ohhh lekker 2 weekjes vrij wil ik ook wel. Misschien bel ik morgen wel eventjeshet is dat ik dat niet kan maken anders deed ik dat. Hmmm hier soms ook klachtjes had paar dagen geleden 3mini druppeltjes bloed wat ik anders nooit heb maar verder soms tekentjes, maar denk dat het niet raak is. Want verder voel ik helemaal niks helaas moet ik nog tot volgende week maandag wachten voor mijn nod
welkom nieuwe mensen!!!! kom erbij op onze mooie bank haha Hier werken dit weekend blek geen zin in! Net de paarden gedaan en de hond uitgelaten, nu zo douchen en aan de bak! Nog 6 dagen tot testen volgens de banner hahah spannend! helaas voor de banner hou ik me aan 8 nov. Heb wel al kwaaltjes denk ik, maar vorige maand had ik ze erger en toenwerd ik gewoon ongi.. Maar ben af en toe iets wat misselijk (volgens mijn zus ben je in je zwangerschap niet iets wat misselijk, maar strontmisselijk, dus zal het wel nog ontpillen zijn hahaha Mijn buik is flink aan het borrelen, maar gisteren had vl coq au vin gemaakt en dan lekker met stokbrood soppen heerlijK!!! haha natuurlijk veel te veel gegeten hahaah Ben erg moe, maar heb veel gewerkt en veel aan mijn hoofd gehad, nu twee dagen vrij geweest en andere dingen geregeld en nu weer vijf diensten, dus is het eigenlijk ook niet gek dat ik moe ben. Het enige wat ik kan zeggen met zekerheid dat mijn slijm van rekbaar naar wat droger is gegaan en nu absoluut niet meer rekbaar. Dus de wachtbankperiode is nu wel echt begonnen. Hoop dat we voldoende geklust hebben en dat ik net zo nuchter als nu over alle klachten kan blijven de komende 12 dagen haha
Nic, gecondoleerd, wat naar Tilaena, beterschap. Gaat het alweer wat beter? Wanneer ga je weer testen? Spannend! Hier weinig bijzonders Zit gezellig op het wachtbankje en mag voorlopig nog niet testen... Wat ik precies voel weet ik niet meer met die zeurende blindedarm ernaast... We wachten maar rustig af!
BabyR, welkom bij t o zo gezellige lounchbankclubje!!! Hier gister een nieuwe tafel gekocht. Een heeeeel grote en mooie! 240 x 100 mooi teakhout!! Ben dr helemaal gelukkig mee!! DInsdag wordt ie al gebracht!!! Verder niet veel bijzonders! Voel bijna niets!! Dus we wachten het gewoon allemaal af! Wil vrijdag een testje doen! Heerlijk, vakantie!! Heb deze week ook vakantie gehad! Maandag weer aan de slag, ook leuk!! Meiden die nu lekker vakantie hebben; geniet er van!!! Testjes: WAAR ZIJN ZE????
Nic, sorry had er even overheen gelezen, gecondoleerd meid! Hopelijk kan je het snel een plekje geven! Tilaena, HEEEEEEEEl VEEEEEEEEEEl BETERSCHAP!! *stuurt de hoofdpijntjes weg*
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25jaar??-ronde 4? - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 17 november: Chavern8783 -- November?: o0Marieke0o ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN 06Lindsey??
Ik had in januarie zeurende pijn en constant... 4 dagen mee gelopen dacht aan blaasontsteking, want voelde de pijn elke keer ook in de auto was dat geen pretje... Naar de HA gegaan die heeft bloed laten prikken en moest direct naar het ziekenhuis weer vloed prikken en echo laten maken... Werd die zelfde avond geopereerd... Hoop voor jou dat het afzakt!!
Jeumig Bloem, 2,40?? Hoeveel kinderen verwacht je te krijgen? Ik heb een tafel van 1,60 en die kan uitschuiven naar 2,40 maar dat vindk echt te groot! Dan issie namelijk bijna net zo groot als de breedte van me keuken hahaha
Hoofdpijn is wat minder, maar komt en gaat met vlagen nog en heel mijn nek en bovenrug zitten vast. Dus ik duik zo weer lekker mijn bed in. Ik ga pas weer dinsdag testen als ik dan niet ongesteld ben. Want uitgaande van mijn ei en mijn luteale fase is di/wo mijn Nod.
Bloem, gaaf zo'n grote tafel! Wij hebben er 1 van 250 gekocht. Alleen moeten we er nog ff op wachten haha
Nic gecondoleerd! Welkom babyr Beterschap tileana. En voor degene die ik vergeet Sorry. Hier, geen klachten behalve dat ik, volgens mijn vriend, ontzettend last heb van moodwisseling. Ene moment ben ik blij en dan moet ik weer huilen. Zal wel hormonen zijn! Voor degene die ook dit weekend moeten werken, Werkse! Ik mag om 21.00 uur weer, moet ook nog eens uur langer werken! En voor de rest fijn weekend!
ugh typte een berichtje, druk verkeerd en alles weg lol... dan maar opnieuw Zij die moeten werken, werkse zij die vrij zijn, geniet er lekker van leuk zo'n grote teakhouten tafel. Zijn altijd erg mooi! foto??? Amely leuk he? die hormonen. Helaas kan het gewoon PMS zijn, maar ja het kan ook wat anders zijn, dus we wachten geduldig af Hier nog steeds steekjes en krampjes, en verwacht nog steeds ieder ogenblik ongesteld te worden. Maar NOD ligt pas op di/wo dusse ook hier geduldig afwachten.
Hoi dames! @ nieuwe meiden, welkom!! @ meiden die moeten werken, werkze! Ik heb een kantoorbaan, dus de weekenden heerlijk vrij! @Tilaena, beterschap! Volgens mij hebben al aardig wat mensen klachtjes! Ben benieuwd hoeveel er deze ronde zwanger zijn! Hoe is het nu met de zwangeren onder ons? Hier nog helemaal geen klachten.. nog een weekje tot NOD. Aan de ene kant denk ik dat het vast niet raak zal zijn, aan de andere kant voelde ik de vorige ronde vanalles en werd gewoon ongesteld! Dus misschien is dit een goed teken? We zullen het wel zien..
Nouck dat denk ik nu ook wel eens, heb er nu niet zoveel qua klachten. En alsik wat voel dan heeft het een duidelijke oorzaak (althans dat kan ik eraan linken haha)
Haha ja hormonen! Geen pijl aan te trekken! Ik wacht ook gewoon op mijn nod. Ben zeer benieuwd of mijn cyclus nu weer normaal is. Achja we zien het wel. Het is in ieder geval gezellig op het wachtbankje! Hoe is het met de zwangeren onder ons?
Ja zwangeren, meldplicht Hier alles oke. De nod komt langzaamaan dichterbij Er zijn nog een paar meiden voor mij! Zijn jullie al aan het testen geslagen?? Spannend!!
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25jaar??-ronde 4? - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 2 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Tilaena 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 17 november: Chavern8783 -- November?: o0Marieke0o ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN 06Lindsey??
Ik ben hier weer stout geweest!! Kon niet meer wachten... En er staat gewoon weer een 2e streep op mn test (nod-lijstje staat 5 november, maar moet denk 2/3 november zijn) Ben een poging aan het doen om m te fotograferen, maar krijg alleen maar een wazig beeld....Iemand tips hoe je n test op de foto kan krijgen???