hoi hoi, ben opzoek naar een clubje om gedachten mee uit te wisselen, heb er tot vandaag nog geen gevonden. Alle clubjes sluiten of reageren niet meer. Zo te zien hier wel. Ik ken de primarkt nog niet maar zo te horen is het een leuke winkel. Ben benieuwd naar andere tips, mijn man en ik gaan voor de 1e!!
@Nic25: Welkom meid. Leuk dat je met ons komt kletsen! Jullie zitten in ronde 4 begrijp ik.. (lees ik in je onderschrift) Is het jullie 1e kindje of heb je al kindje(s)
Nic25, welkom en succes! Plek zat op ons wachtbankje Oja, nadeel van Primark zijn de mega rijen voor pashokjes (en je mag maar 8 artikelen mee naar binnen nemen maar gelukkig had me vriendin heel weinig dus die heeft wat kleertjes voor mij mee naar binnen gesmokkeld ) en kassa. Bij beide 3 kwartier in de rij gestaan
Wat een snelle en lieve reactie kijk hier was ik naar opzoek ben terecht thnx. wij gaan voor ons eerste kindje Hoe en wat vertel ik morgen wel even. Mijn man is nu net thuis. tot morgen!
@ Nic, welkom!! Hoever ben je in je cyclus? Kan je al op onze lounchbank (wachtbankje) of wacht je nog op je ei? Haha.. @Primark, had ik ook nog nooit van gehoord! Lijkt me wel een leuke winkel! @bevallen, ik gaf eerder aan er nog niet over te willen denken, maar ik weet in ieder geval wel dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Lijkt me wel zo veilig. Maar verder ga ik nog geen bevallingsverhalen lezen enzo hoor! Haha.. Ik ga lekker slapen! Weltrusten allemaal!
truste nouck en welcome nic!! Als je even je leeftijd, ronde, nod enzo doorgeeft, kan iemand (of jijzelf) je erbij zetten in het lijstje. Dan hoor je er helemaal bij Spannend he? zo gaan voor de eerste? Tot morgen en have fun met ml.
Hihi, onze September 2012 Loungebank! Bekijk bijlage 282593 Welterusten voor degenen die al gaan slapen!
September (s)toppers! Wie is wie 6lindsey - leeftijd - ronde 2 - 1e kindje Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern 8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Evergreen -35 jaar - ronde 2 - 2e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Happy3 - 34 jaar - ronde 1 - 2e kindje Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje LadyD - 37 jaar - ronde 1 - 2e kindje Linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje Nic25 - 25jaar??-ronde 4? - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Poely - 29 jaar - ronde1 - 2e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 14 oktober: o0Marieke0o 24 oktober: Poely 29 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: nouck85 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 17 november: Chavern8783 zonder datum: 6lindsey ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - ? juni 2013 bloempje 1983 - ronde 2 - ? juli 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN Evergreen 10-9 voor het laatst actief geweest Linda12 10-9 voor het laatst actief geweest Happy3 18-9 voor 't laatst actief geweest Is dit een idee? Geslacht of geheim invullen thuis of ZH (ziekenhuis) borstvoeding (BV) of flesvoeding (FV)
Nee hoor je maakt het gewoon gezellig En laat ons nieuwste lid ff de bank zien En zo hebben ze morgen weer wat te lezen rofl
Hihi ik moest zelf ook ff terug zoeken hoe die bank er ook alweer uitzag! Maar ik ga ook lekke slapen, winkelen is echt heeeel vermoeiend Welterusten!
hoi hoi iedereen goed geslape? Heb vandaag me tante opgebeld om te zeggen dat ik beschikbaar ben. Ik ga lekker bij hen de tuin doen en wat schilderen. Ff mijn gedachten kwijt en weg van thuis. Ben inderdaad 25. Ben afgelopen zomer getrouwd en start nu mijn gezinnetje. Nu is het zo dat ik 10 jaar aan de pil geweest ben en in maart gestopt ben. Maar toen nog niet begonne wilde eerst trouwen. Ik heb ook niet bijgehouden wanneer ik ongesteld werd en wanneer mijn eitje zou moeten komen. was eerder bezig met mijn trouwerij. Nu heb ik de rondes van juli en augustus wel bijgehouden maarja daar heb ik nu weinig aan. het was 28 en 40 ! ja inderdaad heel lang en nu ben ik zelfs al bij 60 dus wanneer mijn nod is geen idee . Ik heb minstens 10 testen gedaan. waarvan kv en p en zo;n internet die goedkoop was hhaha 3 voor 10. allemaal negatief. Nu had ik vanalles uiteraard al weer gelezen op internet dat je ei vast zou kunnen zitten en weet ik wat voor ergs allemaal. Werd er een beetje bang van en heb de HA gebeld. Krijg ik de assistent eraan en die verteld me doodleuk dat ze er niks aan doen totdat je een jaar geen zwanger op je test hebt staan. Dat was mijn vraag ook niet. Mijn vraag was of het kwaad kon om zo lang niet ongi te zijn. Zij vond van niet want het was niet gek dat de pil na 10jaar nog wat invloed had en dat mijn cyclus nog opgang moest komen. Ben er nog niet helemaal gerust op. Maar nadenken heeft nu even geen zin meer. Mijn man is nu een dagje duiken met een stel vrienden en ik ben alleen thuis. Maar vandaag dus niet. hahaha Dus ik zal morgenvroeg of miss vanavond pas kunnen reageren. Maar dan weten jullie iig wat er bij mij speelt en waarom ik een clubje nodig had/heb.
@Tilaena, dat is inderdaad een koopje!! En zijn ze echt nieuw? Hahha het was gezellig hier gisterenavond, jullie heb weer lekker bankgehangen zie ik @Nic, welkom!! Nou ik ga weer aan het werk, drukke dag voor de boeg.
@bibo ja ze zijn echt nieuw in doos. Iemand die denk ik een partij opgekocht heeft. @nic25 best een heftig verhaal, en ik snap dat je er niet gerust op bent, maar een assistente is geen dokter. En ontpillen of niet, vind dat ze zich er wel heel makkelijk van af maakt. Anders afspraak maken, en tegen de assistente zeggen dat je voor wat anders komt of naar het inloop spreek uur gaan, dan vragen ze niet waarvoor je komt, als je je zorgen blijft maken. Veel plezier met de tuin doen en schilderen.
Nou eindelijk een knal test en de clear bleu zegt ook zwanger 2-3 weken. Nu ben ik er helemaal gerust op haha. Gister de hele dag niet gerookt, ben trots op mezelf! Vandaag werken, hopelijk kan ik het nog ff geheim houden!
mooie test en duidelijker kan ie nu niet zijn bloempie!! Superrrrrr dat je gisteren de hele dag niet gerookt hebt. Dat is er vast 1, hopen dat het je vandaag ook gaat lukken. Heel veel succes!!!!!
@ Bloempie: lijkt me echt een geweldig moment om het woord "zwanger" op die test te zien verschijnen! @ Nic: tuurlijk kan je cyclus nog in de war zijn van het ontpillen maar ik ging dus echt niet naar zo'n assistent luisteren. Denk ook niet echt dst het haar taak is om diagnoses te stellen over de telefoon. Bij ons hoeven we ook niet bij de assistentes aan ge geven waarvoor we een afspraak maken dus als je de volgende keer weer belt, gewoon zeggen dat je een afspraak wilt maken, klaar. Heeft zij verder niks mee nodig. Succes ermee verder!