Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He koeka en smurffin welkom in het september-start-clubbie!!!
    Zijn jullie dr helemaal klaar voor??HAHA....alles helemaal ingelezen?

Leuk in het zwembad werken!! Is dat niet een herrie soms?? Kan me voorstellen dat aardig wat kids bijelkaar in een grote ruimte voor aardig wat herrie kunnen zorgen....

2. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Haha bibo, ik snap helemaal hoe je je voelt!! Heerlijk is dat he als je kleintje op zaterdagochtens besluit om 'iets' eerder wakker te zijn...gebeurd hier ook regelmatig!!

Net meneer uit bed gehaald met zn haren en zn bed vol met melk....hahah!! Tblijft leuk zo'n kleintje!!
    Dus meiden die gaan voor de eerste wees voorbereid.....haha!!

3. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    yep ben inmiddels helemaal ingelezen duurde wel even moet ik eerlijk zeggen;) maar vindt het wel erg gezellig zo. Het is heerlijk werken in een zwembad, lekker druk met lesgeven soms beetje toezichthouden de dagen/ weken vliegen voorbij:D

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hallo, wat is het hier druk inmiddels!! :)

Dat wordt een gezellig clubje :)

Ik ben de afgelopen dagen veel van huis geweest en het is druk met een kleine baby erbij maar wel super leuk! Hij begint nu op zijn manier hele verhalen te vertellen en dat is ZOOW schattig! :D

Verder heb ik net een webshop gestart in tweedehandskleding en daar gaat ook veel tijd in zitten. Alles fotograferen, op de site zetten en weer weghalen als het verkocht is :)
    Gelukkig loopt het goed :D

Ik begin in mijn ovu tijd te komen :) Heb ovu testen liggen dus ga er overmorgen eens 1 proberen denk ik..

Hopelijk zijn we allemaal snel zwanger!! :)

5. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    welkom ladyd, koeka en smurffin!!

Zo te horen moet ik nu nog ff flink genieten van het uitslapen in de weekenden haha...

Heel veel succes meiden die nu rond hun ovu zitten!!!

6. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Haha, dat kun je wel zeggen! Veel op t forum gelezen!
    En waaaaaat veel topic's zeg.....:$

7. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant

Dank je!

Jaa, wordt veel genieten van het uitslapen, al ben je als je net moeder bent, snel gewend aan t vroeg opstaan..

8. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    misschien rare vraag nu omdat we wachten op onze nod. Maar toen ik stopte met de pil vorige maand. Had ik 2dagen daarna ontzettend veel pijn in mijn buik en zelfs hoofdpijn dat ik mijn ogen niet open kon houden vanwege het licht. Paar uur later kwam er ontzettend veel (sorry) weefsel uit in 1x en daarna werd de pijn minder. Wie herkend dit??

9. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

smurffin heb geen idee wat dat kan zijn. Heb nooit de pil geslikt en heb t ook nergens gelezen!! Helaas

10. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Hebben jullie je eigenlijk aan t lijstje toegevoegd?? (nieuwe dames!)

11. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    September stoppers!

Wie is wie

Bibo - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloem85 - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Bloempje 1983 - 29 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    Breeze - 38 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Evergreen -35 jaar -ronde 2 - 2e kindje
    Joekie - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje (MMM)
    linda12 - 23 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Mamalicious - 30 jaar - ronde 1 - 2e kindje
    o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Puk1987 - 25 jaar - 1ste ronde - 1e kindje

Raket78 - 33 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Rica - 26 jaar - ronde 1 - 2e kindje

tilaena - 35 jaar - ronde 1 - 1e kindje
    Smurffin - 25jaar - ronde 1 - 1e kindje

NOD lijst
    23 september: Puk1987

27 september: Bibo
    28 (??) september: evergreen
    28 september: Bloempje 1983

01 oktober: Breeze
    02 oktober: Rica
    05 oktober: Bloem85
    05 oktober: Joekie
    07 oktober: Linda12
    08 oktober: Mamalicious
    08 oktober: tilaena

09 oktober: Smurffin
    11 oktober: o0Marie
    ke0o
    Zonder datum: Raket78

ZWANGER!

12. Koeka90

Koeka90 Lid

15 sep 2012
    90
    0
    0
    Noord Brabant
    Euh.. Lijstje? Nope... Haha

22 jaar ronde 1 1e kindje
    Nod 27 september....

Zo oké?...

13. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Nou puck, jij bent de eerste met de nod....voel je je? :);)

14. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

He Rica, ik zie dat je dochter al bijna 1 wordt....gaat hard he?
    Hier duurt t ook niet meer lang voordat hij 1 wordt....t is echt al n grote vent!

Idd Puck, jij mag t spits afbijten....en??????

15. Bloem85

Bloem85 Niet meer actief

Rica wat voor werk doe jij?? (was ff nieuwschierig en zag t nog niet staan...)

16. puk1987

puk1987 Actief lid

5 sep 2012
    149
    0
    16
    verpleegkundige
    Joehoe.......tsja hoe voel ik me haha....door de spanning voel ik vanalles....;)ik heb in elk geval geen innestelingsbloeding gehad...maar heb wel de hele tijd krampjes. Ook mijn darmen gaan flink te keer, het is soms ook moeilijk te voelen of het de baarmoeder is of je darmen.:(
    Ik merk wel dat ik er een stukje onzeker van wordt. Nog iemand anders al vermoedens of klachten?:D

17. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    bloem
    Jaaaa nog een weekje en dan is het feest!
    het gaat zeker hard, niet te geloven hoor...
    Dus bij jou ook straks een groot feest;), wat ga jij voor hem kopen?? al een verlanglijstje?
    Hier een speelhuis, wheely bug muis, duplo primo en een speel en opruimkast.

puck ach het is ook lastig te beoordelen hoor, het zijn vaak idd ook zenuwen en je gaat nu bewuster overal op letten.
    Ik heb geen voorgevoel, ik zie het wel...ik heb een kleine meid waar ik veel afleiding van heb :) Moet zeggen dat het bij de eerste veel spannender was hoor :)

18. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    @ bloem, nee ik gebruik nog geen ovu-testen. Ik weet ongeveer wel wanneer m'n ei is, zie ik aan mijn afscheiding, en dat betekend vanavond klussen:D
    @ bibo, Ik heb eerst 4,5 maand borstvoeding gegeven en ik denk zo'n maandje daarna weer ongesteld voor het eerst

19. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Even weer alles bijgelezen. wordt al een mooi gezellig clubje!
    Ik zal nog even wat meer over mij zelf vertellen. Ik werk als begeleidster bij het wonen in de gehandicapten zorg. Bij de eerste was ik na 4 rondes zwanger. Stiekum hoop ik dat het nu sneller gaat aangezien ik niet hoef te ontpillen. De vorige keer geen ovu-testen gebruikt o.i.d. Wel was ik dat van plan na de 4e ronde, maar toen hoefde het dus niet meer.
    Ik las van iemand dat ze buikgriep had. Dit had ik dus ook de vorige keer en toen bleek in achteraf zwnger te zijn. Ik had na die griep zo iets van: ik ben wel beter, maaar lust nog niet alles. Dit is dus ook zo gebleven de hele zwangerschap... Dus wie weet?
    Ik vind het wel weer erg spannend allemaal, hoewel ik er nu wel rustiger onder ben dan de eerste keer, toen was ik er continu mee bezig, dat is nu wel minder hoor!
    as donderdag gaan we nog lekker een weekje op vakantie naar turkijke! Erg veel zin in!!!
    Ben alleen wel heel benieuwd hoe dat met lana gaat. Ze kan nu staan, en wil niet veel meer op schoot. Maarja we zien wel, het moet wel...
    Gelukkig gaan we met z'n 6 en dus genoeg afwisselin in schoten haha.
    Bloem: de eerste verjaardag van je kleintje! Dat vond ik zooo leuk! Lekker met taart smeren. Ze was ook echt jarig de hele dag! Echt super. Wij hebben een dierentuin van little people gegeven. VErder heeft ze superveel gekregen, loopauto, mega bloks, telefoon piano's en nog veel meer met muziek haha. Huis is ineens veranderd in speelgoed winkel haha. Nou weer genoeg gekletst! Tot de volgende keer!

20. tilaena

tilaena Fanatiek lid

11 sep 2012
    1.378
    81
    48
    zuid holland
    Succes met klussen bloempje en puk het is lastig om het te voelen lijkt me als je het nog niet eerder hebt meegemaakt,

Ik ben vandaag voor het eerst met mams naar de hamam geweest. Was lekker ff een middagje relaxen en even aan andere dingen denken dan wanneer mijn ovulatie of menstruatie komt.

Deel Deze Pagina