Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    fijn dat je het nog zo opvat, 28 dagen is ook beter als 32 ;)
    ook een pluspunt dat je minder lang moet wachten. (vreselijk dat wachten tot nod!!)
    dussss 3x scheepsrecht :)

2. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Oh wat jammer, wel jammer dat je de komende maanden met deze donor verder kan!

3. nouck85

nouck85 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden!!

Tilaena, wat jammer zeg! Het tuurstreepje klonk zo hoopvol!

Hier toch nu een aantal klachtjes.. Soort van plopjes in mijn buik, bij vlagen vaak plassen, en af en toe beetje last van opkomend maagzuur. Verder gigantisch zere keel, hoop niet dat het een keelontsteking wordt. Dat laatste heeft niks met een zwangerschap te maken, maar de rest klinkt wel hoopvol toch?

Slaap lekker allemaal!

4. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    klinkt inderdaad hoopvol nouck, hoop dat het raak is en een plakbeeb is

5. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Mijn eerste cyclus was 38 dagen, komt het wel eens voor dat de tweede cyclus 28 dagen is of kan dat niet ? iemand een idee ?

6. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel

Vind ik ook een leuk idee!!!

7. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Zow, wat gaat het ineens hard vandaag zeg! Veel tuurstreepjes...
    Spannend, ik hoop dat het allemaal knal strepen worden en veel roze deze ronde!

Welkom nieuwe meiden!

Tialenea: balen van de ongi, hopelijk meer geluk in de volgende ronde!

Vanochtend schoonouders verteld. Ze wisten al dat we bezig waren, maar hadden zo snel nog niet verwacht. Ze vonden het erg leuk uiteraard. Fijn om nu ook met anderen te kunnen delen.
    Vandaag gewerkt. Tot nu toe heeft niemand het door denk ik. Toen ik van de week zei dat ik niet meer rookte riepen ze gelijk o je bent zwanger. Na die tijd de grootste roddelkont bij me geroepen en haar zogenaamd in vertrouwen verteld dat ik nu alvast gestopt ben met roken omdat we straks voor een 2e willen gaan. Volgens mij geloofde ze het hihi.
    Maar nu al vanaf woensdag gestopt, ben trots op mezelf haha. Wordt wel steeds makkelijker.
    Verder last van me maag. Gevoel heeeel vol te zitten en dat is niet fijn. Voornamelijk na het avondeten. Heb het idee dat me darmen op mijn maag drukken, maar weet niet of dit kan, dan zittende wel heel hoog haha. Ach ja misschien toch misselijkheid, hoort erbij.

8. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Het kan een cyclus van 28dagen zijn, maar daar zou ik nog maar even niet vanuit gaan. Je lichaam is aan het ontpillen.

9. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Mijn eerste cyclus na de mirena was 32 dagen en nu gelijk 28 dagen wat mijn cyclus voor de mirena na de pil ook was. Ik heb na de pil (ruim 15 jaar geslikt) niet echt aan ontpillen gedaan, ik was vrijwel direct aan een cyclus van 28 dagen. Dus het kan. Maar er zijn heel veel dames bij wie dat niet gebeurt en die er veel langer over doen om te ontpillen. Dus gewoon afwachten. En ben je na je langste cyclus niet ongesteld dan even een testje doen.

10. Love2011

Love2011 Niet meer actief

Bedankt voor de antwoorden, ik wacht het af!

11. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    @tilaeana Jammer meid, hopen dat het de volgende keer raak is!

@ de zwangere onder ons, blijven jullie ons dan wel nog op de hoogte houden? Ik snap dat jullie ook andere dingen te bespreken hebben maar ik zou het leuk vinden af en toe wat van jullie te horen!! :D

ff mijn NOD erbij schrijven..

12. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg
    September (s)toppers!

Wie is wie
    Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje ]
    Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje?
    Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje
    Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM)
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje
    Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje
    Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje
    Rnee - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje
    SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje
    Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje
    Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje

NOD lijst

29 oktober: Hitchke
    29 oktober: Amely86
    30 oktober: Rica
    01 november: Mama-in-love
    01 november: Breeze
    02 november: Rozientje
    03 november: Floor32
    04 november: Kiraa
    04 november: nouck85
    05 november: bloem85
    05 november: Mamalicious
    05 november: Smurffin
    11 november: Koeka90
    12 november: Samantjuh1986
    17 november: Chavern8783
    -- November?: o0Marieke0o
    -- November?: Rnee
    25 November: Tilaena
    28 November: Nicole

♥ZWANGER!♥
    Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013
    Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013
    SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013
    Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013
    bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013

AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
    06Lindsey??

13. Floor32

Floor32 Fanatiek lid

18 sep 2012
    2.188
    150
    63
    Goedemorgen dames!

Ik ben ook benieuwd naar mijn cyclus. Dit is de tweede ronde na de pil. Dus alles kan nog anders gaan. Eerste ronde na 30 dagen wat op zich netjes is.

Even een vraagje aan jullie, ik merk dat ik van einde ongi tot ongeveer ei veel zin heb om te klussen. En ineens is het weg hahah lijkt wel natuurlijk voortplantingsdrang! Lol hebben meerdere van jullie dit? Vl is het overigens nog niet opgevallen haha

14. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    @floor hier net zo hoor hahaha:D is nu al weer tijdje geleden, moet de zaadjes wel goed houden dus misschien vanavond maar weer.

@cyclus de eerste was naar 30dagen en de vorige keurig 28. En deze ronde moeten we even afwachten. Nog een week wachten en dan is mijn nod. Als ik dan toch ongi wordt niet in het weekend, heb dan familie weekend:p

15. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tileana, balen zeg, dat je ongi door is gekomen :x Hoe komt het dat je de komende 2 rondes toch met spuitjes aan de gang gaat? Vanwege de ruzie of wat anders?

@Bloempie, leuk dat jullie het verteld hebben en dat de schoonouders zo leuk reageerden. Goed ook dat het soppen emt roken lukt! Wij zijn gisteren ook iedereen af gegaan om het te vertellen, was erg leuk!

@Voortplantingsdrang, hahahaha hier was de zin altijd al hoger rond mijn eispring volgens mij, ook toen we nog niet voor het echie gingen. ;)

@Breeze, groep openen is een leuk idee. Ik heb alleen geen fluw idee hoe dit werkt...

16. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Tilaena wat balen zeg! Wie had er nu nog meer en tuurtest??
    Spannend!!!

17. Amely86

Amely86 Actief lid

13 sep 2012
    433
    0
    0
    Zuidholland
    Goedemorgen dames, wat is er veel bijgeschreven zeg!

Welkom aan alle nieuwe meiden, leuk dat jullie meeschrijven! Het is hier erg gezellig op onze loungebank!

Leuk idee, een nieuwe groep opzetten voor de zwangeren onder ons. Ik hoop natuurlijk dat jullie wel af en toe ons nog opzoeken en mee mogen genieten van jullie verhalen! Mogen wij ook bij jullie groep als de roze wolk ins ook heeft opgenomen? Klinkt dat zweverig, haha!

@tileana, wat ontzettend jammer dat je ongi bent geworden! Ik vond get echt super leuk om te turen, maar ze zeggen 3x is scheepsrecht! Fijn dat je donor er 2 maanden aan vast wil plakken! Maar dat heb je vast iet nodig!

@floor, dat herken ik wel hoor! De afgelopen maanden had ij dat ook als ik mijn eisprong had! Dan wilde ik wel heel de dag klussen....hahaha! Maar de laatste maanden nu mijn cyclus in de war was heb ik dat minder.

Zag dat ik vandaan mijn nod heb in de lijst. ik denk als ik donderdag nog niet mijn ongi heb ik vrijdag pas ga testen.... vrijdag is cyclus dag 32. Ik laat jullie het wel horen!

Fijne dag iedereen!

18. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    @bibo hij is heel erg druk met van alles en nog wat en dan 3 dagen op komen dagen, valt bijna niet te doen voor hem. Dus hij wilde 2 maanden een break, maar we zijn pas 2 rondes bezig. Dus als compromis ff 2 maanden potje. Hij belt als ie begint en dan ga ik rijden om het op te halen. Dan is het maar 5 min werk voor hem. Hij heeft geen auto en ov is slecht van hem naar mij. En fietsend is het toch gauw al 40 min heen en terug, en dan nog klussen enzo. Is ie snel een uur of 2 kwijt.

.@ zin. Is rond de eisprong méér dan zakt het weg en vaak komt het dan vlak voor de ongesteldheid terug. En is het vaak weer over als die doorbreekt.

Hier gelijk weer super mega ongesteld. De nachtverbanden maar gelijk weer aan. Hoop dat ik kan sporten deze week. Moet het ff aankijken. Tis niet fijn zo erg ongi te zijn en ik gebruik geen tampons. Voel me gewoon leeglopen :(

19. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Spannend amely, ik kijk vanaf de eerste Nov uit naar al die testen. Kom maar op met de tuur en knaltesten.

20. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mama-in-love, jij had toch ook een tuurtest?

Wij willen testen zien!! ;)

@Tilanea, fijn dat jullie dan niet 2 mnden over slaan, maar gewoon via een spuitje gaan. Misschien een domme vraag, maar is het geen optie om bij hem dan even een vluggertje te doen? :)

@Amely, spannend! Hoe voel je je?

Deel Deze Pagina