Oke Zo'n lijstje?: Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Ik ben jullie niet beu hoor! Vind jullie een heel gezellig groepje. Toen ik over dat 'gesloten clubje' las dacht ik gelijk JAAAAAA omdat ik dan toch met (steeds meer van) jullie klets... Maar wil ook gewoon bij dit topic blijven hoor zit ook nog bij n andere, maar die is lang niet zo leuk als deze Blij om te horen dat jullie de zwangerschapsverhalen gewoon graag horen. Heb op dit moment niet veel te melden hihi. Heb iemand laten pendelen die zegt dat het een meisje wordt SPANNEND!
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Bloem85 Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa SophieJosephine Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Bloem85 SophieJosephine Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
mijn ongezouten mening is: plukt eerst bloem nog even kaal, IKKE IS WÉL LIEF!! zo puh! Ik vind het ook aardig groot worden en eigelijk weet ik de helft al niet meer van sommige meiden ook omdat ze haast niet een update geven (wat ook niet verplicht is maarja met een grote groep ga je dan wat vergeten he). Wat betreft splitssen...nee ik wil ook de zwangeren volgen en uiteindelijk worden we allemaal zwanger! (gaan we van uit he ) zou het daarom jammer vinden als ik dan niks meer van hun zou lezen maaaaarrrr bij mn eerste praatte ik ook in een clubje zoals dit...waar ik nu nog in klets. Waarvan 1 nu net bevallen is dus tja dat is nu alleen maar leuk! Ook klets ik in een maandclubje mee met allemaal mama's die toen zwanger waren en uitgerekent waren in dezelfde maand dus ja het kan allebeide hoor. wat ik bedoel te zeggen is: ga niet weg!!!! hahaha maar een ledenstop ben ik echt wel voor
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Bloem85 Mamalicious Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Bloem85 SophieJosephine Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Jeetje wat een gedoe.. Ik heb morgen een crematie en weet zo 123 niet wat ik aan moet trekken.. Pfff... Rokje wat ik eigenlijk aan wilde zit in de was dus moet het wat anders worden, maar heb alleen maar korte rokjes verder. Wel een zwarte broek, maar dat is spijkerstof kan dat wel? Draag eigenlijk altijd een rokje naar begrafenis en crematie..
Het is een forum wat eigenlijk helemaal doodgebloed is. Er zijn nog 3 meiden die af en toe iets plaatsen (lang niet dagelijks meer) Het is dus een ideale plaats om met alle september stoppers te kletsen zonder dat mensen van buitenaf ons kunnen vinden of berichten kunnen lezen.
Ik stem voor een apart, afgesloten forum voor ALLE september2012 stoppers Mama-in-love Kiraa Bloem85 Mamalicious SophieJosephine Amely86 Ik wil de situatie zoals het nu is Ik wil hier blijven maar wel het topic splitsen in niet zwanger en wel zwanger
Tot nu toe 100% wat over wil naar dat andere forum! Voor de mensen die even willen kijken: Van kinderwens tot kleuter • Informatie - YourBB.nl Jouw Gratis Forum (je zult alleen moeten registreren als je meer wil zien) Mensen die niet actief zijn worden na verloop van tijd weer verwijderd zodat we een prive clubje blijven
Whaaha... Die van mij ook niet.. Die heeft zelf nog een simpele nokia zonder whatsapp enz.. Hij wil ook echt niet anders want hij wordt gestoord van dat: pieppieppiep... (geluid van whatsapp op mijn telefoon) aldus manlief..
Oke Rica, PEACE!!! Zal alleen nog maar lief doen, ALS JIJ NOOOOOOIT MEER DE AFSTANDBEDIENING AFPAKT!!!