik? Ik denk dat ik zwanger ben, maar och, wie ben ik, he...:p

3. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Jeej!!!! Joepie!!! Hoera!!!!
    Raket is ZWANGER!!!!!!!!!!
    Wat een super nieuws zeg!! En dat toch wel onverwacht!! (das altijd extra leuk)
    Veel succes zo met je nachtelijke zwangerschapstest en daarna heeeeeeeerlijk er van genieten!!
    GEFELICITEERD!!!!!

4. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ik moet een stroompje urine van 5 seconden produceren dus zo snel gaat dat niet. Ik heb daar nog wel een paar uur voor nodig. :D

Ik denk dat ik het in een bekertje doe en dat over de test heen giet. Geeft minder rommel en ik pies er tenminste niet naast. :p

Ik ben helemaal over mijn theewater nu, durf nog niet goed na te denken over wat dit betekent. Ik heb bij mijn period diary app het vinkje bij "are you pregnant?" veranderd van no naar yes. Stond er opeens, in plaats van een countdown tot de volgende menstruatie:
    279 days till birth
    WOEHAAA! Hoezo confronterend?! :$

5. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Whaha zo gaaf! Ik ben gewoon zo superblij voor jou terwijl ik geen idee heb wie je bent, ja raket hahaha! ;) Maar echt helemaal super en helemaal als er zometeen op clearblue ook zwanger komt te staan en je mannetje ook enthousiast word!! :)

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Raket gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!!!!!

En dat is 1!!!!! Op naar nr 2....

Vind het fijn voor je raket, heb je nog kunne slapen verder haha

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Puk wat jammer maar op naar ronde 2.

Raket gefeliciteerd!!!!! Dat is echt een duidelijke enne je kan ook gewoon urine opvangen en hem daar inhouden. Hoef je niet zo'n grote plas te fabriceren hihi. Hoop dat man lief het ook gaat geloven en dat het zoals iemand al zei een plakbeeb is, maar aangezien jij al op de nod zit is die kans heeeeel groot. Super. Kan het lijstje aangepast gaan worden hihi.

8. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Superleuk!!!! Gefeliciteerd Raket78!!! Het is duidelijk een streepje hoor!

Jammer Puk, op naar de volgende ronde!!

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hier de test nog omo wit. Weet niet of ik morgen test. Dinsdag is mijn nod dus misschien dat ik dan pas weer test als mijn ongi er niet is. Maar de kruidvat 2v5 schijnt behoorlijk gevoelig te zijn en op 12 dpo, 3 voor Nod ben ik bang dat het niet raak is. Ach ja maar wachten op de ongi dan en opnieuw proberen.

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Bedankt voor de felicitaties allemaal! :)

Ik doe geen oog dicht. :D

Zojuist de clearblue test gedaan: Zie bijlage! Ik had 1-2 weken verwacht, maar er kwam zelfs 2-3 weken te staan!
    Volgens mijn berekeningen ben ik 4 weken en 2 dagen.

Manlief gelooft het nu ook hoor! We zijn blij, verrast en vinden het ook heel eng. Je stelt je toch in op een langere "aanloop-periode"! We beseffen nu dat we zeer zeker vruchtbaar zijn en we de jackpot hebben getroffen! En één ding is zeker: dit zijn de coolste 2 cellen die er ooit door mijn lichaam hebben gereisd!
    2? Het zijn er nu natuurlijk meer. Hoeveel eigenlijk? Ff opzoeken... :D

Bijgevoegde bestanden:

11. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    @Tilaena: Jammer van de witte test! Het is natuurlijk wel nog wat vroeg, zelfs voor Kruidvat 2 voor 5. Eerst nog maar een paar dagen afwachten dan maar. :)

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Hihi super gefeliciteerd en fijn dat manlief het nu ook gelooft. Het is jullie van harte gegund. Succes met googlen lol. Tijd voor een nieuwe banner hihi en dan genieten samen van de komende periode waarin alleen jullie het nog weten :)

13. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Wow, nu is het echt ECHT!!!
    Genietze!!
    En slaap lekker;) (dat zal vast lukken....hahha)

14. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    @Puk: balen zeg! Zeker omdat je al best wat dagen overtijd was. Maar wel goed dat je op je gevoel kunt vertrouwen. Op naar de volgende ronde!

@Raket: wooooooooooowwwwww, top! gefeliciteerd, volgens mij had je je er helemaal niet op voorbereid :) leuk hoor. Was je over je nod datum heen? Geniet ervan.

@Tilaena: jammer, maar het kan nog steeds. Hier ook nog witte strip, maar ik zit 4 dagen voor nod, dus ook nog niks aan de hand. Gewoon alvast voorbereiden op negatieve test, dan valt het altijd mee. En je moet maar denken dat het zelden voorkomt dat iemand de eerste keer meteen zwanger is. Misschien moeten wij onze naam ook veranderen in Raket2 en Raket3 :D

15. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Wat ik nog vergeet te zeggen: ik houd iedere dag mijn temperatuur bij al 5 maanden. Hierdoor weet ik exact mijn verloop van mijn cyclus. Echt heel erg handig, weet je precies de dag van je eisprong en als je temperatuur aan het eind van de maand naar beneden gaat weet je dat je menstruatie eraan komt. Dan ben je vast voorbereid.. sommige vinden het een gedoe, maar bij mij werkt het beter dan die ovulatie stripjes (hoewel die bij de meeste nauwkeuriger zijn).

16. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    September (s)toppers!

Wie is wie

6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje
    Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Hitchke - 28 jaar - ronde 1- 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar - 2e ronde - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Sproettie - leeftijd - ronde 1 - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    23 september: Puk1987
    27 september: Bibo
    28 september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983
    28 september: Nouck85
    02 oktober: tilaena
    02 oktober: Rica
    02 oktober: Hitchke
    03 oktober: Breeze
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    05 oktober: LummieJ
    06 oktober: SophieJosephine
    07 oktober: Linda12
    07 oktober: Sproettie
    08 oktober: Mamalicious
    09 oktober: Smurffin
    14 oktober: o0Marieke0o
    17 oktober: Happy3
    22 oktober: Koeka90
    22 oktober: Bibo
    zonder datum: Amely26
    zonder datum: 6lindsey

ZWANGER!
    Raket78 - Ronde 1

AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN

Eigen zwangerschap zelf maar even erin gezet :) Moet er nog wat bij trouwens of is het goed zo?
    Puk1987 aangepast: 2e ronde.

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Aahh.. Wat zie ik nu?? De eerste van het stel!! Raket van harte gefeliciteerd! Leuk leuk! Hoe voel je je? Ik hoop voor jullie dat het blijft zitten en dat je over 9 maanden een prachtige baby in je armen hebt!

@Ongesteld geworden: Balen zeg, jammer! Maar op naar een nieuwe ronde. De 1e ronde is het niet vaak raak dus geen zorgen. ;)
    @omowitte test: Zolang er geen bloed is is er nog een kans toch?

Wie mag er nog meer een test doen binnenkort? Ikzelf mag pas over een dikke week dus duurt nog even.. ;)

18. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    @Raket: je uitgerekende datum :)

19. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Raket: Misschien is het leuk om erbij te vermelden wanneer je het verwacht? Weet ik niet hoor, maar leek me wel leuk. Zo kunnen we dat ook mooi bijhouden.. :)

20. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Jaaaaaaaaa..... Raket!!!!!

Gefeliciteerd meid!!! Jeej nu is het echt zo!!!
    Geniet er samen van!!!

Deel Deze Pagina