Pfff Joekie nog 2 weken wachten op de mail, hoop dat je dan snel de afspraak hebt! tilaena, hoop voor je dat het binnen 6 maanden raak is. Het is maar stilletjes hier vanavond. Is iedereen druk aan het klussen?
Haha! Hier niet, ongie is nog niet helemaal weg Zeg, hebben jullie ook Twitter? Ik heb namelijk een webwinkeltje met tweedehands babykleding opgezet (meer voor de lol dan voor de verdiensten ) en daar een twitterpagina voor aangemaakt. Nu zou ik het alleen leuk vinden als ik wat volgers kan verzamelen Dit is de link van twitter: https://twitter.com/babykledingsell Alvast bedankt meiden!
Hi Bibo, Inderdaad aan het klussen, maar in dit geval plafond aan het schilderen, haha, na deze week leek het me niet zo goed in die verf lucht. Dus maar even aan de slag gegaan!
hahaha het plafond schilderen valt idd ook onder klussen Hier geen twitter, dus kan je helaas niet volgens. Leuk zo'n winkeltje, verkoop je dan alleen je eiegn kleding of verzamel je het ook van anderen?
oww slim breeze en das idd ook klussen haha ik was vanavond even sociaal op andere sites and games aan het wezen lol, was ff nodig ik zal je twitter ff opzoeken en je gaan volgen joekie
Hallo Allemaal, Wat wordt er gezellig gekletst zeg!! Ik was gisterenavond op school...wel weer even wennen hoor na de vakantie..ppff...maar gelukkig was het wel weer interessant!! Er is op dit moment weinig werk in de sector, maar ik heb gelukkig al een baan op 't kinderdagverblijf. Dus qua financiën zitten we in ieder geval save. Vanuit deze baan ga ik rustig opzoek naar een baan die beter bij m'n studie past. Het ligt er natuurlijk ook nog aan of ik al snel zwanger ben of niet..we hebben in ieder geval geen haast. Hoe is het bij jullie allemaal? Fijne dag vandaag!!
Marieke, idd fijn dat je gewoon al een baan hebt, kun je idd van daaruit lekker op zoek naar een andere baan. Zal misschien ook wat lastiger zijn als je zwanger bent. Hier alles goed hoor. Vandaag rustig dagje op het werk, dat is ook wel eens lekker. Volgens mij krijg ik binnenkort m'n ei, heb sinds vanochtend wat zeurende pijn links onderin mijn buik... Nog nooit ei-pijn gehad, maar als je erop gaat letten voel je ineens van alles
Goedemorgen, Nou Bibo, we zitten een beetje met de dezelfde tijdlijn. Ik ben niet helemaal zeker en heb mijn follikelmeting van morgenochtend naar vanmiddag verplaatst. Temperatuur was wat laag, dus ik wil geen risico's nemen en straks tot de ontdekking komen dat mijn eisprong al is geweest. Mijn testen zijn de laatste maanden ook zo licht, dat ik niet goed die hormoonpiek kan waarnemen. En mijn ongi start de eerste dagen wat vaag, dus kan slecht bepalen wat dag 1 is. Maargoed vanmiddag weet ik hopelijk meer. Vorige maand had ik 5 eitjes klaarliggen waarvan de grootste 23,3mm op dag 13. Ben benieuwd. Kun je je kindje straks zelf meenemen naar het kinderdagverblijf Marieke, of werkt dat zo niet? Werk ze allemaal en tot laters!
ja Breeze, bij jou komt het natuurlijk veel preciezer! Fijn dat de follikelmeting verzet kon worden. Is 5 eitjes en 23,3 mm goed? Ik heb er echt geen flauw benul van. Ik doe geen ovulatietesten en temperatuur ook niet. Sinds de bevalling ben ik ook pas een keer of 4 ongesteld geworden en dan een cyclus varierend van 25 tot 35 dagen, dus ik gok maar een beetje...
Ik heb ook niet echt een idee wat goed is. Maar alles boven de 18 mm is groot genoeg om een goed ei voort te brengen. Hoewel een follikel ook leeg kan zijn geloof ik. Meestal is er 1 follikel dominant en groeit uit tot 20 mm voordat deze springt (heb ik ook maar gelezen).Heb je meerdere grotere dan wordt de kans op een meerling ook groter, zeker in combinatie met mijn leeftijd.. Ik heb de foto's van de echo uit het zkh meegekregen en zal het vanmiddag eens navragen. Wat een gedoe hè op deze wijze. @Tilaena: als ik vragen mag: doe jij de behandeling "zelf" of ook (via IUI ?) in het ziekenhuis/kliniek?
goede morgen dames, er wordt inderdaad lekker gekletst @breeze ik doe het het allemaal zelf, geen interventie van ziekenhuis of kliniek. Mijn bmi is namelijk te hoog dus ik kom voorlopig niet in aanmerking via ziekenhuis of kliniek, daar moet ik eerst flink voor afvallen. Wat ik overigens wel aan het proberen ben. Maar de situatie deed zich voor met deze prive donor dat ik besloten heb er voor te gaan en de natuur een beetje zijn werk te laten doen, voor zover dat mogelijk is dan met een donor haha. Over 6 maanden als ik niet zwanger ben geworden, is het dan de balans opmaken en verder kijken. @bibo hoop dat je snel je ei krijgt en kan gaan klussen @marieke dat is heel fijn inderdaad dat je in ieder geval een baan hebt en lekker op je gemakje kan gaan rondkijken en niet op je schopstoel zit. Zeker in deze economie
Hoe laat heb je de meting Breeze? Als er een goed eitje zit heb je dan over een aantal dagen weer een afspraak om sperma in te brengen? Of wordt het eitje dan buiten je lichaam bevrucht? Tilaena, ik wist niet dat je niet in aanmerking kwam als je BMI te hoog is, moeilijk zeg. Met een donor beng je het dan zelf in met een spuitje? Zou echt mooi zijn als het binnen 6 manden raak is. Anders hopen dat je BMI tegen die tijd zo is dat je wel geholpen wordt. Pfff ben echt weer zwangerschapspagina verslaafd zeg Had verwacht dat dat nu met de 2de minder zou zijn, hahaha. Hmmm, zie net op mn banner dat ik over 3 dagen mij ovulatie heb, terwijl die volgens menstruatiekalender morgen al is....
Hoi dames, Ik ben bloempie 1983, 29 jaar en wij gaan nu in september ook voor een 2e kindje! Mijn dochter is 1 jaar. Volgende nod is ong. 28 september. Ik ben na de geboorte van Lana niet meer aan de pil geweest, dus heb al een mooi lijstje van mijn cyclussen bij kunnen houden. Gemiddeld zit dit tussen 21 en 28 dagen. Ik vindt het weer super spannend allemaal! Hopelijk volgen er snel postitieve testen allemaal! Ik weet trouwens niet of ik elke dag kom kijken op het forum, heb nu wel minder tijd dan bij de eerste. Groetjes!!
Zo ook weer ff alles bijgelezen!! Ff kijken of k alles nog onthouden heb: Bibo, jij heb dus ook al last van een zwangerschapspagina-verslaving?? Hier hetzelfde....t is weer zo leuk om er vanalles over te lezen.... En bijna je ovulatie....oeh...spannend!! Doe je best Bloempje, leuk dat je ook mee komt kletsen! Ook een kleintje van rond n jaar!! Gebruik je ovu-testen? Of zien jullie t wel? Breeze, spannend!! Hopelijk zijn er goede eitjes gegroeid!! Ik zal voor je duimen!! Tilaena, das ook wel een gedoe toch dat je steeds de donor vraagt om te komen als je ovulatie is? Of vind de donor dit geen enkel probleem? En wat raar dat ze je niet willen helpen i.v.m. je gewicht. Wist ook niet dat dat zo was! Hier vandaag heerlijk een ochtendje voor de klas gestaan en nu heerlijk aan het genieten!! Ventje ligt heerlijk te slapen dus lekker ff de tijd voor ons zelf!! Wat een luxe!!! Breeze
September stoppers! Wie is wie Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje NOD lijst 27 september: Bibo 28 (??) september: evergreen 28 september: Bloempje 1983 01 oktober: Breeze 05 oktober: Bloem85 05 oktober: Joekie 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 08 oktober: tilaena 11 oktober: o0Marieke0o Zonder datum: Raket78 ZWANGER!
heej bloempje, welkom! Wat leuk zeg, ook een kindje van 1 jaar. Mooie naam, Lana. Was je na de bevalling weer snel ongesteld? Ja Bloem, het is echt erg met me. Zit bijna elke vrije minuut zwangerschaps dingen op te zoeken. Hoe het ook al weer voelt enzo. Was ook al weer vergeten dat je foliumzuur moet gaan slikken, hahaha. Mijn dochter is ook een jaar dus is toch nog niet zo lang geleden. lekker hoor zo'n middagje vrij!. Slaapt jullie mannetje nog veel overdag? Ik moet nog anderhalf uur werken, dan snel naar huis om met mn meisje te kroelen.
@ bloempje welkom uhm nou ik heb een "fun relatie" met mijn donor om het zo maar even te noemen, dus het gebeurt via de natuurlijke weg en niet met een spuitje (dan schijnt de kans namelijk groter te zijn),dus we zien elkaar sowieso ong. 1x per week/2 weken maar de week van de ovulatie dus wat meer Hij wil het puur voor mij doen, heeft zelf op dit moment totaal de behoefte niet aan vaderschap, dat past ook niet in zijn leven nu, en er zijn goede afspraken over gemaakt onderling. Mijn overgewicht is behoorlijk groot dus de gynaecoloog waar ik was voor informatie mbt mijn zwangerschapswens zei dan ook dat ik eigenlijk gewoon maar een maagverkleining moest doen. Maar dan moet je ook nog een jaar wachten met zwanger worden daarna, dus dat zou dan pas over 1,5 jaar zijn. Gezien mijn leeftijd ben ik online opzoek gegaan naar andere vrouwen met overgewicht en heb met hen ook gepraat over hoe hun zwangerschappen waren, wat de complicaties zouden kunnen zijn etc. en ja die zijn er maar bij alle vrouwen die ik tot nu toe gesproken heb, als ze al complicaties hadden, kwamen die niet door het overgewicht, en allemaal zeiden ze dat ik er gewoon voor moest gaan. Dus vandaar dat ik de beslissing heb genomen om het toch eerst zelf te proberen, ondanks mijn overgewicht, wat overigens al langzaam naar beneden aan het gaan is. Ik probeer er maar van uit te gaan dat als mijn lichaam het aan kan het zal gebeuren, en zo niet dan kijk ik over een half jaar wel weer verder wat de opties gaan zijn, kan best dat ik dan als nog voor de maagverkleining ga. Mijn moeder en broertjes zijn inmiddels op de hoogte en kunnen niet wachten. Mijn moeder sleepte me vandaag al mee naar een kindermarkt waar basisschoolkinderen hun oude speelgoed verkopen en daar heeft ze al flink wat dingen ingeslagen, zowel voor jongens als voor meisjes lol. Plus dat ik nog een jong achternichtje heb van 1,5 die in januari een zusje krijgt, dus mocht het voor mij niet lukken kunnen zij er altijd nog mee spelen. Maar mams kan niet wachten om oma te worden. En vandaag liepen we in de action en daar zag ik hele leuke lieve newborn sokjes liggen voor 95 cent ofzo. Dus mams heeft 1 paar gekocht en aan me gegeven en die staan nu in het wandmeubel. We kunnen allemaal niet wachten tot het gebeurt, en baby shoppen gaat denk ik heel leuk worden, al moet ik zeggen dat ik nu nog heeeeeeel huiverig ben en zelf echt nog niets durf te kopen omdat ik veels te bang ben dat het straks niet gebeurt en dan zit ik met allerlei spullen.... Hoe is dat bij jullie? Kopen jullie wel al spullen nu de wens er is en je daadwerkelijk er mee bezig bent om het te proberen? Of wachten jullie tot je een maand of 3 bent en de grootste kans dat het misgaat achter de rug is?
@Tilaena, leuk zo'n fun relatie! Heb je ook afspraken op papier vastgezet? Ik zou bang zijn dat hij straks terug komt van zijn beslissing en dan bijv. toch zeggenschap wilt. Kan me voorstellen dat je kinderwens nu voor gaat op die (evt.) maagverkleining, lijkt me ook erg ingrijpend voor je lichaam! Leuk dat je moeder zo enthousiast is zeg. Wij hebben bij de zwangerschap van onze dochter voor de 12 weken niks gekocht, was ook bang dat het mis zou gaan. Meeste hebben we zelf pas na de 20weken gekocht. Hahaha, moet trouwens zeggen dat ik de meeste dingen (kinderwagen enzo) al wel had uitgezocht (sommige dingen al voordat ik zwanger was) Mocht ik nu weer zwanger raken hebben we natuurlijk al veel in huis.