@floor uhmm weet niet, zaterdag en maandag geklust, maandag of woensdag posi ovutest dusse het zal er om hangen
inderdaad haha... maar goed hij plakt er een extra keer aan vast omdat we deze min of meer gemist hebben
Hij plakt er een extra keer aanvast??/ ik begrijp het volgens mij niet helemaal.. Hebben jullie een x aantal maanden afgesproken??
Voor hoe lang gaan jullie proberen Tilaena? Kan zijn dat je dat al es gezegd heb maar heb ik gemist @ Floor: ja dat hebben wij ook! Met whirlpool! maar ik lig er bijna altijd op me eentje in, manlief stapt liever onder de douche want hij valt altijd in slaap in bad haha. (des te meer ruimte voor mij ) Ik ga altijd na me werk douchen, of dat nu na een ochtenddienst, dagdienst of avonddienst is, ik ga in bad want heb echt hekel aan douchen! Voel ik me nooit echt schoon maja zit ook tussen de oren
Ff snel berichtje, morgen ga ik testen, vind het echt super spannend en heb helemaal het idee dat het raak is. Mede door onze hond die nu al 6dagen achterelkaar op mijn schoot is gaan zitten wat hij dus ook deed toen ik zwanger was van de eerste. Verder weinig eetlust, en dit had ik de vorige keer ook dus hoop het heel erg! Vanmorgen voelde ik wel wat ongi krampen, maar later van daag niet meer. Spannend! Kan niet wachten tot morgen haha.
Kira ja heerlijk is zo'n bad he hahaa Lekker scrubben, boekje erbij haha Heerljk bubbelen. Wij zijn nu nog een gedeelte aan het verbouwen in de badkamer, maar er hoort eigenlijk ook nog een tv in te hangen haha dus in de toekomst de tv aan haha Ik kan er echt onwijs van genieten, lekker even voor een late dienst een uurtje in bad liggen of na het paardrijden. Lijkt me eigenlijk ook heerlijk om in bad te bevallen.... misschien ga ik daar wel voor tegen die tijd. Het bad is groot genoeg, misschien de bubbelgaatjes even afplakken.. Het schoonmaken lijkt me minder haha maar dat zal ik vast niet hoeven doen haha Bloempie wat spannend!!!! Succes! Gek he hoe huisdieren kunnen reageren. Onze hond ging op de dag dat mijn zus ging bevallen echt zeurend huilen naast haar, heel zacht. Terwijl het een bouvier was die erg waakzaam en stabiel qua karakter was! Lijkt me wel echt leuk om weer te mogen testen hahaha Maar ga me echt houden aan niet testen voor 8 nov! Nog lang ongeveer 20 dagen wachten voor mij dus... klinkt erg ver weg.
Spannend bloempje @floor ja 6 maanden. Zeg maar 7x maar bij de eerste hadden we mijn ei gemist. Dus 6x over plus nu 1x extra omdat deze maand niet echt lekker liep.
ow....heerlijk die bad verhalen...!! Hier hebben we wel een bad, maar sinds een week hebben wij gewoon alleen nog maar lauw water....T is echt vreselijk! Zelfs douchen is gewoon koud!! Moeten we maar snel oplossen.... Maar ik snap t wel hoor...heeeeerlijk om ff te relaxen in bad met n krantje!! Deed ik tijdens de zwangerschap ook regelmatig hoor!! Bloempie, spannend!! hopelijk kom jij ons morgen positief nieuws brengen!! Tilaena, je had toch met je sex-buddie afgesproken om 6 maanden te proberen?? Maar hij wil er dus een extra maand aan vast plakken..das super (maar dan is het vast al lang gelukt , vast overbodig!! ) Kiraa, moest ook ff denken hoor wie je bent, maar ging ff iedereen opzoeken en miste jouw naam in t rijtje en 1 + 1 is nog steeds 2!! Hier vandaag een megapositieve ovulatietest, dus nog ff n poging gewaagd en nu maar weer afwachten...!! (heb stiekum ook zo'n zin om te testen over 2 weken....blijft leuk!!)
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - ronde 2 - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 14 oktober: o0Marieke0o 22 oktober: Bibo 22 oktober: bloempje 1983 24 oktober: Poely 27 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: nouck85 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest Koeka aangepast
Goedenavond dames. Wij gaan er de komende maand echt voor! Zou iemand mij op het lijstje kunnen plaatsen? Mijn nod is op 17 november eerste ronde Spannend! Succes allemaal
Tilaena: echt gaaf dat er een man bestaat die dit wilt doen! Is het iemand die je kent? Zag laatst op tv ook iemand die het gewoon gratis deed voor stellen die niet zwanger konden raken. Man vulde het spuitje in de ene kamer en de man van het stel nam het spuitje over en bracht het in bij de vrouw. Ik vind het zo mooi dat dat kan! Ik heb geen idee of ik op het wachtbankje zit al haha Klus nog even door hihihi
@tileana, balen dat het niet zo lekker loopt met je donor. Hopelijk draait ie snel weer een beetje bij. Ging het ook over het kindje maken? Of was het heel iets anders? @chavern, veel succes! @bad, hier helaas geen bad in huis. Vroeger thuis was ik ook echt een bad fan!
Ja ging indirect over dat ook. Maar hij was gestressed en nu ziek enzo. Het is iemand die ik ken ja. En er is iemand in Belgiƫ die eventueel als dit niet lukt die ook wil doneren, maar als dit niet werkt ga ik denk ik naar de kliniek. En 2 andere mannen zouden er wel over na willen denken als ze geen relatie zouden hebben, maar die hebben ze wek. Dus zo doende. Maar als dit niet werkt denk ik maar naar de kliniek om gedoe te voorkomen. Want tis toch best wat gedoe met deze bekende.
Lijkt me idd zeker niet makkelijk! Ik had net een klein beetje bloed.... Geen idee het is me nog niet eerder op gevallen dat ik dat heb. Moest ook goed kijken, maar ik zag iets rose op het toilet papier. Dus nog een keer en toen wat dieper en weer. Heel vreemd. Innestelingsbloed lijkt me een beetje vroeg. Morgen even kijken of het weg is. Hoop niet dat mijn cyclus gaat rommelen nu na het stoppen met de pil..
@ Tilaena; balen zeg dat het niet helemaal lekker loopt zo! Maja 't is ook niet een alledaagse situatie Hopelijk voor jou is het gewoon lekker snel raak en dan ben je ook niet meer van iemand anders afhankelijk @ Floor: mss heb je wel een vroege eisprong gehad? Want jij doet geen ovu-testen ofzo toch? Dus kan maar zo een vroege innesteling zijn, laten we het hopen @ Chavern; succes! Hoe oud ben je? @ Bloempie: spannend! ik duim voor je! Hoe is het met de rest?! Leuk weekend?
Nee geen testen, nou we wachten af wel vreemd... Gaan we weer heen haha ik was eindelijk een beestje rustig ermee haha hyper floor voelt/heeft weer van alles.... Ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om dit bij jullie te droppen. Bij vl hoef ik daar niet over te beginnen haha die zei ook al zit je nu op een forum om zwanger te worden? Dat vind ik echt idioot hihi maar dat vind die van alle forums! Ik vind het wel fijn.