Hahahaha, ik ben op mn werk...dus ff snel...helaas was hij vanmorgen omo wit..nog geen ongi te bekennen en ik heb enorme pijnlijke borsten (die ik nooooooooit heb) dus ik baal enorm dat mn lichaam me zo in de zwik neemt...ik voel me gewoon zwanger!! Maargoed, we wachten nu maar af, als er zo nog geen ongi is dan testen we weer.. Sorry voor de late reactie, maar moest vanmorgen ineens vroeg werkken.. Bedankt meiden, heerlijk zo'n cluppie
@Smurffin, balen dat je zoveel extra moet werken! Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment kapot bent. @Joekie, lekker zeg zo'n lange nacht!! Ben jaloers op je @Bloem85, jeetje wat heftig voor zo'n klein mannetje. Fijn dat nu alles gewoon goed gaat. Mag hij wel gewoon alles eten enzo? @Marieke, dat vind ik geen tuurstreepje hoor, duidelijk te zien. Had je vandaag met dezelfde test helemaal geen streepje? Of was dat weer een ander merk? Was je NOD op basis van je langste cyclus? @Tilanea, leuke kinderstoel! Hier niks bijzonders, lekker aan het wachten Lekker aan het genieten van het laatste dagje vakantie. Gisteren lekker naar dierentuin geweest, altijd leuk! Jullie nog plannen voor vandaag?
@smurffin hoop dat je collega snel beter is zodat je wat meer rust hebt @bloem85 jeetje dan heb je een hoop meegemaakt maar fijn dat hij het nu super doet. @marieke owwjee spannend blijft het nog zeg. Ik ga nu de sportschool in (3de keer deze week) en gister voor het laatst in de warmtecabine gesport. ik ben in 12 weken (10 weken 1x per week in de warmtecabine en ozon), of eigenlijk liever gezegd 8 weken, want we zijn pas in week 3 gemeten, 21 cm over mijn lichaam kwijt. Bijna overal 2 cm op mijn kuiten na. Helaas is dat nu afgelopen, alleen nog 5 andere behandelingen op benen en buik. Dus maar verder in de sportschool nu.
Zo ik ben mijn bedje weer eens uitgerold even heerlijk uitgeslapen vandaag nog even en dan weekendwat kijk ik uit naar 20:00 vanavond @marieke balen hopelijk heb je met een ander merk test gedaan die meer hcg nodig heeft. Dus morgen weer testen zou ik zeggen Hoe gaat het met de rest van de dames???
Smurf, wat ga je vanavond om 20.00 doen?? nieuwschierig.... Marieke, das balen!! hopelijk gewoon een andere test, of minder geconcentreerde urine, of een foutje, of een stomme test, of....... Daar lag het vast aan...ik wacht met smart de test van morgen af..!!! Hier vandaag een drukke dag met voorbereiden voor verjaardag van zoontje!! Morgen wordt hij al weer 1!! Echt al een ventje.... Vanavond een mooie marsepeintaart maken. Morgen de hele dag visite en gezelligheid.... Tilaena, jij bent goed bezig zeg! Dat gaat helemaal de goede kant op!! Super!! En nu het lastigste......volhouden!!!Je kunt het!!!
@Tileana, wat een leuke stoel...en wat een koopje Die ligt vast niet in de weg onder je bed, die wacht rustig tot je kleine wonder zich aandient. Hoe voel je je verder? JE bent super op weg!! You can do it!! @Smurffin, heb je straks wel lekker een rustig weekend?? Nog leuke dingen gepland?? @Bloem85, echt super!! Alvast gefeliciteerd met je kleine mannetje, komt er veel visite? En die taart, krijg meteen trek haha Ik heb nu pauze, dus ik zal nog ff vertellen wat ik vanmorgen allemaal gedaan heb. De eeste test was van predictor, een early. Deze bleef wit, met een schaduwtje waarvan ik dacht dat het een streep was, maar trok eigenlijk meteen weer weg. Daarna nog een keer een CB gedaan, deze gaf ongeveer net zo'n streep als gisteren, maar op het digitale scherm stond weer niet zwanger.. Nou bedenk ik me ook dat ik misschien mijn NOD niet goed berekend heb..ik ben uitgegaan van een cyclus van 28 dagen, dan zou ik zondag mijn NOD hebben (de 14e)..maar ik heb ook al een cyclus van 32 en 33 dagen gehad...misschien heb ik nu weer een lange??dat zou betekenen dat ik helemaal veeeeeeeeeeeeel te vroeg ben met testen.. Oh meiden, ik heb ervan geleerd hoor, mocht ik ongesteld worden dan test ik de volgende keer echt pas als ik overtijd ben, want deze onzekerheid vind ik maar niks.. Echt m'n eigen schuld Morgen test ik ff niet, mocht ik zondag nog niet ongesteld zijn dan test ik en dan dinsdag weer..vl is ervan overtuigd dat ik zwanger ben..ik ook, al begin ik nu echt aan mijn eigen lichaam en gevoel te twijfelen Hoe is het verder met jullie? Ik heb ff lekker pauze, zo weer terug naar de kids..het is hier heerlijk rustig, dus ik maak er lekker een relaxte vrijdagmiddag van Jullie ook allemaal nog een fijne dag!
@Marieke: Spannend hoor.. Volgens mij zie ik een een streepje als ik heeeeel goed kijk of vergis ik mij? Op de 2e test?? Pff wat zal je in spanning zitten meid.. Is het voor jezelf duidelijker te zien? @Tilaena: Mooie stoel zeg! En inderdaad een kooppie! Goed van je dat je zoveel kwijt bent, je mag daar erg trots op zijn, zeker omdat je het helemaal zelf doet! @ Smurffin: Lekker he, uitslapen... Helaas gaat dat hier niet meer met die kleine vent.. Hij is altijd rond 8.00 uur wakker en heeeeel soms 9.00 uur.. Dus eigenlijk mogen we nog niet klagen.. Waarom 20.00 uur als ik vragen mag? GTST ofzo haha.. @ Bloem85: Leuk zeg! 1 jaar alweer.. Wat is het snel gegaan he? Vond ik wel tenminste. Verwacht je veel visite? Wat hebben jullie gekocht voor de kleine? Fijne dag morgen! @ Iedereen die ongesteld is geworden: Jammer, maar nieuwe ronde nieuwe kansen haha.. @ Iedereen die ik gemist heb. (heb teruggelezen tot pagina 108) Sorry.. Wie zijn de volgende die eigenlijk mogen testen? Vind het zo spannend steeds hihi.. Hier vanaf zondag de griep te pakken gehad. Gaat nu gelukkig wat beter dus mijn ei zal ik wel niet gaan missen.. Zoontje is nu ziek, zoooo zielig. Deze maand ga ik nog een keer zonder ovu testen doen, ben benieuwd of we goed zitten. We hebben besloten om de dag te klussen de komende periode dus we gaan er vanuit dat het dan wel raak zal zijn. Positief blijven he.. @ Raket: Hoe voel jij je eigenlijk?? Zag je niet voorbij komen of vergis ik mij nou?
@mamalicious hoop dat jullie je snel veel beter voelen!! @bloem 1 alweer. Al vast van harte gefeliciteerd!!!!! (vergiet als geheugen dus doe het nu vast) @marieke ik zie toch echt op beide (tuur)streepjes staan dusse ik hou mijn vingers voor je gekruist. @smurffin veeeeeeeel succes met je weekend en geniet ff lekker van de rust, want volgens mij ben je daar wel aan toe met al dat extra werken omdat je collega ziek is. ik voel me overigens prima. Ik ben nu voor het laatst in de warmte cabines wezen sporten dus niet meer 1x per week op de weegschaal ergens anders. Op de sportschool heb ik de eerste keer gewogen, schema gekregen en over 8 weken moet ik dan me weer melden, voor een weegmoment en een nieuw beweegschema. Maar ik kwam vandaag degene bij wie ik de intake had tegen, die is er maar 1x in de 2 weken op vrijdagochtend en de andere dagen is ie er op momenten dat ik er niet ben lol. Dus ik heb hem even aangeschoten en gevraagd of er een mogelijkheid was tot bijv elke week ff bij hem wegen omdat ik voor me gevoel ff een stok achter de deur nodig heb. Nu hebben we afgesproken dat ik elke 2 weken als hij er is bij hem op de weegschaal ga staan en dat als ie denkt dat het niet helemaal lekker gaat, hij ff over mijn eten begint en ff doorvraagt enzo. En hij zei ook dat als ik tussendoor toch nog wil wegen, dus bijv 1x per week, ik dat gewoon even aan een collega van hem moet vragen. Ik mag dan dus op de tanita weegschaal die bmi, vet%, vocht%, spiermassa etc uitdraait ipv de weegschaal die er voor jan en alleman staat. Dat is mooi geregeld vind ik zelf. Hoef ik niet naar een gewichtsconsulente toe of naar een dietiste. Want volgens mij zit een dietiste in mijn aanvulling, dus ik belde de verzekering omdat te checken, maar omdat mijn bmi te hoog is, moet ik speciale toestemming hebben ofzo en mocht ze mijn vraag niet beantwoorden. Wat een beetje vreemd is, want als iemand een dietiste nodig heeft, dan is het wel iemand met een te hoge bmi. En een gewichtsconsulente moet doorverwijzen naar een dietiste als iemand een te hoge bmi heeft. Dus beetje vreemd allemaal. Maar nu is het op deze manier geregeld. Gelijk ook een extra stok achter de deur om naar de sportschool te blijven gaan en vol te houden. Fijne dag allemaal!!!
@Tilaena: goed bezig zeg! Vind het echt stoer van je! Kunnen je de huisarts niet bellen voor ene doorverwijzing naar de dietist? Is misschien net weer een extra stok achter de deur en kan weer wat extra advies geven. Fijn dat je extra mag wegen! @Smurffin, begint om 8u je weeeknd? Lekker hoor! @Bloem, oh leuk zijn verjaardag! Wat voor taart ga je maken? Ik had bij mijn dochtertje ook een stapeltaart gemaakt van marsepein en voor haar een klein meptaartje. @Marieke, bij NOD uitrekenen zou ik idd van je langste cyclus uitgaan, of van het gemiddelde ofzo. Op de linker test zie ik een streepje, maar rechts niet. Maar op foto's is dat altijd lastig te zien. Hoop echt dat je zwanger bent! @Mamalicous, beterschap! Rond je ei moet je idd weer helemaal fit zijn om te kunnen klussen he Hier ligt de kleine meid weer op bed. Mijn man is druk aan het klussen (in huis) ik ga zo maar even een beetje poetsen, blech geen zin in...
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Joekie - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje LummieJ - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 14 oktober: o0Marieke0o 17 oktober: Happy3 22 oktober: Koeka90[ 22 oktober: Bibo 24 oktober: Poely 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Joekie 02 november: nouck85 03 november: Floor32 03 november: Breeze 04 november: LummieJ 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest
Happy kan als eerste testen, maar die is al even niet actief geweest zag ik. Daarna zijn Koeka en ik al weer aan de beurt voor ronde 2. Gaat eigenlijk toch redelijk snel zo....
Gaat idd snel zo. Hier tuurstreepjes op mijn ovu test dus kan niet lang meer duren. Hij komt sowieso zaterdag voor de fun en had al gezegd dat ie maandag aan de bak moet haha en bij een negatieve ovutest ook op woensdag en dan maar kijken wanneer ie positief wordt. Zelf denk ik zondag of maandag. Maar hoop stiekem pas woensdag ofzo. Want dan wat meer kans omdat er dan al geklust is haha. Maar we zullen zien.
Haha toch wel grappig hoor, op deze manier Hoop voor je dat het lukt! Wil hij ook wat met het kindje te maken hebben als je zwanger wordt? Of mag niemand het dan weten dat het van hem is?
Nee hij wil er verder niets van weten. De fun is dan ook gelijk over want hij is bang dat ie dan emo wordt en van gedachten veranderd en dat is natuurlijk niet de afspraak. Hij wil echt anoniem blijven. Niemand van mijn fam of vriendenkring kent hem dan ook en iedereen die het weet denkt voornamelijk dat het met een spuitje gebeurt.
Gaat echt snel hier, je kijkt even niet en er zijn zo weer pagina's erbij! Dus sorry als ik niet op iedereen reageer! @Marieke, spannend meis! Ik ga voor je duimen! @Tilaena: Wat een superleuke kinderstoel! Lekker ouderwets, haha! Enne natuurlijk ga je die stoel gebruiken! Wat fijn dat je die weegschaal mag gebruiken, is wel confronterend vind ik! Heb zelf ook een weegschaal die vet en vocht meet, is geen pretje, haha! Hier is alles rustig, geen ovulatiestreepje te bekennen dus in ieder geval geen cyclus van 28 dagen. (wat opzich al een wonder zou, haha!) Ben nu taart voor vriendlief zijn verjaardag aan het bakken (is jarig vandaag, maar vieren het morgen), wat een hel! Vroeger kon ik nog wel een leuke taart bakken maar nu....heb het geduld er niet voor denk ik! Word straks maar naar de supermarkt sjeesen en ingrediënten voor een appeltaart halen, lekker makkelijk!