Werkse! Ik heb afgelopen nacht gewerkt en mag nu straks lekker het bedje in. Vandaag overdag 2x 1.5 uur geslapen dus ben er ook wel aan toe
Ik hetken wel ergere krampen die niet fijn zijn. Maar niet het slepen met een been of iets dergelijks. Lijkt me ook behoorlijk eng. Ik zou anders even voor de zekerheid contact met de huisarts opnemen ofzo om het te vragen of de gyneacoloog. Succes ermee en ik hoop dat het snel minder erg wordt.
De keer dat ik zwanger raakte moest ik ook echt op bed liggen van de pijn!moest ook spugen..dus voor mij betekende het iets positiefs....succes chavern!
Bedankt voor jullie reacties. Sinds mijn 14de voel ik al hevig mijn eisprong ik kreeg toen al de pil voor geschreven maar ben er pas mee begonnen op mijn 18de. Nu zijn die pijnen terug! Volgende week ga ik naar de Huisarts... Misschien kan hij mij hiermee helpen of doorverwijzen...
Nou dat is wel heel heftig! Als je zou weten wanneer je eisprog bijna is (ovutest) zou je dan geen paracetamol of iets kunnen unnemen? Hoelang duurt die pijn eigelijk? Bloempie ahh jammer! en de rest ook die ongie is geworden! Gaaaap, zo verjaardag vieren!
Goedemorgen dames, Ik zal straks de hele lijst even doorlezen, maar wilde jullie in ieder geval even doorgeven dat ik ongesteld ga worden.. Denk morgen maar kan ook vandaag zijn. Ik heb de krampen namelijk al.. Door naar ronde 2 dus voor ons.. Fijne zondag!
@ alle mensen die ongesteld zijn geworden, jammer hoor!! Veel succes in de volgende ronde! Hier is de menstruatie over! Het gaat dus weer beginnen! Op naar de eisprong! Haha. Fijne zondag allemaal! Ik ga zo even paardrijden en daarna heerlijk relaxen.
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Pouly - leeftijd - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - ronde 1 - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 03 oktober: Breeze 05 oktober: LummieJ (6-10 neg test) 06 oktober: SophieJosephine (2-10 neg test) 07 oktober: Linda12 08 oktober: Mamalicious 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 03 november: Floor32 05 november: bloem85 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest
jammer nog geen posi testen erbij helaas.. mijn ongie is bijna weg dus dan kunnen we weer wat een heerlijk weertje he!
Tis idd weer heerlijk weer!! Gaan er zo ff lekker van genieten! Maaar ik zie dat er al weer een aantal dames voorbij de menstruatie zijn, dus die kunnen weer beginnen...joepie!! Spannend!! Bij wie zal het deze ronde gaan lukken???
ow haha....lummiej had je bericht niet gelezen!! Gelukkig dat het niet zo lang heeft geduurd....succes deze ronde!!
Misschien hebben we het er al over gehad, maar zijn jullie getrouw, samenwonend, alleenstaand?? En hoe lang bij elkaar? Hier inmiddels ruim 3 jaar getrouwd en 6,5 jaar samen!
1 jaar & 5 maanden getrouwd en 7 jaar en 2 maanden samen om precies te zijn haha Idd dat het gelukkig niet te lang heeft geduurd! Want je blijft ondanks negatieve testen toch hoop houden maar nu iig zekerheid!
11 jaar bij elkaar, bija 4 jaar samenwonend en niet getrouwd maar in de toekomst sluiten we dit niet uit. we zijn alleen al gptjes en dat is bijna hetzelfde!