Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bevallen: Pff praat me er niet van. Wil er niet eens aan terugdenken haha..
    Heb 2.5 uur geperst voordat hij er was. Met spoed naar het ziekenhuis gebracht met de ambu en daar een tangverlossing gehad. Zoonlief was een sterrenkijker en ik had het nooit zelf mogen doen volgens gyneacoloog.. ;) Verloskundige heeft een inschattingsfoutje gemaakt... Tja kan gebeuren maar wel erg pijnlijk om geknipt en bijna van voor naar achter uitgescheurd te zijn.. Dan heb ik het niet eens over de hechtingen die veel te strak zaten en dus gingen ontsteken.. :$ Maar we gaan voor nummer 2 dus het gezegde is waar: Je vergeet alles nadat....... blablablabla.. ;)

@Marieke: En?? hihi..

@Tilaena: Sorry dat ik ff stoor hoor, maar hoe gaat het met klussen. Neem aan dat we even geen reactie krijgen nu haha.. :D

@Raket: Sorry lees nu pas terug dat je geen verhalen wil... :)

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @ sportschool ik doe nu alleen nog wat cardio en apparaten maar ik ga misschien volgende week beginnen met groepslessen mee doen. steps en zumba

@moeders voor moeders wanneer het zo ver is ga ik me zeker opgeven

@klussen uhhhhhh dat ging op zich goed alleen hadden we net op whatsapp een woordenwisseling en ipv ma di wo wordt het alleen ma di. maar er was zaterdag al voor de fun geklust dus hopelijk komt het goed

@bevallen uhhhh denk ik nog niet over na. Maar moet sowieso in het ziekenhuis

3. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Raketzilla, die houden we erin, haha!

Thanks ladies, hier een goede dag gehad, bij de kliniek bleek ik al ver te zijn, ei op rechts van 16mm (2mm per dagen en bij 20mm klapt ié). De linker eierstok was lekker rustig, dus geen kans op 2-eiige-meerling. Morgen alweer terug komen voor inseminatie Nr. 2. En dan zit mijn "klus" er voor deze maand weer op :D Hoewel ik na die bevallingsverhalen mijn buik "al vol heb" :p

De arts is niet zo'n prater (understatement), dus kreeg geen ruimte om te vragen waar al mijn symptomen vandaan kwamen. Dus ik ging met twee voetjes op de vloer weer de kliniek uit. Hij krijgt natuurlijk de hele dag door van die kippen die van alles voelen.. Deze maand ga ik -proberen- normaal te doen.. (lees: geen testen meer uit elkaar slopen).

Mijn 3/4 dagen overtijd moet ik dus wél meerekenen aan de grootte van het eitje te zien. Goed om rekening mee te houden voor degene die ook hiermee te maken krijgen. Ik had gerekend vanaf dag bloeding (= dag 1 dacht ik). Overigens was mijn CB ovutest heel licht, bij mij niet te vertrouwen dus. Ik kan beter op mijn temperatuur in combi met slijm (jakkes..) afgaan. Geeft voor mij een betere indicatie. Als ik weet wanneer mijn eisprong is geweest, pas ik de lijst hier weer even op aan.

Marieke, suc6 met je test, laat hem maar knallen!

4. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Mag ik na mijn vakantie ook met jullie meekletsen, al ben ik half augustus al met de pil gestopt? :)

5. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Marieke en en en??

6. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Weer omo wit..ik was ineens zo teleurgesteld, de hele week ben ik best rustig geweest, maar vanmorgen was ik ineens ff klaar met mn stomme lijf..dus brutaal als ik ben heb ik mn huisarts gebeld. Die heeft me gewoon even aangehoord en me gerustgesteld! Zo fijn. We blijven om de dag testen en volgens haar klonk ik heel erg zwanger..haha

Nouja, ik heb besloten lekker een dagje voor mezelf te nemen..lees: een dagje huiswerk met veeeeeeeel muziek!

Fijne dat allemaal.

7. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Marieke kan het mij helemaal indenken! digi knuffel!!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Uiteraard! Welkom! :)

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Marieke balen :(
    Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Wat een onzekerheid Marieke! Hopelijk is het gewoon lekker raak en over een aantal dagen een dikke knaltest :)

@ Madeliefste: welkom! :)

@ Raket & SophieJosephine: zo leuk jullie zwanger-zijn verhalen te lezen haha, nu wij nog! :)

@ de rest; veel plezier met klussen en omdat het de eerste ronde niet is gelukt om allemaal zwanger te worden, zetten we onze hoop op ronde 2! (laten we hopen op iig weer 3 zwangeren met deze instelling :-D)

Hier niet veel nieuws, het klussen is weer begonnen en ben nu een weekje (rooster) vrij, heerlijk dat onregelmatig werken! Ik denk erover om mss ook mijn naam te veranderen op dit forum aangezien hij heel veel lijkt op mijn eigen naam en aan de dingen die ik hier opschrijf is heeeel makkelijk te achterhalen voor bekenden wie ik ben hihi :)

11. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @madeliefste welkom

@marieke balen zeg :( nog steeds die onduidelijkheid. Kon de huisarts geen bloedtest doen om te zien of er hcg in zit?

@lummieJ als je je er prettiger bij voelt om je naam te veranderen, dan gewoon doen!

Iedereen die aan de klus is veel succes en we zien elkaar weer op het wachtbankje lol.

12. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Raket, oh dus nog 4 weekje wachten op de echo, spannend ;) Wat gaan ze testen met bloedprikken?

@SophieJosefine, je bent dus volop zwanger met alle kwaaltje. typisch dat je zo snel kan vernaderen he! Wanneer moet je naar de verloskundige?

@Marieke, hmmm die taarten klinken lekker zeg. Hahah je moeder moest eens weten ;)
    Jeetje weer al een witte test :( Fijn dat je ha zo positief is, hoop dat je snel een mooi streepje krijgt. op welke cyclus dag zit je nu?

@Bloempie, normaal mag je geloof ik maar 3u idd, maar omdat ik al mee mocht persen voor de 10cm telde de verlos anders ofzo. En in het begin perste ik ook fout :)

@Mamalicous, lijkt me heftig met spoer naar het ziekenhuis zeg!

@Tilaena, jammer dat jullie een woordenwisseling hadden. Hoop dat ie toch raak schiet deze maand ;)

@Breeze, zo je eitje groeit goed! Jammer dat je je vragen niet hebt kunnen stellen...

@Madeliefste, welkom!! Al in de 3de ronde zie ik? Eerste kindje?

@LummieJ, veel plezier met klussen en heerlijk zo'n roostervrij weekje!

Hoe is het met de rest?

Hmm, hier is het bruinverlies al weer begonnen. Dus ik heb denk ik weer zo'n rare korte cyclus als vorige maand met 5 dgn bruinverlies en 8 dagen menstruatie :(. Vind het zo vreemd, ben al ruim 2 jaar met de pil gestopt. Voor de zwangerschap netjes regelmatig en dan 3 dgn ongesteld. Na de bevalling onregelmatig en 5 dgn ongesteld, maar sinds we begonnen zijn voor een 2de ben ik helemaal ontregeld lijkt wel. Iemand die dit herkend?

13. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

Gelukkig maar tot 18:00 en dan s' avonds nog even trainen dus was redelijk laat thuis 22:00 en dan nog heerlijk warm eten haha:p

14. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @raket spannend z'n eerste gesprek of niet?

@sophie je hoeft niet zwanger te zijn om af en toe beetje strenger te zijn voor kinderen. Als ik de hele week gewerkt heb dan heb ik vrijdag's ook een kort lontje bij bepaalde kinderen haha. Dus als ik nu al een trut ben even afwachten wat er straks gebeurd. Waarschijnlijk geen lief smurfje meer:D

@bibo hoe gaat het met werken valt het nog steeds tegen? ach na 1week ben je vakantie vergeten dus mijn advies, het weekend veel foto's kijken, zand strooien in huis, zon schilderen en mooi muziek op zetten.

15. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    jammer bibo, nee herkend het niet gelukkig.
    hopen dat het bij deze ronde blijft ;)

breeze wat spannend zeg ! ben benieuwd of dit een super ei is ;)

Hoop echt dat er idd meer roze namen vij komen, minimaal 3!!

tilaena ik zal je niet storen, jij hebt het ook druk vanavond he hahaha

vakantie? pff ben er al weer aan toe!! naja 4 maanden verlof eerder ;)

ik wacht nog even op manlief..mijn ovu is nu bijna zwart :) duidelijk mijn ei!
    tot hoever klussen jullie nog gericht door na je posi ovu test?

ik zal geen bevallingverhaal meer vertellen alhoewel ik het juist wel heel mooi en leuk vind ze van iedereen te lezen en er zelf over te vertellen maargod ik zal dat voor mij houden ;)
    het klinkt heel heftig maar het was het waard, anders zou er geen 2e keer komen he!

nou dames trusten voor straks!!
    nu eerst ff barbies baby afkijken...

16. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    @marieke:balen van de negatest zeg! Ik blijf voor je duimen!
    @ madeliefste: welkom!
    @breeze : klinkt goed jou ei! Das toch ook wel handig dat je zo precies weet hoe het ervoor staat met je ei. Hopelijk is het raak deze maand(was inseminatie toch?)!
    @bibo, ik herken het ook niet. Mijn cyclus is na de bevalling 2dagen korter geworden, maar wel redelijk stabiel. Tussen 23 en 26 dagen ongeveer.

@hier: sinds 2 dagen komt onze hond wer steeds op mijn schoot zitten. Dit deed hij ook toen ik zwanger was van de eerste, tot ik zo dik was dat het niet meer paste haha. Als ik echt zwanger blijk heeft onze hond echt een 6e zintuig!
    Verder voel ik mijn borsten, maar weet niet of ik mezelf voor de gek hou. Ik voel wat, voel dan aan mijn borsten maar dan voel ik niks meer haha. Wat kan je jezelf toch gek maken hè? Ga denk ik zondag al testen dagje voor nod, kan ik samen met mijn man testen. Vrige keer ging me dat een beetje mis. Was er van overtuigd dat ik niet zwanger was omdat we maar 2 keer geklust hadden, dus deed ik zelf maar ff een testje om van de onzekerheid af te zijn. Bleek ik toch zwanger! Dat gaat me nu niet weer mis haha!
    Fijne avond Allemaal!

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Klussen ging niet door, door de woordenwisseling heeft meneer besloten dat dit een verloren maand is en hij er wel een extra maand aan vast knoopt. Dat is het nadeel van donor en fun relatie in 1 blijkbaar. Dus het is hopen dat het klussen van zaterdag en gister genoeg is geweest.

Meestal is het hier klussen op de dag vam posi test en de dag erna. Verder niet.

Bibo ik herken het niet wat je hebt dus kan er niets zinnigs over zeggen, sorry

Bloempje ik hoop dat je hond idd een zesde zintuig heeft

18. Breeze

Breeze Actief lid

1 sep 2012
    250
    0
    0
    Hi all,

Je houdt ons wel in spanning Marieke!

Madeliefste: welkom!

Zo zaadjes zitten erin. Kreeg een andere arts, deze man zag mijn aantekeningen van temperatuur enz. Zijn conclusie was toch echt dat ik op dag 11 zit en niet op 14, zoals de andere arts gisteren zei. Ben ik toch 3 dagen overtijd geweest vorige maand. Lekker dus, (dure) zaadjes lagen al klaar voor inseminatie! Ei had nog even moeten zitten dus. Maar geen nood, ik heb een injectie met Pregnyl gekregen om de eisprong op te wekken zodat deze ronde gewoon verder kan gaan. Anders zou het zaad verloren zijn gegaan.

Pregnyl is dus het hormoon dat bij Moeders voor Moeders vandaan komt, dus alle (toekomstig) zwangere, bij deze: Bedankt!

Ze zijn allemaal onder de indruk van het zaad dat ik heb uitgekozen, hihi. Vorige maand 5,5 miljoen zwemmers, deze ronde 14,2 miljoen nádat het is "opgewerkt" voor inseminatie!!! :$ Schijnt echt bizar veel te zijn voor zo'n klein "hoopje". Heb ik ook een keer de jackpot! :p Eén daarvan zal mijn ei toch wel leuk vinden?

Ik vond nog een link van Kassa die de zwangerschapstesten heeft getest: Details/Vara Kassa

Balen Bibo! Hopelijk wordt je cyclus snel weer wat regelmatiger. Dat geeft wat meer rust.

Nou het is weer bedtijd, sweet dreams (speciaal voor de vader van Raket ;) )

19. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    tilaena , wat een domper dan zeg! jammer dat hij er zo over denkt. maar voor jou nog geen verloren zaak gezien je gister nog hebt geklust ;)...

breeze vond je verhaal erg grappig, mooi kwakkie heb je dus versierd hahaha

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Spannend breeze en super dat ze het met eem injectie kunnen helpen dan. Ik hoop dat dat superzaad raak schiet :)

Deel Deze Pagina