Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bijzonder verhaal hoor. Wat fijn dat jullie dit zo kunnen regelen met z'n tweetjes.
    Beetje domme vraag misschien, maar vind je die man ook aantrekkelijk? ;) haha.. Was wel nieuwsgierig hoe je dat anders doet, jullie delen toch het bed samen neem ik aan? :p hihi..

Hoop voor je dat je volgende ronde een mooie test in handen mag hebben.

2. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    haha ja ik vind hem heel erg aantrekkelijk ;) anders zou ik het ook niet kunnen lol en dank je wel.

Ik hoop dat we allemaal snel positieve testen mogen hebben.

en mamalicious wat een hoop jongetjes in de familie dan. als ik daar op af moet gaan zal ik wel een meisje krijgen lol... de stand is hier 1 jongen, 2 meiden en 1 meid op komst in de familie onder de 6.

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Haha.. Had al wel een vermoeden.. Snoepert!! :p haha..

Ja heel veel jongens, dus een meisje zou wel leuk zijn, dat zou dan de 1e zijn. Ach mocht het een jongetje worden dan is het ook weer lekker makkelijk want dan kan ik alle babykleertjes nog een keer gebruiken hihi.. Hier dus totaal geen voorkeur, we zien het wel. ;)

4. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Haha...t is erg vermakelijk om mee te lezen!!
    Tilaena, je wordt goed onder de loep genomen...haha!!
    T is natuurlijk ook niet een allerdaagse situatie en daardoor erg interressant!!

Hier vandaag ook heerlijk een dagje vrij gehad...!! Heerlijk!!!

Had vandaag alleen schoenen besteld, worden ze precies gebracht als ik niet thuis ben.....grrr.....weer een dag wachten....!! Das altijd zo vervelend....dan verheug je je op je nieuwe spullen en dan komen ze als je dr niet bent!!!

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @bloem inderdaad maar dat vind ik niet erg, is vast de vuurdoop voor als de rest van de familie en mijn vrienden het te horen krijgen haha...

en balen is dat idd als ze uitgerekend aan de deur komen als je niet thuis bent. Vind dat ook altijd irritant. Hoop dat ze morgen dan komen als je wel thuis bent en dat ze passen!!

6. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nah onder de loep, het is meer intresse hoor. ik vind het juist heel mooi als dat zo kan. Ik heb een kennis die ook zo haar wens heeft vervult, man wist dat ze heel graag een kind wou en haar klokje tikte en hij wou haar hier mee helpen alleen is het tussen hen ook niks geworden.

irritant he bloem, dan wil je het ook gewoon hebben!

7. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Ow dat is wel fijn en lief dat hij dat gedaan heeft voor haar. Hier weet ik bijvoorbaat dat het niets echts wordt tussen ons. Dat hebben we heel'kort geprobeerd en werkte niet. De fun relatie werkt wel omdat er dan weinig commitment bij zit op het monogaam zijn na. Maar ook daarvan weten we beide dat dat geen jaren meer zal duren. Hij ziet hoe groot mijn wens is, weet dat ik op dit moment via ziekenhuis en kliniek niet in aanmerking kom, en wil dus ook helpen.

8. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    @tilaena erg leuk om het allemaal te lezen.....ik vind het inmiddels ook erg spannend voor je! Ik heb respect voor je dat je er zo mee kan omgaan! Fijn om te horen!

@bloem85 erg irritant van zo een pakketje als je net even niet thuis bent. Aangezien ik een lichte verslaving heb aan online bestellen laat ik het al meteen bij het postkantoor afgeven...dan kan ik het meteen na mijn werk gaan halen....dit werkt prima ;)

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Oww ouk dat is idd ook een goed idee. Hoef je thuis niet te gaan zitten wachten

10. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Wow, niet zo snel allemaal, ik houd jullie niet bij! :$:D

Goed, even serieus: Ik heb meestal niet zo heel veel tijd. Ik lees alles mee, en ik zal reageren op datgene wat mij opvalt/waar ik een zinnige reactie op kan geven. Dit betekent dat ik waarschijnlijk niet altijd op iedereen reageer. Dus als ik een keer niet reageer op wat iemand heeft geschreven, weet dan dat het niet mijn bedoeling is om te negeren. :)
    Zullen we het zo afspreken? Anders reageer ik waarschijnlijk vrijwel nooit uit puur schuldgevoel en angst dat ik iemand buitensluit. :)

@nieuwe leden: Welkom! Willkommen! Bienvenu! Benvenuto! Välkommen! Bienvenido! Karşılama! 歓迎! Goh, ik lijk de Paus wel! :D
    Dames, vergeet niet te zeggen hoe oud je bent, hoeveelste kindje, welke ronde, en eventueel wanneer je NOD is. Kan dat weer aan het lijstje worden toegevoegd.

@Geslacht weten: Ja, wij zouden het willen weten! En als wij het eenmaal weten, maken we het ook gewoon bekend. Waarschijnlijk zullen we de naam wel semi-geheim houden totdat het kindje in ieder geval levensvatbaar is. Overigens maakt het ons niets uit wat het wordt, zolang het maar een baby wordt! ;) Wij zijn ook niet van het babyblauw of roze als "gender marker", dus onze baby-uitzet wordt waarschijnlijk neutraal van kleur. Ik zou ook doodleuk mijn zoon in een roze truitje steken, of mijn dochter in een blauw jurkje. Het is maar een kleur. :) En dat je dan niet meteen ziet of het een jongetje of een meisje is? Och, dat komt vanzelf goed..!

Vraagje voor de groep: Hoe wonen jullie?
    Mijn man en ik wonen momenteel in een appartement met slechts 1 slaapkamer. Verhuisplannen hebben we wel (ook omdat we onze vriendelijke doch zeer onhandige en krenterige huisbaas zat zijn) maar zolang ik niet zwanger ben zien we de urgentie niet zo. We wachten tot mijn man is afgestudeerd of ik zwanger ben, we zien wel wat er eerst gebeurt.
    Alhoewel ik denk dat een eventuele baby eerst een tijdje bij ons op de kamer komt te liggen, wil ik die tweede slaapkamer toch wel hebben tegen de tijd dat er een kindje geboren wordt. Het is handig, je weet nooit of en wanneer het toch beter werkt om de kleine op een eigen kamer te leggen, en zo heb je ook wat in te richten he. Nesteldrang zonder uitlaatklep, da's ook niks! :D

Trouwens, ik geloof dat ik ovuleer. ;) Momentje hoor!

11. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Raket...haha....volgens mij heb jij het even gezellig gehad!!!

Maar wij wonen in een tussenwoning met 4 slaapkamers, dus er is nog wel plek voor een paar kinderen;)

12. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Rica: bedoelde ook niet echt onder de loep hoor, bedoelde meer dat we allemaal graag wilde weten hoe alles in elkaar steekt etc.

13. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Zo! Ik ben weer bijgelezen!!

Net als Raket al zei voel ik me ook schuldig als mensen 'negeer'..maar met mijn werk en school lukt het niet om elke dag alles te beantwoorden. Ik lees wel mee en klets waar ik kan ook gezellig mee..!

@Raket, het was vast een gezellig avondje?!! ;)

Wij wonen in een rijtjeshuis met drie slaapkamers..echt een huis op de groei dus :) Ik zeg: laat die kindjes maar komen!! :p

Nou meiden, ik ga lekker naar bed..ik ben vannacht de hele nacht in de weer geweest met buikgriep..BAH...het heerst hier zo erg! jullie een hele fijne dag gewenst!

X

14. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @raket en marieke voel je niet schuldig. Het moet leuk en gezellig blijven. Dus reageer wanneer je wil en waarop je wil. Volgens mij verwacht echt niet iedereen dat je overal op gaat reageren. De een heeft ook meer tijd dan de ander en meer met het ene onderwerp dan het andere.

@wonen ik woon in een 2 kamer beneden woning met tuin. Heb wel verhuisplannen maar tot ik 5 maanden zwanger ben, gaat verhuizen lastig worden. Ik tel nu nl als 1 en als ik 5 maanden zwanger zou zijn voor 3. Dus dat scheelt wel ff in de keuze van huizen waarop je mag reageren op woonnet.
    Mijn slaapkamer is wel groot genoeg om eventueel, als het nodig is in 2en te delen, maar liever zou ik verhuizen naar een wat groter huis met een echte kinderkamer als het zo ver is.

@marieke beterschap. Hoop dat je er snel vanaf bent.

15. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Nou...ik dacht hier ik zal eens een ovulatietest doen om te kijken of we al in de buurt komen...maar nu istie wel erg donker...(nog niet donkerder dan controlestreep) maar dat verbaasd me nogal....andere maanden zit ik pas rond de 20e met een positieve ovulatietest en nu (waarschijnlijk) een aantal dagen eerder...en dat terwijl ik wel een regelmatige cyclus heb...!!
    Moest het ff kwijt!

16. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Succes raket en bloem met klussen en zal mijn vingers kruisen voor jullie dat het dan raak is.

Bloem volgens mij kan je ovulatie elke maand schelen, het blijft tenslotte een raadsel dat lichaam. Dus lang leve de testen en veel plezier !!!!

17. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @bloem moet het positieve streepje echt donkerder zijn dan de controle streep?
    Niet dat dat hier denk ik een probleem wordt want zo donker is mijn controle streep niet maar toch. Welke testen gebruik je? Ik heb goedkope dipstickjes van 123thuistesten.nl had eerst die 5 van het kruidvat maar als je veel moet testen worden die ook behoorlijk duur. Ik dacht een heeeeeeeeeel super licht 2de streepje te zien vandaag dus het is ff afwachten. Als het idd zo is, dan is dat kleine beetje bloed dat ik op 8 september heb verloren waarschijnlijk mijn ongesteldheid geweest. Wat misschien niet zo gek is als je 1,5 week ervoor 6 dagen een onttrekkingsbloeding hebt gehad. Dus hier wachten we rustig af.

@iedereen als jullie ovulatietesten gebruiken, welke gebruiken jullie dan?

18. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Bloem, Oke dus jullie gaan het even gezellig maken vandaag :):)
    Ik had dat ook hoor, soms was hij weer positief terwijl dat niet echt volgens de berekeningen zou kloppen maar het is idd een raadsel.
    Nou succes hihi!

Ik verwacht dinsdag/woensdag mij EI maarja ik weet het niet zeker, ik voel hem altijd wel!

Ohja het lijstje:
    26 jaar, 2e kindje, nod 2 oktober geloof ik :)
    zo compleet?

Wij wonen in een redelijk nieuw rijtjeshuis met 3 slaapkamers
    Een doodlopende weg dus auto-luw en veeeeeeel kinderen!
    Ohja en dichtbij het water bij de haven...
    Verhuizen willen we absoluut niet maar vind toch dat ik een kamer tekort kom (washok/kamer), onze logeer kamer wordt dan voor de 2e en daar staat nu nog een logeerbed (die ik nog welleens gebruik) en waar mn was hangt etc. Wij zijn dus bezig met offertes voor een verdieping op het dak zodat wij 2 slaapkamers en een berging extra krijgen.

Zitten jullie allemaal in ronde 1 nog? En diegene die voor een 2e gaan, hoelang hebben jullie over de 1e gedaan? Ik was in ronde 4 zwanger!

19. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Grappig Rica....ik had echt het idee dat je eind de 30 was dus het verbaasd me dat ik nu zie staan dat je 26 bent....haha!!
    Zo zie je maar hoe fout je soms kan zitten... (eigenlijk was het ook helemaal nergens op gebaseerd, maar een gevoel...)

Leuk...dus je bent net zo oud en ook voor een tweede kindje!!!
    Hier vorige keer pas in ronde 9 zwanger, maar waren toen ook niet echt actief. Op de een of andere manier heb ik het idee dat we snel zwanger zijn dit keer. (pin me dr alleen niet te veel op vast hoor, want t is helemaal nergens op gebaseerd en kan zo maar veeeeeel langer duren..)

Hier gebruikt ik altijd ovulatietesten van zwanger&kids.Bevallen erg goed! Allleen geven ze soms een beetje snel een positief streepje op de ovutest..haha....maar dat heeft niets met de test te maken maar met degene die een beetje een wisselende cyclus heeft....haha!! Maar ik vind ze dus erg fijn en niet duur!

20. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Vanavond zal het hier denk ik wel gezellig zijn....zo'n kans moeten we natuurlijk niet laten lopen..haha!!

Deel Deze Pagina