Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @floor met voorbode bedoel ik dat de kans groot is dat ik 6 heftige dagen ongesteld ga zijn, wel ff wennen na 1 a 2 dagen hele lichte menstruatie met spiraal.

Amely jammer dat je ongesteld bent maar hopelijk heb je nu weer een regelmatige cyclus want ik zag aan je nummers dat je regelmatig bent een paar maanden en dan even niet en dan weer wel, dus hoop dat je deze ronde niet zo lang hoeft te wachten.

Sproettie spannend!!!!!!!!

Nouck balen dat je nog geen zekerheid hebt, maar idd gewoon lekker doorklussen.

Rica zal duimen voor je voor morgen!!

Missen we alleen breeze nog met nieuws

2. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    jah breeze opschieten kom op met die testjes

3. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Ehm niet echt, daar kon ik namelijk niet op wachten want ik word deze maand toch al 34. Ik woon nog niet lang in Canada en heb gewacht tot ik een Canadese baan vond. Ik zit nog in mijn proeftijd, maar het is voor een vast contract. Nu zegt ook dat in Canada ook niet alles, maar er is in ieder geval geld in het laatje.
    Ik wil mijn zwangerschap zeker de eerste 3 maanden stil houden op mijn werk. Ten eerste ben ik nou ook weer niet zooo close met mijn collega's, en ten tweede wil ik niet dat ze alvast gaan verzinnen hoe ze van mij af komen zonder het woord "zwangerschap" te gebruiken... Klinkt hard, maar het zijn zaken dus ik bekijk het ook zakelijk.
    Op zich zal het wel meevallen, op andere afdelingen op mijn werk werken verschillende zwangere vrouwen. :)

Koeka, je kunt wel overal op gaan wachten, maar ik denk dat het een illusie is dat je grip hebt op dit soort dingen. Ik geef jullie dan ook groot gelijk dat jullie ervoor gaan!

Nog steeds migraine. Dat is het enige vervelende, hopelijk wordt dat wat minder. Als ik niet op tijd eet word ik bloedchagrijnig, echt ik herken mezelf niet meer! Misschien is het een kwestie van mijn bloedsuikerspiegel een beetje constant houden en dan verdwijnt die migraine ook.
    Verder heb ik soms krampen in mijn baarmoeder. Dat schijnt er ook bij te horen. Ze zijn aanwezig maar echt last heb ik er niet van.
    En mijn buik ziet er momenteel uit alsof ik zwanger ben van 10 extra centimeters darm... It's been nice knowing my waist line..!

O, heb een afspraak gemaakt bij de verloskundigenpraktijk. Het is wel vroeg, maar als je er hier niet op tijd bij bent kom je op een enorme wachtlijst terecht. Ik mag dus 23 oktober. Dan ben ik 7 weken en 5 dagen, whoa! Ze gaan bloed afnemen, we krijgen een soort informatiegesprek en er wordt een afspraak gemaakt voor de eerste echo!

@Amely: Ik zie er zelden een die zo blij is om ongesteld te zijn :D. Maar ik kan het me goed voorstellen hoor meid. Ziet er naar uit dat de boel op gang is gekomen in jouw lijf. Super!

4. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    @Raket: Kan ik me goed voorstellen, het is lastig om je baan te houden in deze tijden! En zwanger van 10cm darm, haha, klinkt erg grappig! Kan je alvast wennen voor straks!

En blij met ongesteldheid, enerzijds wel maar aan de andere kant ook best weer jammer! In ieder geval doet mijn lichaam het weer! haha!

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @raket ja het is erg lastig ik zou het inderdaad ook nog even stilhouden. Hopelijk heb je snel duidelijkheid over je werk. Hier bijna het zelfde alleen dan andersom, ik heb vastcontract maar ml niet. Hij heeft een aflopende contract (31ste) en is niet zeker of ze kunnen verlengen ivm economische redenen. Nu wel gesoliciteerd morgen laatste gesprek daarvoor dus hopelijk eind van de week duidelijk daar over. Maar we hebben wel zoiets van we gaan ervoor aangezien je niet weet hoelang het duurt. En mijn zus endometriose heeft en het kan erfelijk zijn. ik heb me er nooit op laten testen hoef het ook nog niet te weten.

6. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Haha, jullie raden het nooit! Ik ga net naar de wc en ben ongesteld geworden! Echt raar, vanmorgen nog getest en had de moed daarna opgegeven. Ik dacht eerst maar eens ongesteld worden. En nu ben ik het al! Hopen dat het direct door zet, het is al rood bloed!

Ik zit nu op dag 33. Weten jullie dan wanneer ik mijn volgende NOD heb? En wanneer dan ongeveer mijn volgende eisprong? Ik snap er nog weinig van.

7. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@ raket, ik hoop dat je je baan houdt!

Ik heb een vaste baan, mijn man een eigen bedrijf.

@ Amely, jammer! Wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en weer kan beginnen!

8. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    maak een banner aan nouck dat is best makkelijk vind ik... klik maar op de mijne dan kom je zo naar die website. (als ik je moet helpen pb je maar)

amely ik kan mij voorstellen na 80 dagen zeg jeetje!!! hoera voor de ongie hahaha

9. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@ Rica, het is gelukt! Dank je! Nog 19 dagen tot de eisprong

10. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Nouck pin je daar niet te veel op vast, als je nog aan het ontpillen ben, kan het deze maand best ineens bijv 28 dagen zijn ipv 33. Of is je cyclus altijd 33 dagen?

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Jeetje dames toch.. Kunnen we niet wat langzamer gaan? :p Kan het echt niet bijhouden en hoe kan ik nou iedereen beantwoorden, kan tijdens een bericht typen niet terug lezen toch?

Ik las dat er een aantal personen ongesteld zijn geworden? Jammer! :( Volgende ronde nieuwe kansen..

Hier kreeg ik vandaag een mega sterk gevoel zwanger te zijn. Ben de hele dag misselijk, geen zin in eten, opgeblazen gevoel en mega chagerijnig.. :$
    Ik heb vandaag dus maar een test gedaan en het gekke is: Negatief en de ovutest positief.. Snap er niets van. Het is natuurlijk nog veel te vroeg, maar ik heb heel sterk het idee dat het raak is. :)
    Voel me zoooo naar. Maar kan natuurlijk ook een griepje zijn haha.. ;) Nog maar even een paar dagen afwachten..

Fijne avond!! ;)

12. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mamalicious wat spannend zeg!!
    Ik hoop voor je dat het raak is!

Voor alle meiden die ongie zijn geworden: balen:( Hopelijk de volgende ronde meer geluk!

Hier: Normaal een 28 dagen cyclus (voor de bevalling) maar dit is de eerste cyclus na de bevalling dus het enige wat ik hoop is dat ik redelijk op tijd ongesteld wordt. Een zwangerschap acht ik met ons verleden en daarnaast ook nog eens niet gericht geklust, erg onwaarschijnlijk.
    Natuurlijk hoop ik zwanger te zijn maar ben ook erg blij als ik een regelmatige cyclus blijk te hebben! :)

13. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Nou hier toch een vreemd gevoel en ook een beetje lichte testjes die niet zo goed zichtbaar zijn, dus ga er toch maar ff vanuit dat t niet helemaal goed is gegaan....nog geen bloem ofzo gezien, maar heb dr niet zo'n goed gevoel bij!!

Jullie gaan idd wel erg snel, is wel lastig bijlezen...haha!!

Raket, fijn dat het bij jou goed gaat!! Spannend en lastig van die keuzes zoals je werk...hoop op een goede afloop!

Mamalicious, spannend, spannend!! Had ook echt het gevoel dat ik zwanger was, je kan over n paar dagen testen....ik zal voor je duimen!!

De ongestelden, allemaal veel succes in de volgende ronde (waarschijnlijk doe ik mee...)

14. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Heb toch maar mn banner veranderd...ik reken er niet op dat het goed is, dus toch maar voor de zekerheid....

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    September (s)toppers!

Wie is wie
    6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje

Amely26 - 26 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - zwanger - 2e kindje
    Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje?
    Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje

NOD lijst
    28 september: evergreen
    02 oktober: Rica
    03 oktober: Breeze
    04 oktober: Floor32
    05 oktober: Joekie
    05 oktober: LummieJ
    05 oktober: Sproettie
    06 oktober: SophieJosephine
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious
    09 oktober: Smurffin
    14 oktober: o0Marieke0o
    17 oktober: Happy3
    22 oktober: Koeka90
    22 oktober: Bibo
    27 oktober: Tilaena
    29 oktober: Hitchke
    zonder datum: Amely26
    zonder datum: 6lindsey
    zonder datum: nouck85

ZWANGER!
    Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013
    Bloem85 - Ronde 1 - half juni 2013

AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
    Aanpassingen Sproettie (NOD en Leeftijd)

16. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    bloem wat bedoel je?? dat je testen niet donkerder worden?? Ik zie ook nog geen bloemen :)

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Wat is er aan de hand meid? Hoezo heb je er geen goed gevoel bij? Sorry volgens mij het ik wat gemist??

18. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

haha...zie hier ook niet echt bloemen...haha!!

Heb er idd niet echt een goed gevoel bij...de testen worden niet donkerder en blijven erg licht. Soms zo licht dat je bijna niets ziet...dus ga gewoon van een volgende ronde uit!!
    Vind t ook geen ramp hoor, nieuwe ronde nieuwe kansen!!
    (heb ik toch ff kunnen genieten van het idee;))

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Schijnt dat sommige ov testen geen onderscheidt maken tussen lh en hcg dus spannend.

Bloem kan best zijn dat je langzaam hcg aan maakt? Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Anders even HA bellen voor een bloedtest?

Joekie spannend hoor

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bloem: Ik zou inderdaad ook anders eens de huisarts bellen, je weet immers maar nooit.. Hoop voor je dat je snel duidelijkheid zal hebben want dit lijkt me te spannend.

Ik ga naar bed dames, heb erge buikkrampen en hoofdpijn dus ik denk dat het toch een griepje is en helaas geen zwangerschap zoals ik dacht.. ;) Ben ook erg rillerig dus een griep lijkt er meer op.

Slaap lekker allemaal.. ;)

Deel Deze Pagina