Jaaa! Gefeliciteerd!!!! Wij hebben het gisteren mijn ouders verteld en vandaag vertellenbwe het de schoonouders. Ik vertel morgen hoe dat allemaal ging. Het is vandaag Thanksgiving in Canada. Happy Thanksgiving!
ah gezellig raket! fijne dag en lekker eten sophie gefeliciteerd! idd nr 3 in de eerste ronde, wie is de hekkensluiter? Ik hoop dat er velen volgen, eigelijk allemaal! ongie is nu zo goed als weg en kunnen weer aan de bak, na de eisprong ben ik er altijd wel ff zat van hahaha
Dank jullie wel Ik ben net thuis van mn werk en heb nog een test gedaan omdat ik het zeker wilde weten en ook deze gaf het weer aan... het is zo gek ineens! Loop de hele dag rond met een rare glimlach, maar wil het niemand nog vertellen... zoooo moeilijk! Raket, ik ben benieuwd hoe iedereen reageert, wel heel bijzonder he?! Ik wacht zelf nog even... als het me lukt. Eerst samen even genieten van het idee en info zoeken op internet enzo... oeeeeeiii ik ben zo BLIJ!
WAUW!! Weer iemand in het roze!! Super Sophie, gefeliciteerd! Hoe voel je je? Zal ook voor jou duimen dat het goed mag gaan! @burgelijke stand: 3.5 jaar getrouwd en al 11 jaar bij elkaar. @Ongesteld geworden: Helaas dames, op naar de volgende ronde! Hier heeft ongi ook doorgezet.. Precies op tijd weer. Op naar ronde nummer 2..
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 07 oktober: Linda12 09 oktober: Smurffin 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90 22 oktober: Bibo 24 oktober: Poely 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 03 november: Floor32 03 november: Breeze 04 november: LummieJ 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest
Gefeliciteerd Sophie! Geniet er lekker van! Wij zijn 2 jaar getrouwd, en dit jaar 10 jaar samen, met kerst!
Hi Sophie, wat een goed nieuws, gefeliciteerd!! Enne, die streep staat er goed op, geen twijfel mogelijk! top! Dan nog even de burgerlijke stand voordat ik weer m'n bedje in duik.. Na 4 dagen overtijd, heftige bloeding 1,5 dag, rare ongesteldheid. Nu hoofdpijn, misselijk en gevoel dat er een griep aankomt. Volgende week maar een afspraak in de kliniek maken voor ronde 2 en kijken of er niets vreemds aan de hand is. Ik woon na een aantal lange relaties alleen, niet van gekomen om aan een kinderwens te denken, althans niet op latere leeftijd. Ik kwam mannen tegen op het verkeerde moment. Heel wat meegemaakt en uiteindelijk voor mijn wens gegaan: een kind, op zoek naar een alternatief, ook daar lang over nagedacht en de voor- en tegens afgewogen t.o.v. bijvoorbeeld een bekende donor. Uiteindelijk gekozen voor een "open" dossier in het buitenland. Zodat ik zelf een donor uit kon zoeken waarbij ik een goed gevoel had (en niet een onbekende arts in een kliniek die denkt te weten wie er bij mij past). Heel spannend allemaal, maar ben overtuigd dat het allemaal op zijn pootjes terecht gaat komen! Trusten allemaal!
breeze en tilana, dus jullie gaan er alleen voor? wat goed dat je je droom zo uit laat komen! Respect dat jullie het alleen willen gaan doen! Sophie gefeliciteerd!!!!!!! geniet ervan! Wel blijven vertellen hoe je het beleeft zo de eerste maanden!! Hier nu drie jaar en 1 maand samen en vanaf dec samenwonend.
Tsja kan wel blijven wachten op de prins op het witte paard, maar volgens mij is hij verdwaald en neemt hij een mega omweg, dus of hij d'r gaat zijn voor mijn 40ste. Wil dat risico niet nemen, dat ik straks te lang gewacht heb. Ik heb al zolang gewacht en de wens houdt me dagelijks bezig. En gelukkig staan mijn moeder en broertjes vierkant achter me. En wonen mijn moeder en jongste broertje in de wijk naast de mijne dus zullen ze veel helpen.
Whieeeeeee Sophie!!! Gefeliciteerd meid!!!! De derde al.... Ben benieuwd wie ronde 2 allemaal zwanger zijn....
Hoi dames, Hier weer terug van een heerlijk weekje vakantie. Was toe aan wat zon! We hebben nu nog lekker de rest van de week vrij. Zit nu rondom mijn eisprong volgens mij, maar helemaal geen klachtjes/ symptomen deze keer, dus ben benieuwd. Heb gisteren en te net alles bij gelezen, dus ben weer helemaal bij. Alle zwangeren: gefeliciteerd!! Gaat snel zo, hoop dat dit tempo door blijft zetten dan zijn we in no-time allemaal zwanger. Bloem: echt balen dat het toch mis is gelopen, lijkt me erg moeilijk. Hoop dat de volgende rondes jullie weer succes brengen. Alle dames met negatieve testen en bloed, we gaan gewoon door naar de volgende ronde! Kans om in ronde 1 zwanger te worden is gewoon heel klein. Oh en alle nieuwe dames natuurlijk welkom. Mijn man en ik zijn nu 8jr samen, we wonen 6 jr samen en zijn nu ruim 2jr getrouwd. Over het bijlezen en overal op reageren: ik open vaak gewoon 2 vensters met ZP, eentje om te lezen en eentje om te reageren. Vind ik hartstikke makkelijk.