Yep hier met dan ding... En ja ik zal mijn benen even intrekken Madeliefste dan kan je er ook bij.. Bloem 20.30 uur is de ab weer voor jou... Lief he??
Ik wil ook GTST kijken! @ Mamalicious: jaa nog een kwaaltje: plopjes! Haha maar nog 6 dagen tot nod! Dus ben er wel vroeg bij.. En die plopjes voel ik echt al vanaf 2 dagen na ei! Dus misschien praat ik het mezelf wel allemaal aan! En over dat "een nieuwe groep openen voor zwangeren, vind ik niet leuk! Ons clubbie is net zo gezellig en zou het jammer vinden als de leuke zwangere-verhalen weggaan. Mss ledenstop op dit topic?
Ik ben het aan de ene kant wel eens met Kiraa jah.. Zou het erg jammer vinden als we de zwangerschapsverhalen niet te horen krijgen omdat dit in een ander topic wordt gezet.. Maar kan me ook wel voorstellen dat sommige die verhalen een beetje beu worden misschien? Beetje dubbel.. Bloem wat gaan we kijken? Anders ga ik ff in bad..
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje - geslacht, thuis, BV Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Rnee - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 30 oktober: Rica 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 08 november: Madeliefste 11 november: Koeka90 12 november: Samantjuh1986 17 november: Chavern8783 23 november: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole -- November?: o0Marieke0o -- November?: Rnee ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
Kiraa, die plopjes heb ik ook steeds... Zwaar irritant vind ik het.. en steekjes daarbij.. Oh wat zit ik in spanning zeg, nog 6 dagen.. Zou bijna een papier boven mijn bed hangen en steeds een dag doorstrepen net als een kind haha..
Waarom blijven we niet met z'n allen in 1 topic? We blijven toch allemaal september stoppers? Juist leuk als iedereen in een andere fase zit!
Ja mama, dat vind ik ook, maar weet niet hoe de rest daarover denkt.. Er zijn er volgens mij een aantal die een (gesloten) mailclubje willen ligt mij iets van bij.. Of heb ik dat nou helemaal verkeerd begrepen?
Love in the wild staat aan, maar meer omdat er niet veel is en omdat ik het erg stil vind als er niets aanstaat....! *is ff jaloers......als onze cv het nou ook doet dan had ik ook wel n badje kunnen nemen....* Geniet er lekker van!!
@ mama in love; jaa vind ik ook! Maar om dan te voorkomen dat er steeds meer mensen bijkomen mss een ledenstop? Want ons topic word redelijk popie jopie en dan weet je op gegeven moment helemaal niet meer wie, wie is en wat bij wie hoort. Vind dat nu al lastig
vind het ook leuker om als 1 cluppie te blijven! En vind het eigelijk ook wel leuker als er niet te veel meiden bijkomen....t is toch erg lastig om dan alle verhalen enzo bij te houden...
Dan moeten we aan een mod vragen of ze in de titel LEDENSTOP wil zetten... Als mensen een afgesloten forum willen weet ik ook nog wel een plekkie.. Daar zijn alle berichten afgesloten en wordt heel streng gecontroleerd op niet actieve leden. Mensen die niet lid zijn van het forum kunnen de berichten niet lezen en de foto's niet zien. Zeg het maar
We kunnen ook gewoon een whatsapp groep starten! Lekker helemaal gek worden van je telefoon die de hele dag door tringelt, batterij die leeg stroomt! Altijd gezellig
Klinkt op zich ook wel leuk, dan kan je toch wat vrijer praten.....!! Misschien ff n stemming doen?!?!?
Jeetje, lastig om bij te houden, jullie gaan zo snel!!! Maar ik vind ook 1 club leuker! Ik wil toch mijn nod even aanpassen naar 2 november! Nog geen enkel teken dat mijn ongi eraan komt.