Hier schijnt de zon nu ook. Het hele huis schoongemaakt en nu nog wachten op de was. Dan is alles weer klaar. Vanavond even paardrijden in het duin en daarna een feest. Oh zag vraagtekens bij mij staan in de lijst, maar ik ben idd 32 jaar en ga voor ons eerste kindje.
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 05 oktober: LummieJ (6-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine (2-10 neg test) 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 03 november: Floor32 05 november: bloem85 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ZWANGER! Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest
Hi All, Nou na een héél licht streepje op de test, ging toch mijn temperatuur naar beneden en was ik om 12uur alsnog ongesteld. Balen, maar het mocht niet zo zijn. Op naar ronde 2 samen met Floor! Dit wordt onze ronde Floor, samen met de rest van de groep (dromen mag toch ) Mijn nieuwe NOD ronde 2 = 3 november
Heee nog een paardrijdster . Hoe ga jij dat straks doen? Blijf je zo lang mogelijk door rijden? Of stop je als je zwanger bent? Heb je een eigen paard?
Ja ik heb een eigen paardje. Quarter ruin van 15 jaar. Super lief beest dus hoop eigenlijk wel zo lang mogelijk door te rijden. Ik rij alleen maar buiten in bod en duin. Waarschijnlijk zal ik op ten duur met mijn buik in de weg zitten hahah rij op een Western zadel. Maar paardje is echt super braaf, dus als ik niet de onnodige risico's neem zal ik wel een tijdje door kunnen gaan. Moet ik voor ik zwanger ben wel nog een aantal kilos afvallen, want mocht ik boven d100kilo komen ga ik er niet meer op. Dan zal ik een bijrijder laten rijden.
heerlijk het huis is weer beetje aan de kant nu lekker ontspannen en straks de was maar verder doen als die klaar is tenminste.
Breeze balen zijn! Maar ronde 2 wordt idd onze ronde!!! Hoop ik!? Hier rustig... Mijn eisprong denk ik afgelopen dinsdag gehad te hebben! Verder niet helemaal lekker, keelpijn... Blehgg.. Maar goed.... Nu ff afwachten tot....
Jee, ik bén me toch ongesteld!!! Nog nooit of in ieder geval zelden zo heftig!! In combinatie met een gemiste nacht vannacht voel ik me er aardig slapjes bij! Normaal heb ik nooit zo'n heftige ongie maar zal wel van na de bevalling zijn ofzo... Nu mezelf ophijsen om de auto schoon te maken. Moet maandag schoon ingeleverd worden ivm aanschaf nieuwe auto. Weinig zin maar begin toch maar
Jammer Breeze en Joekie! Zou leuk zijn als iedereen zwanger is in de tweede ronde, haha! Hier nog steeds ongesteld, meestal ben ik na 4 dagen wel klaar met ongi zijn alleen ziet het er nu uit dat het langer duurt! Zal wel door de medicatie komen en is het een grote schoonmaak, haha, maar we klagen niet! Hebben jullie dat nou ook, mijn vriend kan niet wachten met klussen, helaas voor hem wil ik toch echt klaar zijn met mijn ongi!
Nee hier geen last van. Heb (in tegenstelling tot velen geloof ik) niet een vriend die dagelijks zou willen
Normaal gesproken mijn vriend ook niet maar hij vind het zo leuk dat we voor de eerste gaan, hij kan niet wachten! Maar goed,, geen geklus vanavond, ten eerste ongi en ten tweede ga zo de nachtdienst in, snik! Fijne avond iedereen!
Normaal gesproken mijn vriend ook niet maar hij vind het zo leuk dat we voor de eerste gaan, hij kan niet wachten! Maar goed,, geen geklus vanavond, ten eerste ongi en ten tweede ga zo de nachtdienst in, snik! Fijne avond iedereen!
Jammer Bloem85 en Breeze... Ik heb een vraagje? Ik ben sinds augustus gestopt met de pil. In september en gister heb ik duidelijk mijn eisprong gevoelt. Het deed ontzettend pijn. Zo erg dat ik mijn rechterbeen (gister min linkerbeen) moest slepen en echt moest gaan liggen.. Is dit normaal? Heeft iemand hier ook last van?
Jeerje,.Klinkt niet echt goed, slepen met je been! Kan je helaas niet helpen, heb nog nooit bewust mijn eisprong gevoeld. Misschien zijn er anderen die er wel ervaring mee hebben.
Ik vraag me eerlijk gezegd af of dat je eisprong wel is. Lijkt me erg onwaarschijnlijk. Heb die klachten nog nooit gehoord en loop hier toch al 6 jaar mee Heb je ook met ovutesten je eisprong opgespoord?