M'n lichte voorkeur is eigenlijk n jongetje maar vind een meisje ook heel leuk hoor, alleen denk ik dat n jongetje als 1e makkelijker is Weet niet waarom hoor, maar heb t idee dat ik niet zo goed ben met meisjes haha kan niet eens vlechten!
oh weg van hier een forum bedoel je? jeetje dan hou ik het helemaal niet meer bij... nou dan vind ik het een beter idee om gewoon de titel te veranderen en hier te blijven, ben hier toch wel heeeel vaak. en dan kunnen de zwangeren gewoon zelf beslissen of ze willen blijven of niet! maare je kunt ook een besloten clubje hier op het forum openen hoor, daar kunnen alleen bepaalde leden in terecht. bloem!!!!! dan gaan we samen gtst kijken, dan mag jij de afstandbediening vasthouden! maar wel zonder batterij erin haha
zozo, goed bezig kiraa!! Ziet er erg overzichtelijk uit!! Kunnen we met zn allen aftellen....(heb je sinterklaas dr ook ingezet???)
Ik ben ook voor een gesloten clubje voor alle sept stoppers. Wel het liefste op zp. En een leden stop lijkt me een goed idee, anders wordt het erg moeilijk bij te houden.
mij lijkt een gesloten forum ook wel wat. Maar ik denk dat de "vaste"leden vanzelf wel overblijven. zo gaat het ook bij alle andere onderwerpen. whats app liever niet want dan kan ik niet meedoen. keb geen whats app.. ja die mensen leven der ook nog @kira super toffe kalender! Ikmoet nogde meeste dagen strepen van allemaal maar dat maakt nie uit
@babyR ik heb geen vriend. Ik ben alleenstaand en werk met een prive donor (die toevallig op dit moment for the time being ook fun relatie is *oftewel donor via de natuurlijke weg*)
aaaaaaah ik heb net zwanger en kids dipstick gedaan en zie iets vaags. verdorrie hij zou dan op mn nod toch duideliko moeten zijn? ren zo eerst naar de kruidvat!!!
Spannend rica! Goedemorgen allemaal! Geen testen in huis en de schoonmaakster komt zo dus ook geen tijd om ze te halen Alleen maar goed.