Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Zo, ik kom eens kijken hoe het gaat hiero. :)

@Marieke: Oooh wat spannend! Hopelijk een mooie positieve test vandaag! Ik zie op de eerste foto die je geplaatst hebt overigens wel een streepje.

@Tilaena: Ik vind hem leuk, die kinderstoel! En ik vind dat je goed en gezond bezig bent! Ik heb niet veel verstand van warmtecabines etc. maar het klinkt allemaal goed!

@Bloem85: Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoontje! :)

@Mamalicious: Beterschap voor jou en je zoontje!

@Amely: gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend!

@SophieJosephine: Ja lastig he, geheim houden! je wilt het toch delen. Wij hebben er inderdaad ook voor gekozen om het te vertellen aan wat mensen die dichtbij ons staan. Leuk is dat he, die reacties. :)

Nachtdiensten: ik heb iedere week 2 "avonddiensten": Op zaterdag en zondag werk ik van 17 tot 1 uur. Maandag en dinsdag heb ik dan "weekend". Vind ik goed te doen. Gewoon ietsje later naar bed. Al heb ik de neiging net iets eerder om te kukelen nu ik zwanger ben, dus oppassen dat niemand het merkt! :)

2. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Waarschuwing: Hier volgt een ego-bericht!
    Hier een paar dagen geleden stress. Ik had aardige buikkrampen. Toen ik nog aan de pil had had ik er veel last van als ik net ongesteld was. Was nu ook zo, maar nog net even een graadje erger, op mijn werk kon ik niet stil zitten. Duurde hooguit een half uurtje, dan trok het weer weg en had ik nergens last meer van. Een paar uur later weer... etc. Dus ik redelijk in paniek naar huis na mijn werk. Samen met man gegoogled. Blijkt dus toch normaal, mits ik niet krom lig en geen bloed verlies. En dat is dus inderdaad ook niet het geval. Ik ga er dus vanuit dat de kleine erwt mijn baarmoeder is aan het inrichten voor een comfortabel verblijf van 8 maanden. Maar poeh, wat kan een mens zich druk maken zeg! Zowel mijn man als ik zijn veel bezorgder dan we vooraf dachten dat we zouden zijn. Ouder-instinct? :(

Hoe ik me verder voel: Wat vermoeider dan normaal, maar nog goed te doen. Zere en grotere (.)(.) . Chagrijnig als ik niet regelmatig wat eet. Soms rare steekjes net onder mijn ribbenkorf. Wat rugpijn, maar dat kan ook wel komen omdat ik vanochtend in een rare houding wakker werd. En dus af en toe krampen. Kortom: genoeg om me zwanger te voelen, maar niet genoeg om me belabberd te voelen! :)

We hebben het de oma van mijn man (moeder van zijn overleden moeder) en haar zus verteld. Zij waren erg blij! Ook mijn beste vriendin en haar man weten het nu. Zij verheugt zich al op mijn dikke buik. :D Mijn man heeft het op zijn werk verteld. Ik wil op mijn werk namelijk niets vertellen en zo kunnen we toch afspraken met de verloskundige e.d. regelen zonder met 2 agenda's rekening te moeten houden. Want mijn man mag nu vast wel een paar uur tussendoor weg. :)

Mijn man is nu voor een week vertrokken naar de Verenigde Staten voor zaken. Voelt niet echt comfortabel, zo vroeg in de zwangerschap een week alleen. Het was wel belangrijk dat hij erheen ging, en gelukkig kunnen we skypen.:)

Mijn vader, die zich normaal nooit dromen herinnert, heeft er weer eentje. Een paar weken geleden (voor ik positief testte) droomde hij dat we met de bak van een kinderwagen binnen kwamen. Er lag een doek overheen dus hij kon niet zien wie erin lag. :p
    Dit keer droomde hij dat we hem de naam voor een jongen onthulden. Hij kan zich alleen de naam zelf niet meer herinneren. :D

Grappige is dat de namen al klaar liggen (we wilden namen waarvan de uitspraak in het Nederlands het zelfde was als in het Engels, maar dan geen typisch Amerikaanse namen, en we liepen toevallig tegen 2 leuke namen aan) maar die weten alleen wij. Zodra we weten wat het wordt, gaan we de naam waarschijnlijk wel bekend maken. :)
    Wij willen het dus inderdaad graag weten. Niet voor het shoppen, want ik houd van unisex qua kleuren. Al zou ik wel een paar jurkjes of jongensachtige pakjes kopen al naar gelang. Een roze kinderwagen hoeft voro mij echt niet. :D
    Wij willen het weten vanwege het idee dat je wat meer weet over de kleine. Er blijft nog meer dan genoeg verrassing over. Karakter is toch een beetje moeilijk te zien via een echo. :)

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Leuk om je verhaal te lezen raket :) en benieuwd naar de namen als het eenmaal zo ver is. Balen dat je zo in de rats hebt gezeten, maar gelukkig hoort het er blijkbaar bij en bij twijfel gewoon ff huisarts bellen ofzo toch? En grappig van de dromen van je vader hihi.

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mijn gebruikersnaam is verandert. Nu minder herkenbaar maar dan weten jullie dat even ;)
    Mijn onderschrift is nog hetzelfde ;)

5. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Moest ff terug lezen! Maar gevonden... Hihi
    Begonnen mensen je te herkennen:(

6. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Goeie morgen allemaal,

Hier even een korte update van mij..vanmorgen was de test nog steeds omo wit. Ik heb sinds vrijdagavond ontzettend pijn in m'n borsten en m'n ongi dient zich nog niet aan (vaak heb ik al een dag of 2 daarvoor wat andere afscheiding, maar nu helemaal niet)

Vandaag vier ik lekker m'n verjaardag en probeer ik het even los te laten, als ik dan dinsdag nog niet ongesteld ben testen we weer..

Allemaal een fijne dag vandaag!!

X

7. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Marieke wat balen! :(
    Hoop snel op duidelijkheid voor je!

Koeka ja, wat een naam die mensen in combinatie met mijn banner wel heel makkelijk herkenbaar was.. Mocht het gelukkig veranderen!

8. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Hallo allemaal! Hebben jullie een lekker weekendje?

@marieke, jammer van de test. En gefeliciteerd met je verjaardag!
    @raket, leuk om je verhaal te lezen. Ik hoop dat alles goed blijft gaan!
    @mama in love, ik weet nog niet wie je bent, moet nog even verder terugkijken. Haha.

Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn ei. Ik ben begonnen met de ovu testen en had gister en vandaag een heel licht tweede streepje. Nog niet positief dus. Heeft iemand enig idee na hoeveel dagen die dan wel positief wordt? Of is dit heel verschillend?

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik ook aan het wachten op mijn ei :D

10. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    September (s)toppers!

Wie is wie

6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje
    Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ]
    Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje?
    Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    LummieJ - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje
    Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje

NOD lijst
    14 oktober: o0Marieke0o
    22 oktober: Koeka90
    22 oktober: Bibo
    22 oktober: bloempje 1983
    24 oktober: Poely
    27 oktober: Tilaena
    29 oktober: Hitchke
    29 oktober: Amely86
    30 oktober: Rica
    01 november: Mama-in-love
    02 november: nouck85
    03 november: Floor32
    03 november: Breeze
    04 november: LummieJ
    05 november: bloem85
    05 november: Mamalicious
    05 november: Smurffin
    zonder datum: 6lindsey
    zonder datum: Pouly

♥ZWANGER!♥
    Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013
    Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013
    SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013

AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
    Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest
    Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest
    Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest

11. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Marieke gefeluciteerd!!!!!! fijne dag gewenst en hoop dat je snel uit die onzekerheid komt...hoeveel dagen zit je nu?

ik heb denk ik morgen mn ei...hij is al aardig donker (ovu)

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @Marieke gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer van de test maar gwen bloed.

@ ovutestest. Dat verschilt per persoon en per keer. Lh is een lichaams eigen stof. Sommige vrouwen hebben altijd een licht 2de streepje. Het is gewoon door testen rot streepje gelijk of donkerder is.

Hier ook wachten op mijn ei. Wel 2de licht streepje al en sinds gister of eergisteren denk ik vruchtbaar slijm. Als ik dit keer uitga van 28 dagen cyclus ipv de 32 van vorige keer zou ie volgens de app vandaag moeten.komen maar.vorige cyclus kwam ie 1 dag na de app. Dus we zullen zien. Het blijft afwachten. Hoop op een cyclus van 28 a 30 dagen, dan komen de afspraken met de donor mooi uit. Deze komt nl sowieso maandag en woensdag.en een derde.dag in overleg.

Valt me wel op dat we allemaal.zo'n beetje rond de.zelfde.periode zitten qua ei en testen enzo. Haha zouden we allemaal.onze.cyclus.aangepast hebben voor dir topic net als vrouwen die in 1 huis wonen hem vaak op elkaar afstemmen?? Lol

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja dat weet ik...ik heb ook altijd lichte streepjes en die is de ene keer weer wat donkerder als de andere keer.
    maar nu hangt hij tegen posi aan dus morgen verwacht ik hem wel positief namelijk. kan het hier ook wle vaak aanvoelen.

ja tilaena we zitten dicht op elkaa he! wordt nog spannend!
    dat wachten na je ei is altijd zo irritant he.

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja dat wachten is echt frustie, maar na de eerste ronde besloten pas op mijn nod te testen dit keer en probeer me lekker druk bezig te houden ter afleiding. Merk ook dat ie wel wat rustiger ben dan de eerste ronde en zoiets heb van ik merk het wel. Komt misschien ook omdat de kans deze keer kleiner is omdat mijn schildklier wat te hoog zat. Dus ik reken deze ronde nergens op.

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Raket, bij mijn eerste zwangerschap heb ik ook veel krampen gehad, een hittepit kussen hielp bij goed.
    Jullie hebben het al aan veel mensen verteld. Wel moeilijk zeker om dan op je werk je mond nog te houden?
    Oh ben beneiuwd naar de namen!

@Mama-in-love, vervelend he als je herkent wordt. Fijn dat je je naam mocht veranderen! Ik wist ook van een kennis van ons dat ze zwanger was door ZP, met 4 wkn al. Kwam het toevallig tegen en in haar banner had ze een foto en de naam van haar zoontje dus die herkende ik. Heb het maar niet tegen haar verteld toen ze met 12 wkn de zwnagerschap bekent maakte.

@Marieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Balen dat de test nu weer wit is, ook geen tuurstreepje? Hoop dat je gewoon een lange cyclus hebt en dinsdag een positieve test.

@Nouck, geen idee hoe ovutesten werken. Maar wachten op een ei duurt lang he...

@Tilaena, hoop ook dat je een cyclus van 28dgn hebt dan. Zou mooi uitkomen!

Bij een posi ovu test heb je dan je ei-sprong al gehad of komt ie er dan aan? Veel ei-tjes onderweg, iedereen succes met klussen! Hier ben ik al weer (ongeduldig) aan het wachten op mijn NOD.... Ben benieuwd, vorige keer werd ik al 4dgn voor mijn NOD ongesteld.

16. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    nee hier wil je niet vroegtijdig bekend worden haha
    Denk ook dat de meeste namen niet echt zijn. Mijne niet in ieder geval haha Maar goed dat maakt ook niet uit. Kennen elkaar toch niet en je bent hier wel allemaal om het zelfde iets KINDEREN

17. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Oeh, schrok best, want ik ben ook best bekend zo, nu ook maar ff mijn avatar en banner gewijzigd om wat minder herkenbaar te zijn!

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nee niet mijn eigen naam hoor :)
    beetje privacy is wel lekker, ook om ff gal te spugen en je ei kwijt te kunnen :)

bij een posi ovutest moet je ei nog springen...;)

19. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    zoooo lekker een luie dag vandaag. Heerlijk even bij komen van de hele week werken, maar gaat altijd zo snel het weekend:D zullen we het omdraaien? 5dagen weekend en 2 dagen werken lijkt me goed;)

20. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

haha...smurfin goed plan!!! Heerlijk 5 dagen niets hoeven doen...mmmm!!!

Aan mijn naam is niet veel herleidbaar geloof ik!!
    Probeer ook echt anoniem te blijven in mn info en niet te veel specifieke dingen te noemen!

Maar idd bij een positieve ovutest komt je eisprong er binnen 24/48 uur aan.

Hier gister een leuke verjaardag gehad!! Hij is super verwent!!!
    Alleen was de taart een beetje mislukt...haha!! Had m de avond ervoor gemaakt, alleen toen was het een cracker geworden...oeps!!! dus de volgende ochtend maar vroeg uit bed en weer een nieuwe gemaakt...die was niet super, maar gelukkig nog wel 1 zelf gemaakt!

Marieke, spannend joh!! Hopelijk kleurt er toch nog iets op de test...! En ook gefeliciteerd trouwens!! Leuke dag gehad??

Deel Deze Pagina