Goedemorgen allemaal! Lekker dagje om te werken. Wat een weeeeer! Bah. Hier nog steeds ongesteld. Het gaat maar door. Haha. Ik zit er aan te denken om straks ovulatietesten te gebruiken. Iemand hier ervaring mee? Welk merk raden jullie aan? En vanaf wanneer moet ik die dan gaan gebruiken? Wanneer is die positief? Met een lichte streep of met echt een knalstreep? En als die test dan postitief is, wanneer is dan de eisprong? Die zelfde dag? Hebben er alweer mensen een zwangerschapstest gedaan?? Groetjes!
Ik ben vannacht ongesteld geworden. Jammergenoeg dus niet zwanger maar wel een 28 dagen cyclus en daar ben ik erg blij mee!
Mogguh nouck, wat een pokkeweer inderdaad lol. Uhm ik hoor hier heel veel goede berichten over de testen van zwanger en kids. Ikzelf heb die van 123thuistesten.nl maar als ze op zijn ga ik denk ik overstappen naar die van zwanger en kids. Bij ovu testen moet je echt een zelfde streep of knalstreep hebben omdat vrouwen sowieso een beetje lh aan maken wat de test kan oppikken. Wanneer je moet beginnen met testen hangt van je cyclus af. Bij een cyclus van 28 dagen adviseren ze vanaf dag 11 te testen. Maar als het goed is staat dat allemaal in de gebruiksaanwijzing die je krijgt erbij. Bij een positieve test zeggen ze dat het tussen 24 en 48 uur is dat je ei springt. Maar aangezien iedere vrouw uniek is, kan het tussen de 0 en 5 dagen zijn begreep ik hier op de website. Het is dus ook een beetje naar je lichaam luisteren. Sommige hier op de site zeggen dat je je eisprong hebt gehad als de test weer lichter wordt. Geen idee of dat klopt. Afgelopen maand bij mij ging het als volgt. Continu negatief, toen dag of 3 tuurstreepjes met doorzichtige afscheiding. Toen een knaltest rond 1 uur 's middags, 3 uur 's middags ook nog, denk zelf mijn eisprong gevoeld te hebben een paar uur daarna. Om 12 uur ' snachts was test ook nog knal en de volgende dag om 12 uur was ie lichter geworden. Hoop dat je er iets aan hebt. Ik ga vandaag weer beginnen met testen, heb er nog 30 liggen omdat het een beetje onduidelijk is of ik nu een cyclus van 22 of 32 had de afgelopen keer. Alhoewel ik het laatste denk. Als ik nl 32 aanhou in een app op mijn telefoon dan komt mijn eisprong 1 dag later als die app aangeeft. Dus dan denk ik dat mijn onttrekkingsbloeding toch gelijk mijn ongi was en die 2x een klein beetje bloed op 2 dagen gewoon iets anders was.
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Bloem85 - Ronde 1 - half juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
LummieJ hoe is het bij jou? Toch nog durven testen? en SophieJosephine jij vandaag nod maar je had ook al een test gekocht toch? Spannend meiden!
Nou ik weet niet waar ik vanmorgen zat met me hoofd, maar had me ochtendplasje al gedaan voor ik aan een test doen kon denken, dus het word toch morgenochtend haha mss sowieso maar beter want als ik vandaag toch gewoon ongesteld word hebk iig geen dure test verspild al ben ik nu wel heel nieuwschierig natuurlijk!
Hier nog steeds veel slijm met af en toe een beetje helder rood bloed. Ik denk dat dit gewoon mijn eerste ongi is. Misschien is het nog van het ontpillen. Als het doorzet kan ik op rood. Wacht nog even af. Il ga denk ik ook kijken of ik deze maand ovu testen ga gebruiken en hopen dat mijn cyclus normaal verloopt. Welke dag moet ik nu als eerste dag tellen? Heb twee dagen terug voor het eerst een beetje bloed gezien, gisteren en vandaag ook weer. Succes voor alle testers! Duim met jullie mee
Floor, dag 1 is de eerste dag met helder bloedverlies. Dus gepruttel vooraf wordt niet als dag 1 gezien. Ik ga wat ovu testen kopen bij de kv denk ik..
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 05 november: bloem85 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Bloem85 ongesteld, ronde 2 Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
Helaas hier bloed, dus heb mezelf in ronde 2 gezet!! Tis gewoon niet helemaal goed gegaan, maar we gaan vrolijk verder naar ronde 2!!!
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 1 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 04 oktober: Floor32 05 oktober: LummieJ (2-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 05 november: bloem85 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Bloem85 ongesteld, ronde 2 Bij bloem ronde 2 even dikgedrukt Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
Balen bloem, op naar de volgende ronde! Zo mijn dametje ff uit bedje plukken en daarna aan het werk. Groetjes!
Ah wat balen bloem succes in de volgende ronde. Hoop snel op een plakbaby voor jullie Ben echt aan het balen. Als ik me gewoon afveegd geen bloed, druk ik met wc papier dan wel wat bloed met slijm. Snap dat de kans dat ik nog zwanger ben nihil is, maar wil dan zo graag dat het gewoon door zet. Nog steeds misselijk in de ochtend, borrelende buik en moe. Laat menstruatie maar door komen, kunnen we op naar ronde 2!
Balen Joekie en Bloem! Hopelijk brengt ronde 2 meer geluk! Hier ook nog steeds een vreemde situatie, gisteren en vandaag wat (bruin) bloedverlies, maar stelt niets voor. Enkel als ik naar het toilet ga. Hoef er dus niets voor te gebruiken en loop gewoon in mijn witte jeans rond vanmorgen was mijn temperatuur iets lager, dus daar schrok ik wel van, dat is meestal teken dat mijn ongi komt doorzetten. Maar dat is tot nu toe nog niet het geval.. heel irritant dat wachten. Morgen weer een test doen Wat betreft de ovulatietesten: ik heb een tijd die van CB gebruikt, handig maar behoorlijk duur. Toen die van Kruidvat, die zijn iets goedkoper. Moet zeggen dat ik nooit een knalstreep meer krijg de laatste maanden, maar wel een eisprong! Dus op die knalstreep gaan zitten wachten hoeft niet altijd goed te zijn. Als je 's morgens voor het opstaan je temperatuur meet en dagelijks bij houdt in een overzicht, dan kun je precies zien welke dag je eisprong is, dan daalt je temperatuur namelijk met een halve graad, die dag gaat je ei springen. Voor mij werkt dat in combi met de ovutest het beste.Voor wie dat willen kan ik wel een keer wat meer vertellen over die temperatuur.
Aah Bloem, wat jammer zeg! Gelukkig lijk je er zelf heel nuchter onder Wel jammer dat sommige meiden uit de lijst niks meer van zich laten horen! Ben toch wel benieuwd of er zwangeren tussen zitten! ;-( Hier nog steeds geen ongi ik zie nu wel dat mijn banner opeens weer vanuit zichzelf opnieuw begint, vreemd!