Normaal heb ik altijd migraines maar nu gelukkig niet maar ook ik hoop dat het snelmraak is, want ik vind deze heftige ongies maar niets. Weet nu weer waarom ik aande anticonceptie was
Khd is volgens mij koolhydraten. Ook ik wil graag wat afvallen. Ben nu met Sonja bakker bezig. Had er voor de vakantie 3 kilo af, in de vakantie weer 1 erbij op, en nu de draad weer oppakken. Vind het water drinken wel erg moeilijk moet ik zeggen. Hebben jullie trouwens wel eens Cambridge geprobeerd? Een collega van mij is nu bijna 30 kilo kwijt. Ik heb het ook geprobeerd, maar niks voor mij. Kon het mentaal echt niet volhouden. Zag overal eten haha. Oja mijn nieuwe nod is denk ik 22 oktober. Ik hou maar een cyclus van 26 dagen aan. Varieert iedere keer tussen 23 en 28. Laatste cyclus was ook 26. Nou welterusten allemaal, ik ga lekker mijn bedje opzoeken.
Hihi, ik ben me eerste ongesteldheidsdag ook altijd zo een waterval met verschrikkelijk buikkrampen, echt niet fijn! Daarna gelukkig "normaal" Hier gaat het redelijk.. Nog steeds een rommelige buik, voelt gewoon vreemd aan en licht misselijk maar nog steeds niet 1 x overgegeven. Heb nu al 2 dagen bed/bank rust en voel me nu het best sinds dagen, maja dan moet ik ook niets gaan doen want dat merk ik gelijk.. Ik had eigenlijk vandaag mijn ongi verwacht aangezien ik laatste 3 maanden cyclus had van 26 dagen ipv 28, maar nog geen druppel te zien dus ik wacht het rustig af! Ben er na die negatieve test wel wat rustiger onder. Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Bloem gaat! Hopelijk snel goed nieuws!!
Fijn dat je je wat beter begint te voelen lummie. Ik heb alles geprobeerd maar geen cambridge, sonja werkte nog het beste. 10 kilo in 7 weken. Dus ik denk dat ik mijn menu's er weer bij ga pakken en morgen ga beginnen. Ik pak tegenwoordig een flesje spa blauw van 75 cl dat ik met water of aanmaak limonade vul en ij me in de buurt zet. Dat werkt prima dus ik drink nu iig genoeg. Ben ook benieuwd naar bloem en breeze. Heb happy ookal een tijdje niet gezien. Die heeft binnenkort ook haar nod toch?
Hoi dames, Wat een ongestelden hebben we momenteel in dit topic! Jammer, had toch gehoopt dat er nog meer bij zouden zitten met een positieve test in ronde 1. Maar er zijn ook best nog wel wat mensen die nog midden in ronde 1 zitten. En voor de anderen hoop ik dat ronde 2 raak is! Dit topic kleurt vast al heel snel flink roze! @menstruatieverschijnselen: Ik had tijdens mijn pil-tijd iedere maand migraine, een beetje zoals van de week dus, al is het nu een zwangerschapsverschijnsel. Aangezien de migraines waren gestopt na het nemen van de pil, denk ik dat ik een andere pil ga zoeken als ik er weer mee begin. Had voor de pil een cyclus van 32 dagen (dat was 4 jaar geleden). Erna was dat ongeveer 27 dagen. hebben meer mensen verschillen gemerkt tussen voor en na? @Bloem, ik zit met spanning op nieuws van je te wachten! Ik hoop dat je het bij het verkeerde eind hebt en toch nog zwanger bent! Als je nog twijfelt zou je inderdaad eens een foto kunnen plaatsen. Vanwege Bloem's mogelijke pech, is het met enigszins gemengde gevoelens dat ik mijn foto plaats, maar omdat ik vind dat zowel slecht als goed nieuws gedeeld mag worden in dit topic, heb ik besloten het toch te doen. Ik heb de dipsticks op een rijtje gelegd en de data erbij gezet. De teststrepen staan links, de controlestrepen rechts. Komt ie:
Wow raket doie werd mooi donker !!!!!! En idd zowel goed als slecht nieuws kan gedeeld worden. Ik had voor de pil veeeeeeeeeeeel migraines, tijdens de pil ook redelijk wat. Na de pil niet meer en met de mirena ook amper. Had nog wel migraines maar niet zozeer sa,menhangend met mijn ongi of mirena. Schijnt toch op een bepaalde manier een hormoonkwestie te zijn ofzo.
Wow raket! Dat ziet er super uit!! Natuurlijk moet zowel goed als slecht nieuws gedeeld worden Over een tijdje kletsen we hier toch allemaal nog steeds? En dan hopelijk allemaal zwanger
Wauw, mooie testen Raket, echt heeeel duidelijk! En tuurlijk moet jij je goede nieuws met ons blijven delen, geeft ons ook hoop. En wie weet is het allemaal nog goed gekomen met Bloem.. We blijven positief totdat we meer horen!
Khd zijn idd koolhydraten. Voor mij werkt het om mijn brood, pasta aardappels en rijst weg te laten. Ik heb ook altijd een flesje bij me. Qua aanmaaklimonade heb ik altijd snoeffie. Daar zitten geen suikers in, maar die zijn nog wel lekker. Vanmorgen geen menstruatie. Helemaal niets... Vandaag mijn nod Mooie testen raket! Zou ik ook willen haha maar de mijne waren omo wit. Op welke dagen heb jij getest?
Lieve dames, Manlief is vanmorgen thuis gebleven, hij voelde zich niet zo lekker.. We zouden eigenlijk pas morgen gaan testen.. alles wees erop dat ik zwanger was.. Nu dachten we laten we deze dag een testje wagen.. we zijn nu beiden thuis.. En ja hoor positief!!! Morgen of zaterdag is mijn NOD dus we testen dan nog een paar x heb er nog 3 .. Ik ben nu 3/4 weken zwanger en uitgerekend in Juni.. Mijn dochtertje van 15 maanden is ook in Juni geboren.. haha wel beetje onhandig 2 kindjes in dezelfde maand.. dan zal haar verjaardag wel niet doorgaan volgend jaar ben ik bang .. maar eerst maar eens kijken hoe alles gaat lopen! Spannend hoor!! Er spookt gelijk van alles door mijn hoofd.. moeten namelijk nog van alles verbouwen dit jaar.. ach ja komt wel! eerst genieten vandaag!
Oh dit testje was direct zo! hij is niet zo super duidelijk op de foto.. maar had de foto direct binnen 5 minuten gemaakt.. hij is nu duidelijker! maar wel positief!
He sproettie, JOEPIE, JEEJ, HOERA!!!! Jullie verwachten een brusje!!!! Das nog eens mooi nieuws!!! Raket wat een mooie testen joh....zo te zien gaat dat helemaal de goede kant op!!! Nog maar 9 maanden...... Hier ben ik nog niet veel wijzer....heb ook geen test meer gedaan en wacht het gewoon een paar dagen af. Heb geen bloed of iets dergelijks gezien, maar de vorige testjes waren erg onduidelijk! Dus ga er gewoon vanuit dat ik gezellig mee doe in ronde 2!! En ik ben het er helemaal mee eens dat al het nieuws gedeeld moet worden!! Negatief en positief! Dus Raket super dat je ons laat mee genieten met jullie geluk!!! Ik laat jullie het weten als er iets veranderd hier.... (Ga toch stiekum morgen weer een testje doen hoor....)
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: Joekie 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 02 november: nouck85 ?? oktober: Rica zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Bloem85 - Ronde 1 - half juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Aanpassingen Sproettie (NOD en Leeftijd) Aanpassingen Amely86 en Rica Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
Hi Sproetti, dat is goed nieuws gefeliciteerd!!! Raket gaat super die testen van jou! leuk hoor Bloem nog even spannend, helaas herken ik het gevoel momenteel. Al 2/3 dagen overtijd, nog steeds een hoge temperatuur (die daalt altijd 1 à 2 dagen voor mijn ongi). Testen blijven wit, vanmorgen dacht ik een hééél vaag streepje te zien, maar had ook wat bloedverlies vanmorgen. Vriendinnen hadden dat ook van mij en toch zwanger. Afwachten dus of het door gaat zetten.. heel vervelend die onzekerheid. Maar ik denk dat jij deze keer goed gaat testen, wellicht komt de HCG wat trager op gang bij jou.
Hey Breeze, heb je geen foto gemaakt? Kijken we even met je mee Hopelijk word hij dan voor jou aankomende dagen ook donkerder!
@ sproettie, gefeliciteerd!! @ bloem85, hoop dat je morgen een duidelijk postieve test hebt! @ raket, woooowww wat een knaltest die laatste zeg! Super! @ Breeze, spannend hoor! Hoop dat je snel een postitieve test hebt!
Wilde nog ff zeggen dat ik het ontzettend lief vind hoe jullie meeleven!! Tnx you allemaal!! Zodra er iets veranderd laat ik het weten!!
@Sproettie: Jeej! Gefeliciteerd Sproettie!! Superleuk!! @Raket: Echt super duidelijke testen! Leuk om te zien! Met zulke duidelijke strepen kan je niet twijfelen! @Bloem, hopelijk krijg je snel duidelijkheid. Ik duim voor je! @ Breeze: Spannend, hopelijk zet het niet door en ben je mooi wel zwanger!!