Ooh.. achja zal vast handig zijn. Ik probeer het ook uit, heb je verzoekje gestuurd tot vriendjes....als je dat wilt natuurlijk haha
Rica, mijn toestemming heb je ook! Man, ik moet een hobby zoeken, blijf maar hangen op dit forum! Haha
vriendjes ja ik heb fotos van mijn dochter in mn prive album en soms plaats ik er iets waar een ander naar vraagt maar waarvan ik niet wil dat de rest het ziet. Dus voor wie mijn dochter wil bewonderen...be my gast ik zal eens die lijst bekijken..ben alleen bang dat ik er iemand uit haal die wel meekletst, naja mocht dat zo zijn is het mijn schuld haha
nee ik zie dat hij al opgeschoond is!! goed gedaan meid was me niet zozeer opgevallen..ben blind haha
Rica, heb n vriendjes verzoek naar je gestuurd! Ben natuurlijk erg benieuwd hoe jullie dochter er uit ziet
Wie ik er nog in zie sta maar eigenlijk nooit mee zie kletsen zijn: 6lindsey, Rozientje en Hitchke.. Toch? Of heb ik het mis?
Whaaaaa.... Dames!!! 8 pagina's terug lezen!!! *heb je met drukke avonden*... Welkom Nic! Ik snap je frustratie... Toch HA nog een keer bellen denk ik! Zoveel gelezen dat ik niet meer weet wie of wat!!!oeps.. Alle wachters succes in de lounge!! Hier.... Euhh, wachten op de ei... Hihi
ja klopt, op rozientje na dan die had gezegt dat ze op vakantie ging. maar die 2 zijn volgens mij ook niet meer geweest...andere dames?? klopt toch? ik heb hier een zieke man..oh wat is hij zielig! haha jeetje mannen en ziek zijn verschrikkelijk zeg. is het al 30 oktober"???
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25jaar??-ronde 4? - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: nouck85 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 17 november: Chavern8783 -- November?: o0Marieke0o ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN 06Lindsey?? Ik heb Hitcke erin gelaten omdat het bijna haar nod is en ik mij haar nog wel kan heugen dat ze hier wat typte dus die laten we er even in oke?
Poeheeeeeej... Vandaag zoontje naar de opvang gedaan, zelf een dagje vrij. Ik denk nou eerst even een morgen flink aan de poets. Nu een boterham en zp en ik schrik me rot... Dames toch!! Jullie zijn echt verslaafd, wat ik me overigens ook voor kan stellen hoor!! Nic, ik ben het helemaal met de dames eens! Naar de dokter toe en wel zo snel mogelijk! Dit is toch niet te doen als je een kindje wilt proberen te krijgen.. Tilaena en Kiraa, thanx voor de uitnodiging, we zijn vriendjes.. Bloem, wat een mooie testen heb je daar, vooral die van clear blue is overduidelijk.. Rica, ja mannen he.. Die zijn altijd heel erg ziek!! Altijd erger al een ander.. Ik ken dat.. En ze zijn zooooooo zielig!! Ik ga snel weer door met opruimen en schoonmaken. Heb ik nu mooi alle tijd voor!! Dames tot snel!!
Hihi, als mijn man ziek is duurt dat eerst heel lang voor ie er aan toe wil geven maar als dat dan eenmaal gedaan is, dan is echt zo een dictator vanaf de bank; schat pak ff dit, schat pak ff dat enz. En wij maar hard doorgaan als we ziek zijn anders word er niks gedaan in huis Ik ga ook schoonmaken, bah!
ik kreeg al het pruillipje, ken je die al?? wil je een deken voor mij pakken pruil pruil boehoeeee hahahaha ik zit ff in dubio, heb echt last mn boobs maarja zit morgen 4 dagen voor mn nod...dat is toch te vroeg om te kunnen testen toch? Ik wil echt naar de HA anders maarja die vraagt mij zowieso (net als vorige keer) kun je zwanger zijn...naja ik kan niet met nee antwoorden he Maargoed ze doen mij best zeer, vooral die steken enzo..omdat ik al een hystorie met mn boobs heb waar ik verder niet teveel over wil vertellen zo, ben ik echt geneigd te testen maarja hoeveel kans zou het zijn dat hij uberhaupt wat aangeeft! Ik doe hem morgen en anders overmorgen aangezien ik heeeel vroeg eruit moet!
Goedeavond allemaal pffff echt ontzettend veel terug te lezen stelletje verslaafden ik zal ook maar eens weer mee werken om, de pagina's te vullen. Heb ook paar dames toegevoegd als vriend, maar ben nog niet klaar hihi de rest komt nog waarschijnlijk morgen ofzo. Hier lekker dagje geshopt mijn voetjes en beentjes zijn ergggggg moe, dus nu lekker bankhangen en voetbal kijken.