kiraa jeetje wat vervelend zeg, lijkt me inderdaad lastig, hoop dat ze snel duidelijkheid krijgen chavern je mag de lijst zelf ook aanpassen als je dat wil hoor, we zijn niet zo moeilijk
Ik had dat bij ons zoontje ook.. Was gestopt met roken en iedereen zei: Och.. Jij bent zwanger dat kan niet anders.. Ik heb toen maar gewoon gezegd dat ze er vanzelf wel achterkomen dat het niet zo is als we een paar maanden verder zijn.. Ook zei ik dat ik er gewoon zo ineens klaar mee was en gewoon wilde stoppen, moet toch een keer dus waarom niet direct? (dit kon ik overigens glashard vertellen met een stalen gezicht haha.. ) Toen we een week verder kwamen mijn vriendinnen op visite en ik drink altijd een wijntje. Ik heb toen een beetje ranja in een wijnglas gedaan en het leek net rose. Mijn vriendinnen zeiden: Oh nee je bent toch niet zwanger want anders had je ook niet gedronken.. Whaaha.. Ze moesten eens weten..
@bibo: woehoe!! gefeliciteerd!!! Super leuk!! @alle nieuwe: welkom!! En heel veel succes! Gaat echt snel het lijstje, voor dat je het weet is de hele lijst roze!
Hele goedemorgen dames, @ ik zou inderdaad zeggen dat je een wedtrijdje houdt wie het langst vol kan houden. stoppen met roken hoeft hier niet ben gelukkig nooit begonnen en een wijntje of andere alcoholische dranken drink ik ook niet vaak Waar ze het bij mij aan kunnen merken is dat ik stop met voetbal, ze zeggen dat je door kan spelen tot ongeveer 12weken. Maar dat durf ik niet (denk ik) ben niet iemand die zich inhoudt.
Kiraa, jeetje dat is vervelend! Gaat het goed met haar? Sterkte! Stoppen met roken: lastig! Zou inderdaad zeggen dat je een weddenschap bent aangegaan. Heb hier geen ervaring ermee, nooit gerookt en drink geen alcohol! (vind het niet lekker). Mijn enige verslaving is cola.... niet dat ik hele flessen drink maar sinds we besloten hebben om zwanger te worden, drink ik nog maar 1 fles per week, haha! Ook omdat ik nodig 10 kilo moet afvallen en cola een suikerbom is! Nou, ik ga naar de sportschool met mijn schoonmoeder, fijne dag iedereen!
@Bloempie, hmm stoppen met roken is lastig te verbergen, zou er ook idd iets van een wedstrijdje van maken. Roken heb ik ook nooit gedaan en drink niet vaak, dus bij mij val het denk ik niet zo snel op. @Kiraa, jeetje, sterkte met je schoonzus! @Mamalicious, hahaha echt sneaky met die ranja! Wel leuk gedaan! @Smurffin, oh ik wist niet dat je zo snel moest stoppen met voetballen, waarom is dat? Wat doet de rest voor sport? Ik doe Fitness, zumba en met mooi weer joggen. Vorige zwangerschap ben ik tot 30 wkn doorgegaan en daarna gaan zwangerschapszwemmen. @Amely, sportse!!
@kiraa sterkte hopelijk toch nog goed nieuws. @bibo ik zou niet moeten heel vroeg, maar vindt het zelf gevaarlijk. Als het zo ver is vraag ik het eerst even aan de vk wat zij er van vindt. Waarom ik het eigenlijk niet wil is, omdat ik altijd de klos ben. Krijg regelmatig een trap zijn het niet mijn benen dan wel mijn rug/buik. En iedere keer vallen op de grond is ook niet echt prettig lijkt me. @weet niet meer wie het van de rose was, maar vond ik een erg goede oplossing
@ Smurffin, oh nee met trappen enzo zou ik ook vroeger stoppen! Je baby zit nog wel achter je schaambeen, maar je moet maar net verkeerd vallen ofzo.
@ roken: zou er ook idd een weddenschap van maken @ sport: ik volleybal Denk dat ik er ook redelijk vroeg mee ga stoppen als ik zwanger ben. 1 teamgenootje stopte rond 12 weken maar een ander pas rond 25/30 weken! Doodeng vond ik dat, haha maar volgens mij zaten wij, als teamleden, er meer mee dan haarzelf haha. Maar met al die harde ballen die gespeeld worden, en dan je soms vanuit automatische piloot duikt.. Nee dan zou ik het niet lang volhouden! Mijn schoonzusje word ondertussen op van alles onderzocht, hele familie zit in de spanning dus we moeten toch nog even geduld hebben. Ze reageren nog niet op smsjes oid, dus we moeten maar even afwachten en blijven duimen!
Ze heeft net bloed laten prikken om hcg te meten omdat dat elke dag verdubbelt (gister had ze iets meer dan 150 dus moet dan nu iig boven 300 zit) en dan kan iig een vmk worden uitgesloten. En als hcg verdubbelt is moet ze vrijdag naar het ziekenhuis.. Daar horen we vanmiddag dan meer over.. Hopelijk is het verdubbeld!! Hoe is het met de rest? ik mag me nu ook aansluiten op het wachtbankje
Hallo allemaal! @kira, wat naar voor je schoonzus, hopen dat het goed komt! Ik sluit ook aan op het wachtbankje. De ovutest was vandaag weer lichter. Dus eisprong is neem ik aan geweest. Ik vind het echt zoooo spannend! We hebben erg goed geklust. Haha. Vorige ronde hebben we de eisprong naar mijn berekeningen net gemist. Dus ben heel benieuwd wat er nu gebeurd!! Haha..
@ roken, ik ben ook een roker. Rook al wel een stuk minder. Ik ben ook nog aan het bedenken wat ik ga zeggen, mocht het raak zijn en ik helemaal stop met roken. Wel moeilijk, Volgens mij heeft iedereen dan zo door dat ik zwanger ben. Lastig!
succes met wachten nouck!! hopen dat het nu wel raak is. En idd zodra de test weer lichter wordt is als het goed is je ei geweest.
Het duurt weer even voor er weer getest kan worden zie ik. 24oktober heeft Poely haar NOD, maar die is al even niet geweest geloof ik? Daarna is Tilaena aan de beurt. Al kwaaltjes? @Mariek, hoe is het met je?
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern 8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 14 oktober: o0Marieke0o 24 oktober: Poely 29 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: nouck85 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 17 november: Chavern8783 zonder datum: 6lindsey zonder datum: Pouly ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013 bloempje 1983 - ronde 2 - ? juli 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest Zag dat ik m'n naam verkeerd had geschreven
Hallo dames, Qua stoppen met roken lijkt me die wedstrijd wel een goed idee. Ik was gestop[t toen ik stopte met de pil. Toen is het hun niet opgevallen. NU weten ze dat ik gestopt ben met de pil en ben ik inmiddels weer begonnen... heel slecht maar jammer. Merkte dat ik het eigenlijk heel makkelijk kon op de momenten dat ik dacht dat ik zwanger was haha dus komt helemaal goed. Ik ga mensen het zodra ik het weet wel vertellen. Het kan altijd mis gaan, twee kennissen hebben het met 13 en 16 weken gehad. Mij maakt het niet uit dat mensen het weten, gaat het mis vind ik dit ook der mate zo dat mensen het ook mogen weten. Zal mij ook helpen dat mensen ervan af weten en ik erover kan praten. Er bestaan roze zonder alcohol. Mijn schoonzus had deze en die was nog lekker ook! Qua sporten ik zou dan ook stoppen smurffie, zeker met gevaar op trappen. Ik rij zelf paard en dat blijf ik wel doen denk ik, maar heb dan ook een braaf beest haha Hier is het beetje rose weg gelukkig hahah Dacht al ik wil niet weer ongi worden, want dat zou geen goed teken zijn. Maar wat het bloeden nu is geweest?? geen idee. Misschien innestel of eisprong of kapot adertje of poliep haha het kan zoveel zijn, ik heb werkelijkwaar geen idee, ga er verder ook maar niet over na denken. Heb vanmorgen niet goed gegeten en moest de paarden doen, daarna was ik telaat voor mijn werk, dus snel door op het werk een boterham gegeten, maar voel me echt broerd nu. Heb het koud en dan weer warm, rillen, moe heel moe pff zou zo kunnen slapen. Ben blij als mijn dienst erop zit en ik naar huis kan om te slapen. Morgen nog een lange werkdag en dan een cursus van een halve dag. Daarna twee dagen vrij, ben ik wel aantoe
Dank jullie voor de tips, helaas is het stoppen vandaag mislukt. Heb besloten morgen nog 1 dag te roken, omdat dat op mijn werk en bij schoonmams het meest op zou vallen. Donderdag werk ik alleen, dus kan ik in de pauze zeggen dat ik net gerookt heb. En zondag werk ik met niet rokers die het niet opvallen denk ik. Dan zijn we iig een weekje verder. Daarna ga ik ook gewoon glashard ontkennen en zeggen dat ik er helemaal klaar mee ben.