Hey Rnee mijn eerste cyclus was 21 dagen best kort dus hoop nu dat het gewoon 28 dagen is hoe was jou cyclus en voelde jij je nog anders toen je en gestopt was?
Getsie, tilaena!!!Misschien alleen n klein beetje en ist zo over?!!! Had toch wat anders verwacht.....
Bibo ik hoop ook dat het ons geluk mag brengen zou wel heel leuk zijn ik zag dat jij nu 5 weken zwanger bent echt leuk
ik wacht af maar de krampen zijn inmiddels heel heftig, ga denk ff een blokje om, kijken of het helpt en dan merk ik het straks wel op het toilet.
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ] Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25jaar??-ronde 4? - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rnee - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 12 november: Samantjuh1986 17 november: Chavern8783 -- November?: o0Marieke0o -- November?: Rnee 25 November: Tilaena ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN 06Lindsey??
@samantjuh: mijn eerste was 38 dagen, heb wel heel duidelijk mn eisprong gevoeld en opgemerkt door het slijmverlies op dag 24. Ik had de eerste ronde heel sterk het gevoel dat het raak was maar het waren gewoon alle hormonen hihi wel spannend allemaal.. Hoop wel dat ik er deze ronde wel iets minder mee bezig ben.. Hoe ging jou eerste ronde?
@samantjuh je banner komt alleen maar over als html code, misschien moet je even de bbl code nemen van je banner en die in je handtekening zetten.
Mag ik ook op de lijst? Madeliefste, 28 jaar, 3e ronde, 1e kindje...NOD 8 november. Ga ik hier mee kletsen!
Jemig, wat veel nieuwe meiden! Welkom allemaal en heel veel succes! @ Tileana: ik hoop voor jou dat het niet doorzet, helemaal niet na je TUUR-streepje
Tilaena bedank voor je tip snapte al niet waarom hij het niet deed ik zal ook voor je duimen hoop dat het weg blijft Rnee ik dacht ook de eerste ronde dat het raak was kreeg een week te vroeg zondag krampen in m'n buik en voelde me ook anders kan niet echt zeggen hoe maar helaas kreeg ik maandag m'n menstruatie dus ik hoop ook dat ik me er minder mee bezig hou en dat we snel zwanger zijn Welkom madeliefste
Rnee voelde jij je ook anders de eerste ronde ? Kan ook ontpillen zijn geweest bij mij slikte al best lang de pil
Allemaal bedankt voor het warme welkom Samantjuh ik kon de eerste 2 weken bijna niets anders dan huilen en ik wist niet waarom hihi ben 13 jaar aan de pil geweest dus zal wel met de hormonen te maken hebben gehad denk ik eerste ronde veel buikpijn gehad meteen vanaf het stoppen.. Nu nergens last van, ben benieuwd naar mn tweede cyclus.. hopelijk iets korter als de eerste!
Rnee ik heb ook last gehad van buikpijn nu valt het ook wel mee ik heb de pil ook 14 jaar geslikt merk ook dat ik overal wat gevoeliger op reageer maar dat hoor er bij denk ik heb ook een aan mamabri gevraagd of ze voor mij wil kijken
Leuk! Vind het wel grappig die dingen.. Kijken of ze uitkomen! Wrs heb je vandaag je eisprong zie ik aan je banner? Al enige tekens ervan?
Ik heb de hele tijd kraampjes net zoal je ongesteld moet worden ik hoop dat dat bij m'n eisprong hoort en niet dat ik weer vroeg ongesteld wat denk jij? word duurde het lang voor je een reactie kreeg van die voor spelling?
Weet niet, het kan alle kanten op natuurlijk! Heb je geen slijm verlies? Ik had echt heel veel slijm bij mn eisprong echt als rauw eiwit.. Nee duurde niet lang, vanmorgen bericht gestuurd en vanmiddag antwoord