Nou dames, ik word weer tante! mijn schoonzusje haar hcg is gewoon goed gestegen, en het bloed bij de urine is ook gestopt! Ze moet nu weer woensdag naar het ziekenhuis en dan word er onderzocht of het kindje op de goede plek zit! Laten we het hopen want het is ze na 2,5 jaar proberen zo gegund! Ze zijn zelf al heel blij met het idee dat ze wel gewoon zwanger kunnen raken en nu gewoon hopen dat dit kleintje op de goede plek groeit! Het is waarschijnlijk nog heeeeeel pril, 3 a 4 weken dus heel spannend! Wat doen jullie ook alweer allemaal voor werk? Ik lees dan die berichten en vraag me dan echt af wat jullie voor werk doen.. Maja is al aantal x verteld hihi Mss kunnen we het er op de lijst bijzetten?
Oh dat is wel spannend!!! idd hopen dat het op de goede plek zit! Stoppen met roken is zo moeilijk! Een kennis van mij heeft zelfs te horen gekregen van de vl dat ze door moest roken, maar moest minderen. Dit omdat het haar veel stress gaf om te stoppen, bang dat ze het niet kon enz. Dus rookt ze nu een stuk minder maar ze rookt nog wel.
@Kiraa: Fijn dat het goed gaat met je nicht! En natuurlijk gefeliciteerd dat je tante wordt! @werk: ik werk partime (24 uur) met lichamelijke gehandicapten. @wachtbankje....volgens mij zitten we bijna met zn alle op het wachtbankje! Drukke bedoeling zeg
@kiraa ik duim er voor dat het allemaal goed blijft gaan met je schoonzus! Ik heb vandaag echt n enorme baaldag, hoe het komt?! HORMONEN! Slaap slecht, hoofdpijn misselijk... Vind er vandaag maar niets aan om zwanger te zijn Natuurlijk ben ik nog wel blij.... Maar dacht dat ik 9 maanden op n roze wolk zou leven, misschien was dat ook wel wat naïef Ik werk als docent op een middelbare school. Nu fulltime, als de baby er is hoop ik 3 dagen te kunnen werken.
@kiraa, gefeliciteerd met je nicht! Wordt je voor het eerst tante? Hopelijk blijft het beebje plakken! Ik ben begeleidster bij het wonen van verstandelijk gehandicapten Net nog een testje gedaan, nog steeds wel vaag streepje, maar wel minder vaag dan gister. Zal toch een langere cyclus gehad hebben deze ronde. Volgende test doe ik een clear blue, geen gedoe meer met vage streepjes haha
@ kwaaltjes ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn omdat ik denk dat het deze ronde niet raak is, maandag posi ovu gehad en geklust en de zaterdag ervoor maar op woensdag nacht was mijn ovutest ineens mega knal. Donderdagmiddag was ie weer lichter geworden, dus ik denk dat ik woensdagnacht mijn ei heb gehad. Dus of het klussen van maandag dan genoeg geweest is????? Wel heb ik sinds vandaag steekjes en krampjes, dacht eerst dat het buikpijn was maar na goed naar de wc geweest te zijn was dat over, en voel nu echt de steekjes en krampjes bij mijn baarmoeder/eierstokken. Beetje gevoel dat ik elk moment ongesteld kan worden :s Maar dat moet ik pas za/zo/ma worden dusse... merk het wel. Ik ga zondag langs een 2de hands winkeltje waar ze die zondag alleen maar babyspullen hebben als uitzondering, zou leuk zijn om zondag positief te testen, dan kan ik gewoon al spulletjes kopen hihi en me wat minder schuldig voelen als ik dat dan doe. Er had iemand gependeld voor de fun en die zei positieve test in oktober, iemand anders zei december en een vriendin zei ik denk dat je er 4 maanden over gaat doen om zwanger te worden. Leuk allemaal en goed bedoeld, maar we zullen zien.
hallo dames!! wie kan mij helpen ben sinds april gestopt met de pil toen 2 maanden niet ongi geweest daarna een cyclus van ong 35 dagen nu zit ik al op 39 dagen en nog steeds niet ongi geworden test gedaan was negatief moet ik gewoon afwachten tot ik ongi wordt of weer een x een test doen ik weet het niet meer en dat afwachten pff groetjes
kiraa gefeliciteerd en dat is goed nieuws, hoop dat er nog meer goed nieuws komt en het lekker op de goede plek zit. @stoppen met roken , er schijnt pas een wiskundig onderzoek gedaan te zijn waaruit blijkt dat geleidelijk stoppen makkelijker is dan cold turkey. Mijn vader is nu ruim een jaar gestopt, na 40 jaar roken ruim, en die heeft het meerdere malen cold turkey geprobeerd, dat werkte niet. Uiteindelijk is het geluk door flink te minderen en nu is hij er al 1,5 jaar vanaf.
@ judith ik denk dat je moet wachten op je ongi of eventueel later nog een testje doen als deze uitblijft. Of bij twijfel even naar de huisarts. Deze kan eventueel bloed laten prikken. Maar ontpillen kan soms lang duren. Misschien anders even op het anticonceptie gedeelte kijken, daar staan ervaringen van andere mensen met ontpillen.
Ik vond de eerste 16 weken ook niet heel speciaal hoor! Geen roze wolk te bekennen Ik dacht...Is dit het nou? Doet iedereen hier nu zo geweldig over? Maar dan komt het pas... Je krijgt een buikje, je begint het te voelen, eerste van binnen en dan ook aan de buitenkant en dan wordt het geweldig! Je legt je hand op je buik en direct reageert je kindje met een trap of gewoon lekker met het rugje tegen je warme hand aan kruipen Oh...ik wil ook weer merk ik nu
Mama-in-love bedankt voor je lieve berichtje, dit geeft me hoop denk dat ik sowieso wel n ander gevoel krijg als ik het gezien heb op de echo slechts n paar weekjes wachten haha
judith, als je test niet posi aangeeft zul je moeten afwachten, zit niks anders op. Mocht het echt lang gaan duren dan zou ik langs de ha gaan om dit probleem even voor te leggen maar voor nu is het even wachten en anders nog een keer te testen. Ik had altijd een cyclus van 26 maar laatst was hij toch 29...terwijl ik al meer als 2 jaar niet meer aan de pil ben en hij al 6 maanden 26 was... Ja kan van alles zijn! Hoop dat je een beetje rust kunt vinden, en mocht je je echt zorgen maken, bel gewoon je HA maar voor nu zou ik zeggen afwachten, heeeel verlend vind ik het wel voor je ! bloempie foto? leuk zeg....wanneer ga je ditgitale doen? tilaena leuk! shop ze...gewoon lekker inslaan! Ik ook ongiekrampen maar dat heb ik wel vaker ook door stress helaas dus voelt voor mij niet anders. Ik heb ook wederom over deze ronde geen goed voorgevoel. met mn dochter was het zoooo anders, ik wist het toen echt zeker!! hoe gaat het hier verder? allemaal aan het wachten....vreselijk he! sophie hier ook, helemaal met mama eens! ik was zo plat als was tot na de 20 weken, toen genoot ik! daarvoor was ik misselijk en onzeker maar die roze wolk kom ECHT!! ! Geniet meid, het is zooo voorbij en dan ligt hij/zij in je armen. Ik vind zwanger zijn toch ook wel speciaal
Nog gefeliciteerd met het goede nieuws! Fijn dat het HCG gestegen is! Ik ben zzp er in de zorg. Ik ben oorspronkelijk IC verpleegkundige maar ik werk op alle mogelijke afdelingen als Verpleeghuis, verslavindszorg, ziekenhuis op alle verpleegafdelingen en Intensive Care. Erg afwisselend dus
Best veel mensen in de zorg dus! Ik werk ook in gehandicaptenzorg. Las ook van iemand hier die morgen cursus heeft van werk? Wat voor cursus heb je? Wij zitten nu ook volop in de cursussen. Zou grappig zijn als we voor de zelfde stichting werken
Bovenste van gistermorgen Onderste van vanavond. Naar mijn idee iets donkerder met avond urine. Weet nog niet wanneer ik de digitale ga doen. Ik laat het weten wanneer ik m gedaan heb!
Mooi hoor bloempie!!Je bent gewoon echt zwanger!! Wat fijn dat het zo snel gelukt is!! Roken, nooit gedaan, vind het smerig! Drink ook niet, ook smerig!! (klinkt eigelijk wel als een saaie muts..haha!!) Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs! Sporten doe ik inmiddels niet meer structureel....wil ik eigelijk wel, maar t komt er steeds niet van! Doe zo af en toe hardlopen en wil graag weer gaan tennissen..!
Ik ben administratief medewerkster op kantoor.. Ik doe dit 2 dagen in de week en om de week werk ik op zaterdag in een winkel.. (gewoon voor erbij en de gezelligheid, winkel is van mijn vriendin) Ook op de wachtbank hier.. De afgelopen dagen vanaf donderdag elke avond nog geklust dus moet vast goed gaan deze ronde.. Wat wil ik graag een positieve test want een vriendin van mij is een maand eerder als mij bevallen en is alweer zwanger dus: IK WIL OOK WEER!! Zo dat was even ego, maar moest er even uit. Hoe is het verder met iedereen? Allemaal aan het wachten? Wanneer is de eerstvolgende NOD? En van wie?