Nee er staat niets op papier en dat heeft met zijn wensen te maken. Het is dus vooral gebaseerd op wederzijds vertrouwen, want ook ik zou van gedachten kunnen veranderen. Dat scheelt wel ja dat je nu natuurlijk al veel in huis hebt, lijkt me wel lekker. Zelf denk ik ook dat ik wacht tot 20 weken zodat ik het geslacht weet en gericht kam gaan shoppen. Maar het is soms wel verleidelijk als je al die leuke lieve kleine dingen ziet.
Hi all, Wat een grote groep hebben we zo al bij elkaar! Leuk! Hier nog niet wezen shoppen hoor dat durf ik niet aan. Vanmiddag ei laten meten, 11 mm op dag 9, te klein dus nog, vorige keer was het 23,3 mm op dag 13. Nog even een paar dagen wachten, vrijdagavond weer terug en zaterdag wellicht inseminatie (IUI). Zondag zou beter zijn, maar dan is de kliniek gesloten. Eerst maar even wachten tot de 19mm, dat is het minimum. Spinazie eten dus! Overigens hoorde ik dat 50% van de vrouwen hun hormoonpiek niet kunnen waarnemen, ik de laatste maanden ook niet. Nu testen van daar meegenomen. Ik moet zeggen dat het wel fijn is om zo ervaringen uit te wisselen, zeker als je geen partner erbij hebt (of fun relatie ) Nog een Bloemetje erbij zag ik, welkom! Nou nu eerst naar de stembus, toekomst voor die kleine op de rit zetten Groetjes
@breeze het is idd fijn, met funrelatie kan ik ook niet veel delen want hij wil zo min mogelijk weten en horen. Dus het is heel fij n om hier ervaringen en verhalen uit te wisselen. Stemse!! En spannend, hoop dat de test vrijdag dan genoeg aangeeft en het zaterdag kan gaan gebeuren. Hoop ook dat de testen die je mee kreeg goed werken. Hier is de ovu test nog steeds negatief en ik blijf maar een gevoel hebben de afgelopen week alsof mijn spiraal links niet lekker zit lol. Maar dat kan helemaal niet. Mijn lichaam zal wel wat van slag zijn nog.
Joehoe dames, mag ik ook meepraten? Wij zijn deze maand ook officieel begonnen voor de eerste....spannend hoor. Ik heb afgelopen weekend mijn ovulatie gehad en nu is het wachten tot volgende week (23 sept nod).....en oooh wat duurt dat lang als je er op zit te wachten. Ook voel je vanalles in je onderbuik....maar dit zal meer psychisch zijn haha. Ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn maar dat is echt moeilijk! Gezellig dat we allemaal in dezelfde spannende fase zitten...ben benieuwd naar alle verhalen!
Puck welkom!!! Jij bent al in de wachtweken.... De meeste/bijna iedereen is nog voor zn ovulatie...dus je loopt voorop!!
Gezellig hier Ik had voor de eerste al best veel in huis voor ik zwanger was, maarja, had ook 5 jr de tijd om "af en toe" wat te kopen Nu heb ik al helemaal veel in huis natuurlijk aangezien ik een baby van 3 maanden heb. Ben dan ook van plan om als ik zwanger wordt niets te kopen tot ik het geslacht weet. Willen jullie trouwens het geslacht weten bij de 20 weken echo?
Puk spannend meid!! Hoop voor je dat je als eerste de zwangerlijst mag invullen! Welkom trouwens! tilaena Handig zo'n funrelatie Grappig dat je familie er ook vanaf weet Mijn moeder zou het niet goedkeuren haha! Hoop voor je dat het lukt binnen 6 maanden!
Haha grappig. Ach ja, ouders willen het liefst dat alles via het traditionele plaatje verloopt, zou ik denk ik ook hebben. Ik heb mijn moeder niets verteld. Die ligt gelijk weken wakker. Ik heb het weleens geroepen en het plan werd niet bepaald met open armen ontvangen. Onlangs is mijn vader overleden, dus ik hoop dat ik snel goed nieuws kan brengen! Wedden dat ze zo "om" is Nou Puk, welkom en hopelijk ben jij de eerste zwangere! @tilaena: morgen zou die test zo ongeveer pos moeten zijn, toch?
Geen idee, hij was dinsdag nega. Als de menstruatie er maandag niet is test ik opnieuw. Als ik in de tussentijd posi ovutest krijg dan weet ikmdat het niet zo is en wordt het klussen. Hoop onzekerheid dus. Mijn moeder is de gene die zeimdat het wel eens tijd werd. Op mijn leeftijd was ze gescheiden met 3 kleine kinderen en zegt altijd: als ik het alleen met 3 kan, kan jij het makkelijk alleen met 1. Dus gelukkig zal ik veel steun aan mijn ouders en broertjes hebben.
@Tilaena: ja al die lieve kleine spulletjes zijn echt verleidelijk he! Ik hield me constant voor dat ik lekker los kon gaan na de 20 wkn echo @Breeze: Jammer dat je eitje nog te klein is. hoop dat ze zaterdag geinsemineerd kan worden!! Kan me voorstellen dat het moeilijk is zonder partner, niemand om tegen te zeuren of te mopperen... @Puk 1987, welkom! Spannend dat je al op het wachtbankje zit. @Joekie, ja als je 5 jaar wacht kan ik me voorstellen dat je langzaam aan toch wat dingetjes koopt. Wij willen het geslacht dit keer ook weten, houden het wel weer voor onszelf, hebben we afgelopen keer ook gedaan. Was wel grappig want iedereen was ervan overtuigd dat we een jongentje zouden krijgen, hihihi
Ik denk niet dat ik al zou willen weten wat het wordt, terwijl het wel een stuk makkelijker zou zijn denk ik. Niet zozeer voor de babykamer maar wel voor de kleertjes en accessoires. Ik zeg nu: ik wil het niet weten maar ik weet niet wat ik zeg als ik de 20 weken echo zou hebben....
Hooiii!! wij gaan ook voor een 2e starten deze maand! Ik zie alleen dat jullie al aardig hebben kennis gemaakt en gekletst!
Hallo allemaal! Mag ik hier ook mee praten? Mijn man en ik zijn deze maand ook begonnen voor een eerste kindje. Erg spannend allemaal!