Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Rica, hier idd in ronde 1, nu dus rond ovulatie

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nou ik hoor het wel vaker maar dat komt door mijn mega hippe naam "Rica" (zo heet ik overigens niet in het echt hoor)
    Volgens mij is dat een oudbollige naam ofzo :)

Ja bij mn eerste ben ik bij ronde 3 gaan starten met ovutesten van zwanger en kids...ideaal.
    Nu ben ik er iets minder mee bezig maar zn mn lade vol met babyboom ovu testen(gekregen)...die werken alleen bij mij voor geen meter dus ze liggen maar te liggen en denk dat ik ze eens ga gebruiken dit keer, maar ben bang dat ze weinig aan gaan geven. De datum was volgens mij ook aan de krappe kant.

3. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Er is weer gezellig gekletst zie ik wel!!

@Tilaena, jammer dat het verder niks werd met je funrelatie, maar zo'n monogame sex-buddy lijkt me toch ook fijn. Lief dat hij je wil helpen met je kinderwens, hoop dat het voor jullie beide goed werkt.

@Raket, je hoeft toch ook niet op iedereen te reageren, is geen doen, het gaat idd erg snel!

Qua geslacht hebben wij geen voorkeur, heb het gevoel dat het een meisje gaat worden, maar vorige keer zat ik er ook finaal naast :D

Wij wonen in een simpel rijtjeshuis, met maar 2 slaapkamers. Zijn dus nu een beetje aan het dubben of we de zolder (was- en logeerhok) gaan verbouwen of dat de kinderen op 1 kamer gaan. Onze dochter heeft zowieo tot de 7 maanden 's nachts bij ons gelegen, vond ik wel zo makkelijk met de borstvoeding.

@Marieke, heb je zelf buikgriep gehad? Vervelend! Hoop dat je al wat opgeknapt bent.

De klusperiode is voor mij volgens mij al weer voorbij, maar we hebben goed ons best gedaan afgelopen week ;) Ovulatietesten gebruik ik niet, heb gisteren wel al heel voorbarig zwangerschapsteste gekocht bij de Kruivat...:p

Wij zitten in ronde 1. Vorige keer was ik na 3 of 4 rondes zwanger, was niet echt bezig met mijn cyclus toen mijn man er ook voor wilde gaan, dus weet niet of ik toen al wel of geen ei had gehad.

Zal ik het NOD lijstje even bovenhalen? Dan kan iedereen het zelf bijvullen.

4. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    September stoppers!

Wie is wie
    Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje

Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje

tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    27 september: Bibo
    28 (??) september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983

01 oktober: Breeze
    02 oktober: Rica
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious
    08 oktober: tilaena
    11 oktober: o0Marieke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

5. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Hallo allemaal!
    Wat is er al weer veel bijgekomen zeg!
    Ik heb ook niet zoveel tijd om te reageren, maar ik lees alles mee.

Ik zal eerst eens wat over mijzelf vertellen:
    Ik ben 27 jaar en we gaan voor ons eerste kindje (spannend!:D). Ik ben inmiddels twee jaar getrouwd en ik woon met mijn man in een twee-onder-één-kap woning met 3 slaapkamers. We hadden in augustus besloten om te gaan proberen zwanger te worden in het nieuwe jaar (vanaf januari). Maaaaarrr... toen we dat eenmaal hadden besloten, kregen we er zoveel zin in dat ik maar direct ben gestopt met de pil :D. 30 augustus begon de ontrekkingsbloeding van mijn laatste pilstrip. Ik doe geen evulatietesten o.i.d., we hebben besloten om er eerst niet teveel druk op te leggen. Als ik dan in december nog niet zwanger ben, gaan we dat wel doen (eerst maar eens hopen dat ik een beetje snel mijn ongesteldheid weer terugkrijg trouwens ;)). Ik heb dus ook geen idee wanneer mijn NOD is (weet trouwens ook niet WAT dat precies is, haha :). Het staat volgens mij voor Niet Ongesteld Dag? Maar dat kan ik nu toch nog niet weten? Of wel? En wanneer zou mijn eisprong kunnen zijn dan als ik een normale cyclus direct zou hebben?).
    Verder werk ik 32 uur en mijn man heeft een eigen bedrijf.
    Als hobby heb ik 2 paarden (een jonkie van 4 jaar en een ouder paard). Ik hoop dat ik nog een tijdje door kan rijden als ik zwanger ben, want ik zal dat wel erg missen (zie ik wel een beetje tegen op, maar ach, wat zijn nu 9 maanden..)! Ik heb in ieder geval gehoord dat paardrijden geen miskraam kan veroorzaken.
    Dit ís in het kort mijn leven ;).

Ik hoop dat we allemaal heel snel zwanger worden!:D Ik ben echt zoooo benieuwd hoe een kleintje van mij en mijn man er uit zal gaan zien:D. Als het in ieder geval maar gezond is.

Groetjes!

6. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heej Nouck, fijn dat jullie nu toch al eerder zijn begonnen. Als de beslissing eenmaal gemaakt is, wordt wachten moeilijker he. Wat voor werk doe je? Het is wel druk zeker, als je man een eigen bedrijf heeft.

Als je gelijk een normale cycus van 28 dagen hebt zou je NOD 27 september zijn volgens mij... En is vandaag ongeveer je eisprong, klussen dus ;)

7. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@bibo: ik ben directiesecretaresse. Mijn man heeft een klein eigen bedrijf, dus qua drukte valt dat op zich wel mee. Tuurlijk wel druk, maar niet TE.

Dat wordt zeker klussen dit weekend! ;)

Wat doen jullie allemaal voor werk?

8. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Ik ben leerkracht in het basisonderwijs! Een erg leuke baan!!

Nouck veel succes de komende dagen....t is altijd ff afwachten hoe je cyclus gaat lopen en soms doet ie dan ook nog wel eens raar...!! T hoort er allemaal bij!!

9. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    @nouck spannend he....leuk dat jullie er nu toch al aan gaan beginnen!....je mag 5 dagen na mij testen zie ik. Ik zou ook niet kunnen wachten tot volgend jaar...als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan wil ik er ook voor gaan hihi.

@bloem85 jij zit dus de hele week tussen de kindertjes....lijkt me echt een super leuk beroep!

@bibo mag ik ook op het lijstje??? Ik weet niet of ik dat zelf kan doen....*schaam schaam*....
    Puk1987....25 jaar.....1ste ronde...1ste kindje nod 23 september
    Dankjewel alvast!

Ik ben werkzaam als verpleegkundige in het ziekenhuis. Wij wonen in een half vrijstaand woonhuis en hebben 3 slaapkamers (na heel wat verbouwen). Wij hebben eerst alles verbouwd om het naar onze zin te maken en toen de beslissing gemaakt om aan kindjes te gaan beginnen. We waren nog jong ;)

10. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha, ik ben geen lijst beheerder hoor ;) Gewoon wat kopieer en plak werk, maar ik zet je er wel ff op.
    25 is idd nog jong zat, lekker dat jullie huis nu helemaal naar jullie zin is! Je mag als eerste testen zie ik, denk je dat het raak is deze maand?

Ik ben zelf fysiotherapeut, werk meestal 4 daagjes. Als er straks een 2de is wil ik wel gaan rekenen of ik nog een dag minder kan werken.

Hebben jullie allemaal nog leuke plannen voor het weekend?

11. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    September stoppers!

Wie is wie

Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje

Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje

tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    23 september: Puk1987

27 september: Bibo
    28 (??) september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983

01 oktober: Breeze
    02 oktober: Rica
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious
    08 oktober: tilaena
    11 oktober: o0Marieke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

12. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Hartstikke bedankt bibo!!!! ;)
    Ja we zijn ook blij dat we alles zover in orde hebben.
    Ik werk nu fulltime maar wil als we een kindje krijgen 24uur gaan werken. Omdat we anders teveel aan opvang moet gaan betalen :p
    Inmiddels voel ik vanalles.....allerlei steekjes en krampen voornamelijk in de liesstreek. Ook ben ik erg moe.....maar nogmaals....ik weet niet of dit door een eventuele zwangerschap kan zijn. Ik heb geen ervaring namelijk. Ik heb een soort beurs gevoel in mijn onderbuik sinds 4 dagen. Het is alleen maar hopen dat het er eerste x raak mag zijn haha. Ben wel heel ongeduldig! En jij bobo.....een voorgevoel ofnie?

Wij hebben dit weekend 3 verjaaragen.....dus druk druk haa. Verder niet vee? op de planning....heb nog een weekje vakantie....en jullie?

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    puck je hebt een hele mooie nod dag...dan is mijn dochter jarig! Dus het kan niet anders dan positief zijn hihi...

14. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Haha super rica! Dan ga ik inderdaad hopen dat dat een beetje meehelpt! Als het zo is dan zal ik altijd aan je dochtertje blijven denken ;)...hoe heet ze?

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Graag gedaan hoor Puk! Ik heb geen voorgevoel, maar ben wel super ongeduldig. Hoop dat het snel raak is, dat geld natuurlijk voor iedereen ;)
    Van het weekend niet veel plannen, zijn een beetje aan het klussen in huis en morgenavond ga ik stappen met vriendinnen.

Rica je dochtertje is dus bijna jarig, leuk! Wel spannend he, de eerste verjaardag.

16. LadyD

LadyD Nieuw lid

14 sep 2012
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

ik ben op 1 september gestopt met de pil... mag ik me bij jullie aansluiten? het lijkt me leuk om de spanning te delen, want ik heb natuurlijk niet aan de hele wereld verteld dat ik gestopt ben met de pil.

Groetjes,
    Lady

17. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Welkom ladyd...spannende tijd breekt aan voor jullie. Is het jullie eerste? Hopenlijk is je cyclus meteen een beetje regelmatig....succes!

18. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames! Iedereen lekker geslapen? Ik wel, was alleen wel een beetje koud om om half 6 uit bed te gaan, omdat mn dochtertje wakker was, brrr ;)

Hoi LadyD, welkom! Hoop ook dat je cyclus snel regelmatig is.

19. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik wil ook graag meedoen:D Wij gaan voor ons 1e kindje en mijn NOD is als het goed is 9okt. Ben sinds augustus gestopt met de pil (heb iets minder als een jaar geslikt) en de happy periode gaat richting het einde. Ben maar van een 28daagse cyclus uit gegaan omdat ik dat altijd heb gehad. Kon er de klok op gelijk zetten;)

Ik ben 25 jaar en bijna een jaar getrouwd, heb een vaste baan in het zwembad voor 27uur en een kwartier;). Alleen ml is niet helemaal zeker van zijn baan, maar gaan het toch proberen. Iedereen heel veel succes en hopelijk een flink roze maand straks:cool:

20. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Goede morgen dames!
    Wat leuk om al die verhalen te lezen!

Ik wil ook graag meedoen. Ook wij zijn sinds augustus gestopt met de pil. M'n vermoedelijke NOD zal als het goed is 27 september zijn. Ik ga uit van een cyclus van 28 à 29 dagen...

Verder woon ik samen met zijn partner in een rijtjeshuis met 3 slaapkamers.... Ben 22 jaartjes jong!!

Deel Deze Pagina