Zo, heb de lijst iets overzichtelijker gemaakt als je'm quote. Elke naam werd afzonderlijk in een ander lettertype gezet en dat heb ik nu allemaal weggehaald en in 1x het lettertype verandert.
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 1 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - ronde 1 - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 28 september: evergreen 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 05 oktober: Sproettie 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 ?? oktober: Rica zonder datum: 6lindsey zonder datum: nouck85 zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Bloem85 - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Aanpassingen Sproettie (NOD en Leeftijd) Aanpassingen Amely86 en Rica Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Zo dit was de laatste keer.. Sorry voor de pagina vulling
@ mamalicious dat valt wel meer het berichtje van amely stond erboven en haar cyclussen staan in haar onderschrift mooie lijst weer.... weet alleen niet wat we met de inactieve mensen moeten doen... ik zal vanmiddag of vanavond verder reageren, moet gaan sporten in een warmte cabine en daarna ozontank in (een na laatste keer). maar ben nog super ongi dus niet echt fijn
Mooie lijst! Volgens mij is iedereen in deze topic wel een klein beetje verslaafd aan zp, haha! Athans, elke keer als ik een mailtje krijg, ga ik toch even kijken en lezen! @Tilaena, wat is een ozontank, als ik vragen mag?
Bedankt voor het ordenen van het lijstje! Ik stel voor dat we de afwezigen over 1 à 2 maanden in een apart kopje zetten. Kan zijn dat ze dit topic een beetje zijn vergeten, maar het wèl komen melden als er nieuws is! Dus compleet uit het lijstje bannen zou ik niet doen. Als je ze apart zet krijg je tenminste geen vertekend beeld. Migraine is over. Ik heb gisteren de halve dag geslapen (gisteren en vandaag vrij; ik werk redelijk onregelmatig en in het weekend nachtdienst) en af en toe een paracetamol gepakt. Heb nu weer volop energie en heb gisteravond de keuken helemaal uitgesopt. Wij kijken normaal niet zo nauw, maar zitten nu vol plannen om dit goed te gaan aanpakken. We hebben katten en ik heb nu, door de zwangerschap, een enigszins onderdrukt immuunsysteem waardoor de kans groter is dat ik wat krijg als we niet netjes genoeg zijn. En Lysteriosis wil ik echt niet! Dus de keuken blinkt nu (voor zover dat mogelijk is met een 30 jaar oude keuken) en vanavond gaan we eens goed verantwoord shoppen in de supermarkt! Voorlopig is het namelijk ook gedaan met de snelle hap! Dit weekend (Thanksgiving in Canada) willen we het aan mijn ouders (zondag, webcam) en schoonouders (maandag, live) vertellen. Spannend!
Spannend raket en fijn dat je migraine eindelijk over is Een ozontank is een soort kist met bed waarje in gaat liggen, je hoofd erbuiten. Deze wordt gevuld met ozon dat er voor zorgt dat je huid wat strakker trekt en je stofwisseling een boost krijgt.
@Raket: Spannend zeg het vertellen aan de (schoon)ouders. Ik kon bij ons zoontje echt niet wachten tot het zover was. Leuk! Fijn dat je weer een beetje bij bent nu. Trouwens die schoonmaakwoede, heb je dat vaker na een aanval. Ik namelijk wel, het lijkt erop dat ik van een migraine-aanval een mega energie boost krijg.. @Tilaena: Nooit van gehoord, waar is dat goed voor als ik vragen mag? Ben je aan het afvallen of wil je gewoon wat strakker in je vel zitten? Of is dit een hele domme vraag
Ikmprobeer af te vallen. Het hoort bij het sporten in de warmte cabine. Je doetbdaar oefeningen in, in 38 graden, zodat je geen spierpijn krijgt en daarna in de ozontank om je huid weer goed aan te laten sluiten. Is een pakket van groupon dat ik van mijn moeder had gekregen. Is 1x per week, 10 weken lang en daarna krijg je nog 5 endomologie behandelingen ook voor het strakker maken van je huid.
Klinkt goed het strakker maken van je huid... Kan ik ook wel gebruiken na -30 kilo... Ik heb morgen mijn nod. Ik ben natuurlijk pas 3 september gestopt met de pil, dus mijn cyclus kan goed eerst goed moeten worden. Ik heb wel verschillende verschijnselen gehad.nu opgeblazen gevoel, misselijk. Maar gisteren een cb test gedaan (deze zou 4 dagen voor nod aangeven dat je zwanger bent) maar helaas, niet zwanger.... Ik ga morgen ook niet testen heb ik besloten. Als ik volgende week geen ongi heb test ik weer. Wordt anders helemaal gek van mijzelf en ben er teveel mee bezig merk ik. Heb even naar de slijmfotos gekeken en ik heb ze eigenlijk allemaal wel gehad deze maand en ook tijdens de eventuele (niet gemeten) eisprong ook het goede slijm. Dus wie weet was het gewoon te vroeg om te testen. Dus nu wacht ik even.
Idd jammer, maar ben al best blij dat ik dus nu met 28 dagen ongi heb als het door gaat. Ik hen mijn khd beperkt, beetje dokter Frank maar niet zo streng.
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - ronde 1 - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 28 september: evergreen 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 05 oktober: Sproettie 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 02 november: nouck85 ?? oktober: Rica zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Bloem85 - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Aanpassingen Sproettie (NOD en Leeftijd) Aanpassingen Amely86 en Rica Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
Hallo allemaal! Ik heb even mijn ronde en NOD datum aangepast. Mijn menstruatie zette goed door, dus ronde 2 is voor mij begonnen. Op zich wel jammer, maar aan de andere kant ben ik blij dat ik toch weer redelijk snel ongesteld ben geworden na 11 jaar pil. Ik heb wel allerlei zwangerschapssymptomen gehad, maar blijkbaar betekende dat allemaal niks, dus dat ga ik deze ronde allemaal maar negeren. Haha. @Floor, welkom! jij hebt dus ook weer snel je cyclus terug. Dat is wel fijn! Lees best vaak dat vrouwen heeeel lang moeten wachten op hun menstruatie na de pil. Dat lijkt me ook niet fijn. @bloem, hoe is het nu met jou? Heb je nog weer getest? Of ben je nog bij de dokter geweest?
ja bloem hoe gaat het ?? heb je een foto van je nieuwe en oude test??misschien zien wij wel dat hij donkerder wordt!?? PFF Wat een ongie...hoop na mn 2e iets te vinden waardoor ik er vanaf ben...hebben jullie ook altijd zulke koppijn?? floor wat is khd? hoe gaat het verder dames??
@Rica, nee eigenlijk geen hoofdpijn. Wel ontzettende buikkrampen en lage rugpijn. Verder eigenlijk geen ziek gevoel gelukkig. Met de pil had ik wel een ziek gevoel, maar minder krampen. Best vreemd.