Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Welkom nieuwe meiden....ik vind het nu al gezellig hier dus hoe meer ziel hoe meer vreugd hihi

2. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Ik ben momenteel One born every minute.....het begint steeds meer te kriebelen.....maar tsjesus daar hangt echt alles af van het lachgas he....die kunnen wat leren van ons haha...nog meer mensen die dit kijken?

3. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Welkom nouck. Het wordt steeds drukker :)

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik heb het vanavond niet gezien, maar kijk het meestal op tlc net als i didnt know i was pregnant. En idd veel lachgas en zuurstof daar in 1 born every minute.

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hahaha oke! :D

6. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Joekie wat zit jij op n lekkere tijd achter zwangerschapsp.... Toevallig aan t werk;)?

T wordt echt druk....(ist misschien niet handig dat we t TE groot maken i.v.m. berichten bijhouden en op elkaar reageren?, zeg t maar als ik iets raars zeg hoor, maar voor mn idee werkt dat beter...)

Dit staat natuurlijk helemaal buienom Rica en Nouky hoor. Hartelijk welkom bij de club!! T gezegde blijft natuurlijk hoe meer zielen hoe meer vreugd!!

7. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Hier zouden wij zeker weer willen weten welk geslacht ons kindje zou hebben bij de 20 w. echo. En dit keer mag iedereen dat ook weten!
    Afgelopen keer wisten we het alleen zelf, maar eigelijjk had iedereen al het vermoeden dat het een jongetje was....haha!!

8. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Lekker geslapen allemaal?

Hoi Rica, welkom! Zie dat jullie ook een kleintje hebben van bijna 1, leuk zeg!

Nouck85, welkom, spannend he zo'n eerste kindje. (2de trouwens ook weer ;) )

Heb gisteren ook een stukje van one born every minute gekeken, maar vond het een beetje een saai programma... Een chinees vrouwtje en slecht engels sprekende man die nog over de naam aan het discussieren waren tijdens de bevalling :(

Ik ben blij dat we met de 20wkn het geslacht wilde weten. Ik had echt zo'n sterk gevoel dat het een jongetje werd, we hadden zelf geen voorkeur hoor, maar als je 40wkn lang denkt een jongen te krijgen, dan denk ik dat t na de bevalling wel even schrikken was geweest ;) hihihi. Ik vond het wel moelijk om geheim te houden.

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Vanmorgen toch nog maar een test gedaan om het zeker te weten, kon niet wachten. Deze was zo negatief als maar zijn kon, dus ben niet zwanger. Het is dus wachten op een ovulatie of ongesteldheid. Dus maar elke dag ovu testen.

10. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Oooh jammer tilaena!!! Hopenlijk heb je de volgende ronde meer geluk!!! We duimen voor je!

@bloem85....kun je er iets aan doen dat het niet te groot wordt? Wordt idd moeilijker om alles te onthouden haha

11. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Tilaena, jammer dat de test negatief was! Zou mooi zijn geweest als je al zo snel zwanger was. Hopen dat je snel ongesteld wordt, kun je daarna weer verder met klussen. Is je moeder trouwens niet nieuwsgierig hoe je het allemaal gaat doen met een donor enzo?

12. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ja dat is ze wel, maar ze denkt dat als mijn ovu test pos is dat hij dan een kwakkie in een potje komt brengen en ik het met een spuitje doe. En daar neemt ze verder genoegen mee. Denk dat ze wel veel meer vragen heeft, maar die stelt ze gelukkig niet.

13. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gelukkig vraagt ze niet verder. Anders moet je nog info gaan opzoeken hoe het normaal gesproken werkt ;) Ik zou zulke dingen denk ik niet met mijn moeder bespreken. Heb nu ook niet verteld dat we weer gaan proberen om een kindje te maken, vorige keer ook niet.

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ik weet hoe het werkt want dat had ik allemaal al opgezocht. Dus dat scheelt. Mijn moeder staat achter me en is niet zo moeilijk. Ik zou alles kunnen bespreken met haar maar kies ervoor dat niet te doen. En voor mijn moeder zou het haar eerste kleinkind zijn en haar steun is voor mij belangrijk. Vandaar dat ik van mijn plan om het pas met 12 weken te vertellen , ben afgestapt en het nu al verteld heb.

Zelfs als ik haar zou vertellen hoe het werkelijk zit, zou dat denk ik geen probleem zijn. Maar dit is makkelijker.

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan me heel goed voorstellen dat je het met iemand wil delen. Een kind krijgen is toch een grote stap in je leven. Bij ons is het meer dat ik niet zo close ben met mijn moeder.

Nog plannen voor vandaag? Ik ben vrij, vanochtend al wat gepoetst. Ben nu aan het wachten tot mijn dochter wakker wordt, kunnen we gaan lunchen. Vanmiddag wandel ik nog even naar de stad als het droog is.

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    oww lekker een vrije dag. Hier ook :) geniet er lekker van. Jammer dat het weer niet zo mooi is vandaag, maar als het droog blijft volgens mij wel lekker wandelweer.

ik heb gister een tweedehands salon tafel gekocht, dus ik ga straks even wat dingen van de woonkamer naar de slaapkamer verhuizen, de tafel neerzetten en de oude op marktplaats gooien denk ik. Verder nog wat dingetjes doen die zijn blijven liggen in huis en verder niets bijzonders.

Ik heb het geluk heel close met mijn moeder te zijn. We lopen de deur niet bij elkaar plat, maar bellen meestal wel een paar keer per week, en sinds kort sporten we samen 1x per week. Maar dat komt denk ik ook, omdat ik meer dan 10 jaar geen contact met mijn vader gehad heb. Dat begint nu langzaam aan weer een beetje op gang te komen.

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jammer Tilaena van je test! Kom maar op met die ongie dan he ;)
    Heb je verhaal even gelezen maar wat fijn dat die man je zo wil helpen met het vervullen van je kinderwens. Als je goede afspraken hebt gemaakt en je kunt elkaar zo helpen, goed toch?
    Maar je moeder weet niet van je funrelatie? wat zeg je dan, dat het echt je vriend is? Als jullie kindje er eenmaal is en hij is nog niet aan het vaderschap toe zal dat uiteindelijk toch wel vragen gaan opkomen bij je moeder? Of zal de vader van jullie kindje toch overstag gaan als hij eenmaal zo'n mooi kleintje ziet!?:)
    (puur nieuwschierigheid hoor)

@geslacht weten:
    Bij de eerste wist ik het niet, vond het wel leuk maaaar het is mij tijdens de bevalling helemaal ontgaan, vond de "verassing" dus minder spannend dan ik had gehoopt.
    Nu bij een 2e wil ik het wel weten, ook vanwege de praktische kant! Heb aardig wat meisjes-spullen en als ik die niet kan hergebruiken dan kunnen ze de deur uit anders heb ik straks de zolder zo vol!

wie is de volgende op de nod lijst eigelijk?

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    uhmm mijn moeder weet niet wie mijn funrelatie is (uberhaupt niet dat ik er 1 heb, die weet niet beter of ik ben vrijgezel) of wie de donor is.

De funrelatie zal waarschijnlijk tijdens de zwangerschap eindigen en het contact zal waarschijnlijk verbroken worden zodra ik ben bevallen, op zijn verzoek.

We hebben geen echte relatie, hij kent mijn familie of vrienden niet, het is echt puur fun, wel monogaam (en af en aan al een jaar of 2 a 3) maar gewoon echt iets tussen ons 2en en achter gesloten deuren. Dus niemand weet eigenlijk dat we samen zijn (want er zit in deze "relatie" ook geen toekomst om een echte relatie te worden) dus in die zin hoef ik niets uit te leggen en heb tegen mijn familie gezegd dat hij wenst anoniem te blijven. En dat is ook zo. Hij doet dit echt puur voor mij, omdat mijn wens zo sterk is.

Hij heeft geen enkele behoefte om vader te zijn, en ik heb geen behoefte om hem als actieve vader te hebben ;)

Het ligt allemaal een beetje ingewikkeld, maar we hebben er samen goede afspraken over gemaakt dus voor jullie komt het misschien raar en lastig of onduidelijk over, maar voor ons zijn de dingen duidelijk.

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee hoor niet raar, maar was nieuwschierig vanwege je moeder verder niets.

ahh de zon komt er door, heerlijk!

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Jeetje wat een verhalen ineens allemaal. Zal vanavond eens wat proberen te gaan lezen. Heb nu ff snel gelezen en zie dat er dus al een test gedaan is.. Tilaena, jammer meis was zo mooi geweest de 1e van het stel. Op naar de volgende ronde! ;)
    Ben erg benieuwd wie de volgende test mag doen, zelf mag ik 8 oktober pas geloof ik, maar ik ben niet zo van het testten, ik zie het wel of ik ongesteld wordt of niet. Bij de eerste was dit anders hoor, toen had ik al een week voor mijn nod testen in mijn handen. Maar toen al te vaak negatief gehad dat ik nu zoiets heb van: Ik zie het wel.. ;)

@Weten wat het wordt: Jazeker, we wisten het met de 1e ook en dat vonden wij erg fijn, dus mochten we een 2e mogen krijgen dan willen we zeker weer weten wat het gaat worden. Denk een jongetje aangezien wij in de familie alleen maar jongetjes hebben (9 stuks van 0 tot 11) :D

Deel Deze Pagina