Wat spannend bloem! Je moet em soms niet TE dichtbij fotograferen want dan kan ie erg wazig worden! Ik wordt wel benieuwd nu!
Oeh spannend, ik was met de foto maken een beetje met licht aan het spelen, geen flits onder de lampen van de afzuigkap en dan uit de schaduw. Hier alles goed. Zo naar schoonouders om het grote nieuws te vertellen ! Helaas is het shirts niet oprijd binnen gekomen, balen! Verder nu wat meer zere Boobs en s avonds wat misselijk, gevoel heel vol te zitten van het eten zeg maar.
morgen mn nod maar hier nog geen gevoel of iets dus morgen wordt ik vast gewoon ongie (of vandaag). bloem oooo wat gaaaaf komop met die foto haha hoe gaat het verder met onze zwangere en bijna zwangere kipjes? beetje aan de klok gewent? ik spring even onder de douche!!!
Nou, ben hard mn best aan het doen om m op de foto te krijgen, maar t blijven wel erge wazige, overbelichte foto's. (het streepje is ook nog licht, dus best lastig...nog meer tips???) Hebben nu wel zoiets van eerst maar eens kijken of de testen donkerder worden en niet zoals vorige maand lichter!
Bloempie spannend! Succes altijd leuk. Bloem irri hahaha hoop dat het een knalstreep wordt! Hier vanmorgen om half 8 paard gezadelt en lekker gaan rijden in de kou, het was super! Mooi zo met de zon en herfst bladeren.
Helaas meiden, ik staak mijn foto-maken-van-licht-positieve-test!! Jullie zullen het ff alleen moeten doen met mijn woorden....!! Man kan misschien straks ook ff n poging doen!!
Ah doe maar gewoon even twee dagen nog wachten en dan een knaller die niet te missen is hahaha zijn wij ook blij mee
@bloem 85 frusterend als het foto maken niet lukt. maar ik geloof je wel hoor miss dat het bij de volgende test donkerder is en dan kun je het makkelijker fotograferen! Heb ook positief nieuws haahh mijn ongi heeft doorgezet dus nu kan ik eindelijk es wat gaan plannen poeh 62 dagen das wel lang hoor! ik ga er even van uit dat het 2x 31 dagen waren en dat ik een overgeslagen heb.... Klinkt raar om ongi te zien als goed nieuws maar dan weet ik nu waar ik aan toe ben.. Plus mijn man is heel druk bezig met de badkamer en we krijgen een super relaxed bad kijk daar heel erg na uit!!!!Woensdag gaat ie geplaatst worden..
Spannend Bloem!! Ben zeer benieuwd naar de foto! Leuk dat jullie het gaan vertellen, bloempie! Lijkt me zo leuk om te doen, vertellen! Leuk he Nic25, zo'n banner! Maakt het gelijk overzichtelijker! Fijn dat je ook ongesteld bent geworden! Is knap irri onregelmatig ongi zijn, weet je nooit waar je aan toe bent! Zag trouwens in de lijst dat mijn nod 29 oktober zou zijn. Voor mijn gevoel klopt dat niet, athans wil het wel geloven maar met mijn onregelmatigheid.... Denk eerder dat 2 november mijn nod is, maar we zien het wel! Gaan jullie nog wat spannends doen vandaag? Ik kom net mijn nachtdienst uit. Heb wel even geslapen maar moet zo naar een verjaardag, dus uitslapen doe ik morgen wel weer....
Nic wat fijn dat je ongi eindelijk heeft doorgezet!!!!! Succes de komende tijd met je ei vinden en vooral veeeeeeeel plezier met klussen straks als je ongi voorbij is. Hier vanochtend toch ook een testje gedaan. Op het eerste gezicht lijkt hij omo wit. Maar in mijn huis is het vrij donker, maar dacht zie ik nou wel of niet iets. Nee is vast mijn verbeelding. Bij het daglicht bij het raam gaan kijken en daar zag ik toch iets van een heel licht tuurstreepje. Foto's gemaakt maar het is op de foto niet te zien Nu ruim een uur later is ie wat duidelijker zichtbaar voor het blote oog, maar dat is indrogen denk ik, alhoewel al mijn andere testen na indrogen omo wit waren. Maar er is hoop. Kijken of ik dinsdag een echt beter tuurstreepje krijg. Kan voor de liefhebbers de foto wel uploaden maar ben bang dat zelfs met turen op de foto weinig te zien is behalve de controle streep. Dus even afwachten tot dinsdag. foto's
tilaena wat spannend! Hier ook zo'n tuurtestje...Gek wordt je daarvan. Maar ja...eigen schuld..moet ik maar niet 5 dagen van te voren testen Ik hoop dat de volgende duidelijk is voor je!
Hoop het ook , zou wel leuk zijn. Maar goed, tis 2 dagen voor NOD. Dus kan nog van alles gebeuren. Zou bijna nog een test doen lol, maar geen ochtend urine meer..... dus maar afwachten en vingers kruisen.
misschien is het duidelijker op deze foto, maar tis tuuuuuuuuuuuuuuuren en heeeeeeeeeeeeeel lastig te zien.
Ik kan het streepje hier op de pc niet zien, maar de pc staat op mijn werk donker afgesteld. Succes dames!!! Ik krijg de neiging ook te gaan testen haha maar dat doen we nog maar even niet, nog even twee weken wachten haha Hier nu aan het werk, maar het is heel rustig, clienten zijn ieder zijn/haar ding aan het doen.
Lijkt alsof ik vaag iets zie, maar weet niet of t roze is... Hopelijk morgen een duidelijke test....spannend hoor!!
Meiden, wat spannend al drie tuurstreepjes! Maar streepje is streepje toch? Ik moet nog 7 dagen wachten! Bah wat duurt dat lang zeg! Ik ben aan het werk. Net laat ontbijt gehad. Iedereen was al vroeg uit de veren. Werk met laag niveau en die snappen niet dat ze ook uit kunnen slapen dus zo gauw ze ook maar 1 geluidje horen staan ze naast je! Heel vervelend want wilde nog even wat administratieve dingen doen (ben persoonlijk ondersteuner) maar dat ging dus mooi niet door, helemaal niet door dat extra uurtje haha. Dus voor hun eigen doen hebben ze wel wat langer geslapen dan normaal. Iedereen eindelijk gedoucht en in de kleren, bedden verschoond, was draait, ontbijt achter de kiezen en ik nu wat administratieve taken doen terwijl de mannen naar Jan Smit luisteren & hier nog steeds zere ()() en plopjes in me buik.. Maar k dwing mezelf er niet teveel bij stil te staan..
Wat een spanning hier zeg!!! Zou haast toeval zijn als er zoveel tegelijkertijd zwanger zijn....maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Dus dat gaat vast gebeuren! Foto maken lukt niet. Krijg m niet scherp, helaas!