Hihi.. Bij de tandarts heb ik ook verdoving.. Bevalling gelukkig helemaal zelf kunnen doen.. Helaas wel met behulp van de verlostang, dat dan weer wel, maar wat pijn betreft ben ik zeer trots op mezelf.. En ik weet zeker dat alle dames hier dat kunnen.. Wij zijn toch stoer???
@Tilaena: Je zei dat je je net voelt alsof je ongesteld bent, maar dan zonder bloed, kan dit geen innesteling wezen??? Hoop het voor je meid, klinkt wel zo namelijk... Wil je geen valse hoop geven hoor..
Ik heb geen idee hoe het bevallen is, maar daarom ook het voorbeeld van de tandarts haha Kleine pijngrens. Ik moet ook niet teveel lezen over een bevalling... het kan er maar beter zitten haha Want dan moet het er ook weer uit.... Komt goed. Kwaaltjes nemen weer toe hahaha Geweldig, welkom op de wachtbank, kwalen komen vanzelf dan wel haha
Vraagje: Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag geklust. Maandag had ik eisprong volgens de banner, maar niet geklust. Kunnen wij dan vanavond beter ook nog klussen of heeft dat geen zin meer? Ik heb hoofdpijn namelijk haha..
ja zou ik wel doen. zei je banner vandaag je vruchtbare dag of dat je je eisprong hebt? want je eitje springt later...net als bij een ovutest, die geeft een posi aan maar dan komt je eisprong later.....Ik weet niet hoe het met die banner zit maar toch. Dus ik zou zeker vanavond klussen hoor, het kan geen kwaad toch? have fun haha tilaena bij mn dochter had ik ook hele erge ongikrampen maar dan ook constant...alsof ik ongie ging worden. Hier ook geen valse hoop maar wel iets herkenning boren gaat hier ook zonder verdoving, ik vind die verdoving zon rotgevoel! Tenzij hij echt heeel diep moet boren maar dan geeft hij het zelf aan. dames hieronder het wachtbankje!! extra groot, comfortabel, zeer vruchtbaar en plek voor ons allemaal!!!!
Heerlijk die bank!! *kruipt lekker in de hoek met een snuggie en een tablet* we merken het maandag wel dames of het herkenning is of niet en of het wel of niet raak is. Ik ga er zelf niet vanuit *wil me zelf niet gek maken* en heb ook besloten niet eerder te testen *vorige keer 5x getest en mezelf helemaal gek gemaakt lol* krampen zijn er inderdaad continu soms wat erger soms wat minder erg. Elke keer als ik naar het toilet ga denk ik, en nu heb ik een vroege ongi Maar nog niets en NOD ligt ook pas op za/zo/ma. Naast me navel was het maar even eerst links toen rechts en nu niet meer. En heb wel het idee dat ik mijn bekken wat voel, maar goed.... afwachten en wachten en wachten
Spannend tileana! Klinkt wel herkenbaar haha. Lekker wachtbankje hoor dames! Ben zeer benieuwd naar de volgende testen!
Word lekker knus op dat bankie! Schuif es op dames!! Waar mogen de zwangere dames zitten dan? Op hun roze wolk?
Kopje thee dames Misschien een koekje erbij? Ik voel me zwanger! Helaas wil dat vaak niets zeggen, zeker niet in dit gedeelte van de cyclus. Toch heb ik een zwanger gevoel. Ongiegevoel eigenlijk... Maar moet nog heel veel geduld hebben voor ik mag testen Zou wel apart zijn met onze geschiedenis...
Nou voorruit , hier een roze wolk voor onze zwangere miepies Ik wil van die bank af en er op springen tilaena spannend hoor... hier nog 7 dagen!! duurt lang zeg, ben een paar dagen vrij geweest maar dan gaat de tijd toch minder snel! bloempie super idee.....ik ga dat denk ik ook zo doen! hebben jullie samen met jullie man/partner getest? Ik heb het vorige keer samen gedaan, mooi moment maar lijkt mij ook wel leuk om een kaartje namens "de baby" te sturen voor papa en zusje .... sorry mn fantasie slaat weer op hol haha! Marieke!!??? hoe gaat het meid? we horen graag het verlossende positieve woord
Oh die bank ik lekker, maar die rose wolk toch ook wel, haha Hier ook het idee zwanger te zijn hihi maar helaas weten we dat pas 8 nov.....
Ahhh wat een lekker bankje!! Haha! Hier nog geen klachten, maar goed, ook pas 3 dpo vandaag. En heb afgesproken om mezelf niet meer gek te maken zoals vorige ronde. Haha.